final

239 31 21
                                    

(Yoongi)

Hoseok kafasını boynuma koymuş otururken adamın anlattığı fiyat tablosuna bakıyordum, hoseok parmaklarım ile oynuyordu.

Sonunda bittiğinde hepsi çıktı, hoseok'un çenesini tutarak dudaklarını öptüm "sıkıldın mı" dediğimde kafasını salladı "hayır"  güldüm, anlını öptüm "yüzük bakıcaz"  gülerek kafasını salladı "eveet" dediğinde belini okşadım.

Boynuma sarıldığında tam dudaklarımızı birleştiricek iken jin içeri girdi "of ne sıkıcı şirket ya"  arkasından namjoon, jungkook, jimin, taehyung girdi, sinir ile geri yaslandım, namjoon "jin böyle içeri giremezsin"  taehyung "neden?" dediğinde jimin "patron karşında" ç hepsi bize baktı.

Jungkook "hoseok" diyerek el salladı, hoseok gülerek "ne oldu"  beline sarıldım, taehyung "seni görmeye geldik" dediğinde namjoon "hastaneye ne zaman dönüceğini sormaya geldiler" hoseok bana baktı "dönmeyecek, burada benim asistanım" dediğimde jimin "özel asistan" dediğinde güldüler.

Onları kovarak şirketten çıktık, kuyumcuya giderek güzel bir yüzük aldık, annem 3 yıl sonunda gelicekti ve heyecanlıydık, aslında nasıl tepki vereceğinden korkuyorduk.

Bizi kardeş gibi büyütmüşlerdi ve kızarsa üzülürdük, hazırlanarak hava limanına gittik, uçağın inmesine 2 dakika kalmıştı, hoseok yerinde duramıyordu, beline sarıldım "sakin ol bebeğim"  yutkundu "yoongi ya kızarsa" dediğinde gülerek dudaklarını öptüm "kızmayacağına eminim bebeğim" dediğimde sarıldı.

Aslında emin değildim, bende korkuyordum, son kez dudaklarını öptüm, uçaktan yolcular inmişti, annem şapkası ve gözlükleri ile gülerek yanımıza geldi "oy oğullarım benim, kınalı kuzularım" diyerek sarıldı, şaşkınca "ne bu enerji" dediğimiz de güldü "Türkiye havası bir başka oluyor ya, kültürleri maşşallah maşallah"  garipçe baktık "maşallah?" dediğimizde daha çok güldü.

Bavulunu alarak arabaya geçtik, eve geldiğimizde masa hazırdı, oturduk, yemek yerken annem ellerimize baktı, hoseok elini masanın altına koydu, korkarak baktı, annem "hayırlı olsun, yüzükler güzelmiş" dediğinde şaşkınca bir birimize baktık.

Hoseok "h-hala"  annem "biz sizi evlendirmeyi düşünüyorduk aslında ama olaylar oldu eski eskide kaldı, sevindim bir birinizi gerçekten seviyorsanız bu çok güzel, hep mutlu olun ve hayatın tadını çıkartın, biz yapamadık ama siz yapın" dediğinde gözünden yaş aktı.

Kafamızı eğdik, yemekten sonra kapı çaldı, bizim tayfa gelmişti, annem hepsi ile tanışıp kaynaştı, hoseok'un elini tutarak öptüm "biz hayatımızın tadını çıkartıcaz"  güldü "seni seviyorum" dediğinde gülerek "seni seviyorum" diyerek kızıl saçlarını öptüm.

Gülerek annem ile konuşup uğraşan arkadaşlarımıza baktık, çok şanslıydık.

Ben bu yüzükleri çok beğendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben bu yüzükleri çok beğendim

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin