Merhabalar. Ben Derin. 23 yaşındayım ve babamın bana devrettiği peyzaj şirketi'nin başında duruyorum. Aslında bana devretmemişti. Yani bu konu biraz karışık. Hayat hikayem baya yıpratıcı ve değişik. Size kendimden bahsetmek isterim.
Ben, anne, baba ve bir erkek çocuktan oluşan 3 kişilik bir aile'nin içine doğdum. Babam anneme lise zamanlarında aşık olmuş ve annemi zekasıyla ve dış görünüşüyle oldukça etkilemiş. Annem hep anlatırdı babamı ne kadar sevdiğini ve ne kadar iyi bir insan olduğunu...
" Baya iyi bir insan ya..."
Babam anneme aşık olduktan birkaç ay sonra duygularından bahsetmiş ve annemle birbirlerini daha yakından tanımak istemişler. Bir süre boyunca babam annemi sabahları gizlice evden alır ve beraber okula giderlermiş. Her teneffüs birlikte dolaşırlar ve canları sıkılınca okuldan kaçarlarmış. Dedem annemin sevgilisinin olmasını istemediği için annemi sürekli uyarırmış. Fakat annemle babamın birbirlerine olan aşkları dedemin bile engelleyemeyeceği kadar büyükmüş. Babam geceleri annemin evinin önüne gelir ve onu penceresinden izlermiş.
"Annemin haberi bile yokken babam her gece onun penceresine bakarak sabahlarmış."
Liseyi bitirdikten sonra ilişkilerini saklamak istememişler ve annem dedeme her şeyi anlatmış. Babamı ne kadar çok sevdiğini, onun yanındayken kendini güvende hissettiğini, babamın ona çok değer verdiğini...
Dedem her zaman anneme karşı anlayışlı olan bir adammış ve kızının anlattıklarını pür dikkat dinlemiş. Babamla tanışmak istemiş ve eğer babam annemi üzerse babamın canını yakabileceğini söylemiş. Annem, dedem ne derse tamam demiş ve babamı dedemle tanıştırmış. Dedem babamı beklenmedik bir şekilde sevmiş ve ilişkilerine engel olmamış.
Babam peyzaj bölümünü kazanmış ve üniversiteyi dereceyle bitirmiş. Annem ise küçüklüğünden beri istediği okul öncesi öğretmenlik okumuş ve mezun olmuş. Babam ve annem üniversiteden mezun olduktan sonra evlenmek istemişler ve sadece akrabaların olduğu sade bir düğün yapmışlar. Düğünden hemen sonra gittikleri balayında sol göğüslerinin üzerlerine, tam kalplerine, birbirlerinin baş harflerini kazımışlar. Babam evlilikten sonra çok fazla zaman alsa da şuan da İstanbul'un en iyi peyzaj şirketini kurmuş. Şirkete üniversiteden arkadaşları olan ve peyzaj'da çok iyi olan bir sürü kişi getirmiş. Zamanla şirket büyümüş ve herkes fazlaca gelir sağlamaya başlamış. Annem evliliklerinden 1 sene sonra abime hamile kalmış ve bu haberi babamla paylaşmış.
İlk çocuk heyecanıyla babam çok fazla sevinmiş. Sürekli vakti vaktine kontrollere gider, anneme her konuda yardım edermiş. Abim'e güçlü kuvvetli olacağına inandığı için Demir ismini vermek istemiş ve annem de karşı gelmemiş. Babam abimi her türlü imkanı ona sunarak büyütmek istemiş ve öyle de olmuş. Ama nedensizce abim babama her gittiğinde ağlıyor ve huzursuzluk çıkartıyor, annemde ise sakinleşiyormuş. Babam abimin bu davranışlarını gördüğü zaman ise ikinci bir çocuk istememiş. Fakat abim 3 yaşındayken annem tekrardan hamile olduğunu öğrenmiş ve babama çekinerek de olsa söylemiş. Babam anneme ilk defa o gün sesini yükseltmiş.
" Kızının müjdesini aldığı zaman..."
Annemin doğum yaptığı gün babam hastaneye gelmemiş çünkü benim doğmamı hiç istememiş. O gün annemin yanında dayım ve henüz 3 yaşında olan abim varmış.
Doğumdan sonra hemşireler beni ilk anneme verdiklerinde annem beni detaylıca incelemiş. Babamın gözleri gibi çekik fakat annemin gözleri gibi kahverengi gözlerim varmış. Tıpkı anneminki gibi küçük bir burnum ve güzel dudaklarım varmış. Ve uyurken bile kaşlarımı çatıyormuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILARIN EN DERİNİ
Teen FictionÇok garip hissediyordum. Sanki bir kum saatin içine hapsolmuştum. Üzerime su doldurmuşlardı. Gelip çeviriyorlardı ve ben öylece dökülüyordum. Tam bittiğini düşünüp rahat bir nefes alacakken tekrardan çevriliyordum ve sular altında kalıyordum. Aklıma...