7

213 31 16
                                    

Hoseok odasında taehyung , jin ve jungkook ile oturmuştu, jin ledler ile oynarken "çok güzeel bende alıcam"  hoseok kafasını salladı "yoongi aldı" dediğinde taehyung "oovvv  yunkin mi aldııı" dediğinde hoseok "of tae" dediğinde jungkook "ne o'na yavaşça hisler beslediğini sen söyledin" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Jungkook, jin ve taehyung ondan büyüklerdi ama aynı sınıfa gidiyorlardı, hwan hoseok için ileri zeka testi yaptırmıştı ve hoseok bu test ile 5. Sınıf yerine 7.sınıfa gitmeye başlamıştı.

Jin "başka şeyler almadımı?" dediğinde hoseok "aldı, takma tırnak, kulaklık, oje seti, kar küresi, birşeyler daha aldı işte" dediğinde jungkook "mutlu olman için her şeyi yapıyor" dediğinde hoseok kafasını salladı "evet, ben mi bazı şeylere fazla anlam yüklüyorum acaba" dediğinde taehyung "bilmiyorum ama seni önemsiyor" dediğinde hoseok kafasını eğdi.

Aşşağıdan kapı sesi geldi, yoongi'nin "hoseok nerede" dediğini duyduklarında jin "koş bekletme" dediğinde hoseok gülerek kalktı, kapısı tıklatılınca hoseok üstünü düzeltti, kapıyı açtı "hoşgeldin" dediğinde yoongi sıkıca hoseok'a sarıldı.

Geri çekildiğinde hoseok "arkadaşlarım burada" dediğinde yoongi kafasını salladı "öp bari" dediğinde hoseok gülerek yoongi'nin yanağını öptü, yoongi hoseok'un saçlarını öptü ve odasına gitti.

Hoseok kapıyı kapatarak yanaklarını tuttu, üçlü gülerek bakıyordu.

Jin "yarın alış veriş'e gidelim" dediğinde kafalarını salladılar, üçlü gittiğinde hoseok yoongi'nin odasına gitti.

İçeri girdiğinde yoongi uyuyordu, göz devirdi, sırtına oturdu "uyaann" dediğinde yoongi derin bir nefes aldı , boğuk sesi ile "hoseok" dediğinde hoseok "ama uyan" dediğinde yoongi hoseok'un bacaklarını tuttu "in hadi" dediğinde hoseok indi.

Yoongi hoseok'u kendine çekerek sarıldı, hoseok "yah her gün saatlerce uyuyon" dediğinde yoongi "çünkü uykum var" dediğinde hoseok kafasını salladı "uykucu, evlenincede sürekli uyursun sonra karın seni bırakır" dediğinde yoongi "evlenmiycem hoseok" dediğinde hoseok kafasını yoongi'nin boynuna sakladı "aynen" diyerek gözlerini kapattı.

Yoongi uyanarak kucağında uyuyan hoseok'a baktı, 15 yaşında ki bir çocuğa aşık olmak ne kadar matıklıydı, ama aralarında 5 yaş vardı, artık ondan vazgeçmeliydi,hoseok bunu öğrense asla yüzüne bakmazdı bile.

Yutkunarak kalktı, hoseok diğer tarafa göndüğünde üstünü örttü,  lavaboya giderek işlerini halletti, aşşağı indiğinde hwan "yemeği kaçırdınız, hoseok nerede?" dediğinde yoongi "uyuyo" diyerek oturdu.

Suran gülerek "kendine benzettin hoseok'u da" dediğinde yoongi göz devirdi, kalkarak mutfağa gitti, bir şeyler hazırladı, hoseok'da gelerek "açım" dediğinde yoongi kendine yaptığı tost'u hoseok'a uzattı, hoseok oturduğunda bir tane daha yaptı.

Yoongi oturarak "hoseok bir şey sorucam" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi "yakışıklımıyım, iyimiyim" dediğinde hoseok kaşlarını çatarak "neden bana soruyon ki" dediğinde yoongi "yah sen zor beğeniyon insanı, ben nasılım" dediğinde hoseok "bok gibi" dediğinde yoongi kafasını eğdi "şerefsiz" diyerek baktı.

Hoseok gülerek "terbiyesiz, neyse neden soruyon" dediğinde yoongi "kız erkek falan tavlarım diye" dediğinde hoseok'un ağzındaki lokma büyümeye başladı, yutkundu "tavlayamazsın, çok çirkinsin" dediğinde yoongi "biraz nazik olsaydın keşke" dediğinde hoseok "gerçekler acıtır" diyerek kalktı "doydum" diyerek elindeki tost'u bıraktı.

Yoongi "yarısını bile yemedin" dediğinde hoseok omuz silkerek mutfaktan çıktı, yoongi kafasını sallayarak tost'u alarak ısırdı "bilseydim diğerini yapmazdım" diyerek arkasına yaslandı "ne oldu şimdi buna" diyerek gözlerini kapattı.

Hwan "yarın hoseok 16 yaşına giricek, ne yapalım" dediğinde suran "ailecek vakit geçirelim, dışarıda doğum gününü kutlarız" dediğinde yoongi "olur" diyerek yukarıya baktı, 3 saatir odasından çıkmamıştı ve odasının kapısı kilitliydi.

Hoseok kapıyı açarak çıktı, mutfağa gitti, yoongi arkasından gitti "hoseok" diyerek beline sarıldı "ne oldu" dediğinde hoseok "bir şey olmadı, bırak beni" dediğinde yoongi şaşkınca kaldı, hoseok asla o'nu kendinden uzaklaştırmazdı.

Yoongi geri çekildi "bir şey mi yaptım" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır" diyerek dolaptan çilek ve su alarak çıktı, yoongi arkasından gitti "ne yaptım söyle bana" dediğinde hoseok "bir şey yapmadın dedim ya" dediğinde yoongi "hoseok" dediğinde hoseok odasına girdi "film izliycem" diyerek kapıyı kapattı.

Yoongi kafasını eğerek odasına girdi, ne oluyordu şuan.

/

Hoseok ağzına sıçtı yoongi LZLXŞLXXLLXLXÖXLC

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin