Yağız'la tekrardan tanışmıştık. Ve bu sefer ki tanışmamız beni oldukça heyecanlandırmış ve yüzümü güldürmüştü.
En son bana sarılıp kulağıma fısıldadığı cümle ise bütün kötü enerjimin üstümden kalkıp gitmesini sağlamıştı.
" Kırmızı sana çok yakışmış falcı kız... "
Kırmızı'nın bana çok yakıştığını söylemişti. O cümlesinden sonra 5 dakikaya yakın bir süre öylece arkasından bakmış ve mal mal sırıtmıştım.
Hızlıca masaya uzanarak masamdaki küçük aynaya uzandım. Aynayı elime alıp yüzümü inceledim. Gözlerim kırmızı ruj sürdüğüm dudaklarıma kaydı. Gülümsedim. Elimdeki aynayı masaya bıraktım ve gözlerimi önce üzerime giydiğim kırmızı beyaz süveterime sonra da kırmızı botlarıma kaydırdım. Yüzümdeki gülümseme küçük bir kahkahaya dönüştü. Ellerimle saçlarımı savurdum ve aynayı tekrardan elime alarak dudaklarımı oynattım.
" Kırmızı bana çok yakışıyor. "
Şuan da o kadar aptaldım ki yaptığım hareketlere deli gibi gülmeye başladım. Kapımın tıkladığını duydum ve gülerek kapıya yöneldim. Gülümseyen yüzümle kapıyı açtım ve gelenin Arzu olduğunu gördüm.
Ne söyleyeceğini dinlemeden gözlerine baktım ve saçma sorularımı sormaya başladım." Kırmızı bana yakışmış mı Arzu? "
" Çok yakışmış Derin Hanım. "
" Kırmızı bana yakışmış. Çok yakışmış. "
Kapının yanından çekildim ve gülümseyerek masama geçtim, sandalyemi çekip oturdum.
" Derin Hanım. "
" Efendim Arzu? "
" Serkan Bey sizi çağırmamı istemişti. "
" Neden kendisi gelmemiş? "
" Bir kere de o gelsin dedi sadece. "
" Tamam giderim. Teşekkürler haber verdiğin için. "
" Rica ederim. Kolay gelsin. "
" Arzu. "
" Buyrun Derin Hanım. "
" Serkan'ın arkadaşı şirketten çıktı mı? "
Yağız şirketten çıkmadıysa eğer utanmamam imkansızdı. Umarım gitmiştir çünkü bu havalı hâllerim sadece yalnızken oluyor maalesef.
" Evet Derin Hanım. Yaklaşık yarım saat oluyor. "
" Tamam canım. "
Arzu odamdan çıktıktan 5 dakika sonra kendi odamdan çıkıp Serkan'ın odasına gittim. Benden hiç beklenmeyen bir hareket olarak aylar sonra ilk defa Serkan'ın odasına girerken kapıyı tıklatmıştım. Bugün o kadar keyifliydim ki uslu bir kız olmak her zamankinden kolaydı.
" Buyrun. "
Kapıyı araladım ve kafamı aralıktan geçirerek önce içeriyi kontrol ettim. Daha sonra ise içeri girip kapıyı kapattım ve gülümseyerek koltuğa oturdum.
" Beni çağırmışsınız Serkan Bey. "
" Derin? "
Serkan soran gözlerle yüzüme bakıyordu.
" Serkan? "
" Sen misin? "
" Evet. "
" Aylar sonra ilk defa kapımı tıklattın. Duygulandım. Sanırım ağlayacağım. Bu kibarlığının sebebi nedir? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACILARIN EN DERİNİ
Genç KurguÇok garip hissediyordum. Sanki bir kum saatin içine hapsolmuştum. Üzerime su doldurmuşlardı. Gelip çeviriyorlardı ve ben öylece dökülüyordum. Tam bittiğini düşünüp rahat bir nefes alacakken tekrardan çevriliyordum ve sular altında kalıyordum. Aklıma...