Sadece Yağız ( 4.BÖLÜM )

9 0 0
                                    

   Kollarımı masaya yaslamış ve kafamı kollarımın arasına almıştım. Kaç saattir o şekilde durduğum hakkında hiçbir fikrim yoktu. Hava kararmış ve yağmur yağmaya başlamıştı. Odanın içerisi kapkaranlıktı. Eve gitmek ve uyumak istiyordum. Kafamı kaldırıp ellerimi saçlarımdan geçirdim.

" Çok az kaldı Derin... "

   Kendimi rahatlatmak için bir sürü şey söylüyordum. Bitmek üzereydi. Orhan denilen adama çok yaklaşmıştım. Yağız onun neyi oluyordu bilmiyordum ama oğlu olmasından çok korkuyordum.

   Bir katilin oğlundan etkilenmiş olamazdım değil mi? Üstelik bu katil babamın katiliyken...

   Gidip Yağız'a soramazdım. Bunu öğrenebileceğim tek kişi Serkan'dı. Serkan ile konuşmalı ve her şeyi öğrenmeliydim. Serkan şirketten çıkmış olmalıydı. Kafamı kaldırıp öylece tavana bakarken birden kapımın açıldığını duydum. Gelenin kim olduğuna bile bakmadan sandalyemi sağa sola döndürüyordum. Konuşmayı bırakın, kimsin demeye bile hâlim yoktu.

" Derin Hanım. Siz çıkmayacak mısınız? Kusura bakmayın siz çıkmayınca merak ettim. "

   Gelen Arzu'ydu. Ben şirketten çıktıktan sonra son bir kez odaları kontrol eder en son şirketten kendisi çıkardı.

Gözlerimi tavandan ayırmadan konuşmaya başladım. Sesim çok az çıkıyordu. Ben bile kendimi duymaya zorlanıyordum.

" Çıkacağım birazdan. Saat kaç Arzu? "

" Saat 23.57 Derin Hanım. "

   23.57 mi? Ne zaman gece olmuştu? Eve gitmeliydim. Eve gitmeli ve uyumalıydım. Sabah olduğunda ise şirkete gelip Serkanla konuşacaktım.

" Serkan çıktı değil mi Arzu? "

" Serkan Bey bugün hiç gelmedi Derin Hanım. "

" Neden? "

" Şehir dışına çıkacaktı bugün. Bilginiz yok muydu? "

Tabii ya. Yeni proje için alanı kontrol etmeye gidecekti.

" Şuan hatırladım. "

" Derin Hanım... "

" Efendim Arzu? "

" Işıkları açabilir miyim? Bir şey söylemem gerek de. "

" Tabii açabilirsin. "

   Arzu ışıkları açınca gözlerim refleks olarak kapandı. Ellerimle gözlerimi ovaladıktan sonra Arzu'ya baktım.

   Kafasını karıştıran bir şeyler olduğu yüz ifadesinden belliydi.

" Derin Hanım. Bugün odanızdan çıkan Beyefendi bana Serkan Bey'i sordu. Ben gelmediğini ve şehir dışında olduğunu söylediğimde ise beklemeye başladı. "

" Neyi beklemeye başladı? "

   Serkan'ın gelmediğini duyunca neyi bekliyordu ki? Hayır yani sen bekleyince şirkete mi ışınlanacak adam..

" Sizi... "

   Sizi mi? Serkan'ın olmadığını öğrenip beni mi beklemişti?

   İyi ama neden, neden beni beklesin ki? Gözlerimi kocaman açmış Arzu'nun konuşmasını bekliyordum.

" Çok gergin görünüyordu. Yardımcı olabileceğim bir şey olup olmadığını sorduğumda ise sizin çıkmanızı beklediğini söyledi. Kaçta çıkacağınızı sordu. Bilmediğimi ve çıktığınız saatlerin sürekli olarak değiştiğini söyledim. Haber vermemi ister misiniz dedim ama istemediğini söyledi. "

ACILARIN EN DERİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin