4

226 31 26
                                    

Hoseok uyanarak lavaboda işlerini halletti, şort ve t-shirt'ünü giyerek kızıl saçlarına minik tokalar taktı, kolyesinide takarak aşşağı indi hwan hoseok'u görünce "günaydın hoseok " dediğinde hoseok "günaydın hwan amca"  hwan "kahvaltı hazır, hadi gidelim"  hoseok kafasını salladı.

Masaya geldiklerinde yoongi kaşlarını çatarak kız kıyafetleri giymiş hoseok'a baktı, hoseok'da kaşlarını çatarak yoongi'ye baktı "ne oldu?" dediğinde yoongi "bir şey olmadı" diyerek önüne döndü, küçük fazla cesurdu ve özgüvenliydi anlaşılan.

Hoseok kafasını sallayarak yerine oturdu, suran gelerek "günaydın"  hepsi günaydın diyerek güldü, suran hoseok'a bakarak "çok tatlı olmuşsun hoşik" dediğinde hoseok "teşekkür ederim suran hala"  suran yanına oturdu.

Hwan "ödevlerin varmı hoseok" ç hoseok kafasını salladı "evet" dediğinde suran "yoongi yardım eder"  hoseok "gerek yok kolaylar zaten, ben sınıfa göre öndeyim bile"  hwan gülerek "çok zeki ha benim miniğim" dediğinde hoseok güldü.

Yoongi hoseok'a baktı, küçük bayağı etkileyiciydi, kahvaltıdan sonra babası ile hazırlandı, korumanın yanına gitti "hoseok nereye siz oraya peşinden gidin, istediği her şeyi alın"
koruma kafasını salladı "anlaşıldı efendim" dediğinde babası gülerek oğluna baktı.

Hoseok evdeki kütüphane odasına gitti, ödevlerinin bir kısmını yaptı, daha sonra aşşağı indi, suran halasının yanına gitti "suran hala ben pasta istiyorum, meyveli" dediğinde suran "hadi hazırlan, biraz gezeriz sonra da pasta alırız"  hoseok "tamam" diyerek güldü.

Dışarıda gezdiler, hoseok ceket ve ayakkabı aldı, suran ile biraz gezdiler, kafeye oturup birşeyler içtiler, hoseok "babam ne zaman gelir"  suran "bilmiyorum bebeğim"  hoseok kafasını salladı "onun ile konuşmak istiyorum" dediğinde suran "telefon orada çekmiyor bebeğim, en kısa zamanda sizi konuşturmaya çalışıcam"  hoseok kafasını salladı.

Geç olmaya başladığında pasta da alarak eve geldiler, hwan ve yoongi onlara baktılar, suran "biz geldik" dediğinde hwan "dolaştınızmı"  hoseok "evet" dediğinde suran "çok eğlendik"  hoseok kafasını salladı.

Hoseok odasına gitti, üstünü değiştirerek kütüphane ye girdi, yarın için olan ödevleri yapmaya başladı, yoongi içeri girdi, hoseok'un yanına gitti "yardım lazım mı?"  hoseok kafasını salladı "hayır" dediğinde yoongi yanına oturdu, bilgisayarını açtı.

Yazılım dersi aldığı için iki kod yazması gerekiyordu, yazmaya başladı, o kadar çok odaklan mıştı ki, hoseok'un yanına yaklaşıp bilgisayara baktığının bile farkında değildi, hoseok "ne bu" dediğinde yoongi korkarak o'na baktı "hoseok, neyse kod yazıyorum"  hoseok "o ne"  yoongi "yazılımsal fonksiyon" dediğinde hoseok "anlamadım"  yoongi "açıklasamda fazla anlamzsın, boşver"  hoseok kafasını salladı.

Yoongi "ödevin bittimi?"  hoseok kafasını salladı "evet"  yoongi "dondurma yiycem istermisin" dediğinde hoseok "olur" diyerek kalktı, mutfağa gittiler, yoongi dolap'a baktı.

"Limon, vanilya ve ahududu var"  hoseok "limon" dediğinde yoongi kafasını salladı, limon ve vanilyalıyı çıkarttı, limon lusunu hoseok'a uzattı, kaşık da verdi ve oturdu.

Hoseok dondurmasını yerken yoongi "neden kız kıyafetleri giyiyorsun"  hoseok "neden giymiyim"  yoongi "kızlar kız kıyafeti giyer"  hoseok "kıfayet cinsiyeti belirlemez, kıyafet kıyafettir, cins ile alakası yok"  yoongi "yaşına göre olgunsun" dediğinde hoseok "olabilir" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Dondurmaları bittiğinde yoongi "film izlemek istermisin?" dediğinde hoseok "hangi film"  yoongi "bilmiyorum seçeriz" dediğinde hoseok "olur" ikili yoongi'nin odasına çıktı.

Yoongi tv'yi açtı, bir tane animasyon seçerek izlemeye başladılar, hoseok uykuya daldığında  yoongi üstlerini örterek tv'yi kapattı ve uyumaya başladı.

/

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin