11

195 30 10
                                    

Hoseok hazırlanarak aynadan kendine baktı, siyah  kısa pileli etek giyip üstüne  kahve rengi oversize crop  ve siyah converse ayakkabılarını giyerek korumalarla markete gitti.

Sepet alarak ekşi jelibon , bir kaç tane  kraker, bisküvi ve biraz beyaz çikolatalı gofret alıp kasaya gitti.

Hoseok aldıklarını öderken kasadaki çocuk hoseok'u arsızca süzüp gülmüştü , hoseok rahatsızlıkla eşyalarını alıp hızla marketten çıkmıştı, gözleri doldu, arabaya binip eve gelmişti.

Eve girdiğinde yoongi sadece altında olan gri eşoftmanla yayılarak oturmuş elindeki tablet ile uğraşıyordu, hoseok yoongi'nin önüne geldi, ellerini uzattığında yoongi tableti kenarı koyarak hoseok'u kucağına aldı "ne oldu bebeğim" dediğinde hoseok kafasını yoongi'nin göğüsüne koydu "marketteki adam beni taciz etti, yoongi iğrençti ,sanki, sanki of"  yoongi hoseok'un saçlarını öptü.

Hoseok en küçük tacizden bile nefret eder ve ağlardı, bu kime olursa olsun, yoongi hoseok'un yanağını tutarak okşadı, hoseok kafasını kaldırdığında yoongi hoseok'un yanağını öptü "sana hediye aldım, odanda, ben yarım saat'e gelirim" hoseok kafasını salladı ve yoongi'nin çenesini öptü "teşekkür ederim" dediğinde yoongi gülerek baktı.

Hoseok kalkarak odasına gitti, yoongi ceketini alarak hoseok'u götüren adamlar ile gitti, market genç biri tarafından kapatılıyordu, koruma adamın olduğunu söylediğinde yoongi "susturucuyu tak, işaret  verdiğimde beynini dağıt" koruma kafasını sallayarak onayladı.

Yoongi adamın yanına giderek "afedersiniz"  adam kendinden uzun adana baktı "evet" dediğinde yoongi hoseok'un fotoğraf'ını gösterip "bu kişiyi hiç gördünüz mü?"  adam gülerek "evet, bugün gelen güzellikti, neden sordunuz"  yoongi sinir ile "birazdan anlarsın" diyerek işaret verdiğinde adamın anlının ortasından kurşun delip geçmişti.

Yoongi arabaya dönerek "burayı temizleyin" dediğinde korumalar onayladı, yoongi başka bir marketten dondurma alarak eve geldi, kapı zilini çaldığında hoseok açtı, gülerek içeri giren yoongi'ye sarıldı "teşekkür ederim yoongi, bu çok güzel" yoongi gülerek hoseok'u kucağına aldı.

Hoseok sıkıca yoongi'ye sarıldı, mutfağa girdi, dondurmayı masaya bıraktı "film gecesi yapıcaz, birşeyler hazırlayın lütfen " kadın kafasını salladı, yoongi sinama odasına girdi, oturdu.

Hoseok mor üstünde beyaz ayılar olan crop ve kısa şort'a baktı, geceliği çok güzeldi, yoongi "beğendin mi"  dediğinde hoseok kafasını salladı "evet çok güzel"  diyerek baktı.

Kadın yiyecekleri bırakarak gitti, yoongi eşcinsel bir film açtı, hoseok "bu film'i izledin mi?"  yoongi kafasını salladı  "hayır, sen?" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır"  yoongi film'i başlattı, film cinsel sahnelere dönüştüğünde hoseok kafasını eğdi.

Yoongi hoseok'a döndü, hoseok üstündeki gözleri hissederek yoongi'ye baktı, yoongi hoseok'un çenesini tutarak okşadı, yaklaştığında hoseok yarıda karşılamıştı yoongi'yi.

İkili öpüşürken yoongi hoseok'un üstüne eğildi, hoseok sıkıca yoongi'nin boynuna sarıldı, ikili ayrıldığında hoseok kafasını eğdi, yoongi hoseok'un çenesini okşadı "pişman mı oldun"  hoseok kafasını salladı "utandım" dediğinde yoongi "utanma, benden asla utanma"  hoseok kafasını salladı.

Yoongi yeniden dudaklarını birleştirdiğinde hoseok zevk ile karşılık vermişti.

/

sope : tigHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin