4

1.9K 236 32
                                    

ø jude ø

Když mu Rain napsal, jestli by neměl čas znovu hlídat, byl zrovna na přednášce. Přednášce, kterou si vzal jako předmět navíc se svými přáteli, protože šlo o investování.

Proto ho tak zaujalo, když mu Rain řekl, že vše si vybudoval díky investování. Bylo to něco, o čem se chtěl dozvědět víc, možná s tím jednou i začít nebo alespoň to zkusit. Zatím na to ale nedošlo, protože mu bylo jasné, že by akorát přišel o všechny peníze.

Jakmile se mu telefon se zprávou rozsvítil, oba jeho kamarádi mu nakoukli přes rameno. Luna to dělala jednoduše proto, že byla zvědavá, zatímco Robin kvůli tomu, že Jude mu jednou udělal to samé a zjistil tak dříve než měl, že má přítelkyni. Od té doby se ho snažil nachytat úplně stejně.

Až a to, že Judeho romantický život byl tragický jako on sám. Naposledy měl přítele před více než dvěma lety, byli spolu pouze půl roku a od té doby nikoho ani nepolíbil.

"Co? Ty hlídáš? Od kdy?" zeptala se zmateně Luna a ještě více se přiblížila, aby se ujistila, že čte Rainovu zprávu dobře. Její afro se mu okamžitě dostalo do obličeje. Luna byla totiž původem z Afriky a měla přesně ty vlasy, které by si vždy Jude na Afričance představil. A naprosto jí je záviděl.

"Nehlídám," odsekl. "Tohle bylo... nedorozumění."

"Nedorozumění?" ozval se Rodin. "Očividně máš hlídat znovu. To jako nedorozumění nevypadá. Kdo je pan Carter?"

Jude si ten večer, co hlídal Auru, uložil jeho číslo, i když nemohl vědět, jestli ho vůbec použije. Schválně si ho pojmenoval pan Carter, protože doteď nemohl z toho, co všechno se ten den stalo.

A tak to povyprávěl Luně a Robinovi. Nejprve neměl v plánu jim o tom říkat, protože věděl, že by si ho dobírali do konce života díky tomu, že si myslel, jak bude hlídat nějakou čivavu a ještě donesl pamlsky. (Což byla pravda. Dobírali si ho ještě hodně dlouho.)

Ukončil to tím, jaký vzkaz Rainovi nechal. Což byl taky důvod proč jasně řekl: "Nemůžu jít k němu zase hlídat. Pravděpodobně je to jen past a chystá se mě zabít kvůli tomu, co jsem mu napsal."

"Je pravda, že člověk jako on, tím myslím bohatej, by se nejspíš zbavil tvého těla bez větších problémů. Slehla by se po tobě zem," podotkl Robin.

"Neslehla," odfrkl si Jude. "Protože vy byste s tím určitě něco udělali."

"Kdyby nás dobře podplatil?" vložila se do konverzace Luna. "Hele, kdo ví. Já bych se i podplatit nechala."

"Falešní kamarádi, fakt," zamumlal uraženě.

Ale celý den mu to leželo v hlavě. A jelikož si řekl, že musí odpovědět než půjde spát, aby měl Rain odpověď a třeba ještě stihl najít hlídání jinde, nakonec tak udělal.

v kolik mám přijít? odepsal.

Ty peníze byly až moc dobré na to, aby se Rainem nechal zastrašit. Tak mu navrhl, ať vylepší Auře pokoj, no. Nic špatného na tom nebylo, pravděpodobně to jen vyhodil a více už neřešil.

Když ale pozítří opravdu k Rainovi přišel (tentokrát se na recepci choval mnohem lépe, pozdravil a oznámil recepční, že čeká na pana Cartera), nestíhal zírat. Jakmile totiž vešel k Auře do pokoje, byl úplně jiný. Dvě stěny byly přebarveny na pastělově růžovou, na jedné bílé byla obří duha v odstínech růžové. Měla novou postel - s obřím rámem, na kterém byly přímo princeznovské závěsy, zároveň to ale stále tak nějak sedlo do Rainova stylu. I když to bylo růžové. Taky na stěnách visela světýlka.

AuraKde žijí příběhy. Začni objevovat