20⊰⁠⊹

263 24 37
                                    

Kai'nin buz patenlerini giymesini bekliyordum. Giyip yanıma doğru zar zor geldi.

Onu tuttum ve buz pistine doğru yürümeye başladık.

"İlk sen." Dedi.

Gülümsedim ve buza basıp kendimi öne attım. O da arkamdan aynısını yaptı.

"Unutmamışız...!" Dedi.

Sevinci çok tatlıydı.

Buz pistinin ortasına doğru geldik.

Elini tuttum ve hızlanıp tüm buz pistini turlamaya başladık. Çok güzel bir histi. Hayat dolu hissediyordum.

Bir kısımda ona doğru döndüm ve diğer elini de tutup dönerek kaymaya başladık.
Kayarken uçuşan saçlarıyla melek gibi görünüyordu.

Bir süre el ele kaydıktan sonra ellerini bıraktım ve iki yana açıldık, kendi halimde bir süre kaydım ve tekrar Kai'ye doğru gitmeye başladım. Elimi uzattım, hemen kavradı ve yine beraber kaymaya başladık.

Sadece Kai'nin yüzüne bakıyordum. Etrafta olan biten herşeyden kopmuştum.

"Bunu çok önceden yapmalıydık..." Dedim.

Demeseydim keşke, Kai cevap vereyim derken dengesini kaybetti ve yere yapıştı ve ellerimi bırakmadığı bende arkasından yere yapıştım.

Ayağa kalkmaya yeltenmedik. Yerde öylece yatıp gülmeye başladık, buzun her yerimizi uyuşturup sızlatmasına rağmen niye kalkmadık bilmiyorum.

Yerdeyken Kai'ye baktım, kafasını çarptığı için alnı kanıyordu ama umursamıyordu veya farkında değildi, sadece gülüyordu.

Buz canımı yakmaya başlayınca ayağa kalktım, ilk defa bu kadar kolay ayağa kalkmıştım, Kai'de benden destek alarak kalkmıştı, sweatimin kolu ile kanayan alnını sildim ve omuzlarını tutup onu geri doğru ittirdim ve hızlandım, hâlâ buz pistinin dışında olan bitenlere bakmıyorduk.

"Hazır ol."  Dedim

"Neye?" Dedikten hemen sonra onu pistin duvarına yapıştırıp öptüm. Bir anda duvara yapışınca canı acıdı mı bilmiyorum ve bunu şuan düşünmek istemiyorum.

Oradaki tüm insanlara karşı Kai'yi öpmek çok iyi hissettirmişti.

Kulağına onu sevdiğimi fısıldayıp omuzlarını tutup pistin ortasına doğru ittirdim, alttaki kaygan buzdan ötürü kolayca kayıp uzaklaşıyordu.

Bir anda hızlanıp bana doğru gelmeye başladı, o an sertçe içime girecek sanmış olabilirim ama öyle olmadı tek elimi tutup kaymaya başladı. Daha önce hiç bu kadar hızlı kaymamıştık. Keşke kaymasaydık ikinci kez yere yapıştık.

Tekrar gülmeye başladık, kulağına yaklaşıp fısıldadım.

"Küçük baş belası..."

୨୧ SON ୨୧

…⁠ᘛ⁠⁐̤⁠ᕐ⁠ᐷ

୨୧ TROUBLEMAKER ⊰⁠⊹ Sookai ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin