Hayatımda çok kez disipline gittim ama hiçbiri şimdiki kadar sıkıcı değildi. Saatler geçmişti hâlâ beni kınıyorlardı. Bir an önce bitmesini ve Kai'yi istiyordum.
°
Disiplinden çıktıktan sonra koşarak Kai'nin sınıfına gittim, Kai'yi içeride gördüğüm gibi sınıfa daldım ve Kai'nin yanına yürüdüm. O aptal ile sırada oturup bir şeyler konuşuyordu. O çocuğu hiç gözüm tutmamıştı, hiç bitmeyecek bir ön yargım vardı.
Kai beni görünce sıradan kalktı ve bana sarıldı, bende ona sarıldım.
"Disiplin nasıldı?" Diye sordu.
Güldüm.
"Çok sıkıcı, hiçbir şey dinlemedim." Dedim.
Kai bir şey söylemek için ağzını açtığında o çocuk sözünü kesti.
"Dinleseydin kardeşim ileride işine yarardı."
Tek kaşımı kaldırdım.
"Kardeşim mi?"
Aşırı sinir bir tipti, Kai ne diye bunu buldu ki?
Kai "Sen Jeong-Hui'ye bakma, seni sapık sanmış." Dedi ve kafasını boynuma gömdü.
Gülümsedim ve ardından göz devirdim.
"Jeong-Hui."
Kafasını cevap bekler gibi yana yatırdı.
"Ben son sınıflardanım, kime kardeşim dediğine dikkat et canım."
Tartışmalarda yaşımı kullanmayı seviyordum.
Yüzünü buruşturdu.
"Canım mı!? Iyy cıvık cıvık gayler."
Kaşlarımı çattım. Kai o sırada boynumda neredeysen uyuduğu için bizi dinlemiyordu.
"Sandığımdan daha aptalsın." Dedim ve Kai'yi biraz itledim.
Gözleri kapalı gülümsüyordu.
"Kendi sınıfıma gidiyorum, görüşürüz canım balım aşkım bebeğim kuzum her şeyim."
Jeong-Hui denen şahıs dil çıkarıyordu.
Sırıttım ve sınıftan çıktım.
∆
Kai'nin Jeong-Hui ile arkadaş olmasından rahatsız olmuştum, belli ki homofobik bir itin tekiydi, Kai'nin gay olduğunu bilseydi onunla konuşmayacağına eminim. Umarım Kai'yi kıracak bir hareket yapıp benden dayak yemez.
...ᘛ⁐̤ᕐᐷ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
୨୧ TROUBLEMAKER ⊰⊹ Sookai ✧
Fiksi Penggemar"Küçük baş belası..." ♪~☃️ Bölümler kısa.