Suran bir ay kocasının yasını tuttu, yoongi yanına giderek "yeter, babam seni böyle görmek istemezdi anne" suran kafasını eğdi, hoseok "bence artık bir yerden başlamasın hala, böyle yaparak sadece kendini ve bizi üzersin" dediğinde suran "ne yapabilirim ki" hoseok gülerek "sana amerika için bir hafta sonraya bilet aldık, oradan istediğin başka bir ülkeye yeniden alıcaz, tercüman'ın hep yanında olucak" Suran ikisinede sarıldı "sizi seviyorum çocuklar, teşekkür ederim" dediğinde ikiside gülerek sarıldı.
Suran bavulunu hazırladı, yoongi ve hoseok hava alanına geldiler, suran ikisinede sarıldı "görüşürüz bebeklerim" ikili el salladı yoongi "dikkatli ol" dediğinde suran "olucam" diyerek sıraya girdi.
Uçağa bindiğinde ikili arabaya döndü, eve geldiklerinde hoseok "yemek yiyelim" yoongi kafasını salladı "tamam" hoseok yoongi'nin yanağını öptü "yapma yoongi" dediğinde yoongi "çok ağır" hoseok sıkıca sarıldı "birazını bana ver, biz biriz unuttun mu" yoongi kafasını hoseok'un boynuna sakladı "biz biriz" dediğinde gözleri doldu.
Yemek yedikten sonra odaya geçtiler, yoongi altına eşofman giyerek yatağa uzandı, hoseok yutkunarak "uyuyacakmısın?" yoongi kafasını salladı "hayır, tırların gideceği yolları düzenliycem, polislerin içindeki ve sınırdaki adamlarımı kontrol etmem gerek" hoseok "kalk ozaman" dediğinde yoongi oflayarak kalktı.
Hoseok yumruğunu yavaşça yoongi'nin göğsüne vurdu "spor yapa yapa ayı gibi oldun" yoongi gülerek hoseok'u altına aldı "sende miniciksin" hoseok kafasını salladı "işten sonra gezeriz" dediğinde yoongi kafasını salladı, eğilerek kızıl saçları öptü.
4 saat sonra yoongi giyinerek hoseok'u bekledi, hoseok crop ve eteğini giyinerek çıktı, yoongi "hoseok etek giymenden hoşlanmadığımı biliyorsun" "neden ya, bak çok güzelim" dediğinde yoongi "evet güzelsin ama kalçan çok açıkta" hoseok yutkundu "kes sesini yürü hadi" diyerek çıktı.
Yoongi kafasını sallayarak arkasından gitti, meydana geldiler, gezerken yoongi hoseok'un belini bırakmıyordu, eteği sinirini bozuyordu, durduklarında hoseok vitrindeki lolita jartiyere baktı, yoongi arkasına geçti "alıcakmısın" hoseok kafasını salladı " hayır" dediğinde yoongi "sende güzel dururdu" hoseok kızardığına emindi.
Kaşlarını çatarak "sapık" dediğinde yoongi gülerek "hadi gidelim" hoseok "hayır bakmak istiyorum" dediğinde yoongi kafasını salladı, içeri girdiler, çalışan hoseok'a garipçe baksa da arkasındaki 4 silahlı adamdan korkarak güldü "hoşgeldiniz efendim" hoseok kafasını salladı "şuna bakabilir miyim" dediğinde kadın kafasını salladı "bedeniniz" hoseok bedenini söyledi.
Hoseok kabine girip denediğinde yoongi onu bekliyordu, hoseok kapıyı açtı, utanarak çıktığında yoongi yutkundu, hoseok "nasıl oldu" diyerek döndü, yoongi yanak içini ısırdı ,hoseok'u kabine soktu "sakın kabinden çıkma, ayrıca güzel olmuşsun" hoseok kafasını salladı, dibindeki yoongi o'na kalp krizi geçirtecekti, yoongi kabinden çıktığında üsütünü değiştirdi.
Yoongi yutkunarak kendine tokat attı "sakin ol yoongi, bir tarafların kalkmadı, asla kalkmadı" diyerek giydiği t-shirt'ü aşşağı çekiştirdi, iyiki rahat şeyler giyerek gelmişti.
Hoseok çıktığında yoongi "alıcakmısın?" sorusu ile omuz silkti "alıyımmi" dediğinde yoongi "alıcaksan al" hoseok kafasını salladı "alıyım" yoongi kafasını salladı, kadın paket yaparak verdi, yoongi ödemeyi yaptı.
Biraz daha gezdiler, hoseok yorulunca eve geldiler, hoseok "uyuycam" diyerek dudaklarını büzdü yoongi kafasını salladı "tamam, iyi uykular" kızıl saçları öptü.
Hoseok gidince yoongi odasına çıktı, t-shirt'ü çıkartarak kenarı attı, yatağına uzanarak gözlerini kapattı, hoseok'un jartiyerli görüntüsü gözlerinin önüne geldiğinde aleti şişmişti, gözlerini açarak yutkundu , görüntüsü böyle ise gerçekten dokunsa ölürdü herhalde.
Yoongi alt dudağını ısırarak kendini tutup çekmeye başladı, 30 dakika sonunda boşaldı, elini yıkarak yatağına uzandı, gözlerini kapatmaya korkuyordu.
Hoseok'un giydiği jartiyer