1.3

63 23 33
                                    

İyi okumalar.

Dün bölüm atamadım bu da kısa oldu ama eğer yetiştirirsem bugün bir bölüm daha atarım.
___________________

0554:  Neva?

Neva: Buyrun benim.

0554: Ben anonim.

Neva:  Asıl ben senin anoni

0554: Anlamadım?

Neva: Bende anlamadım.

Neva: Seni engellemiştim?

0554: Evet. Bende yeni hat aldım.

Neva: Niye yeni hat aldın ki bir tane hattın daha vardı ordan engellememiştim.

0554: He evet ama ben sonradan o hattı kapattım. Fazlalık olmasın diye.

Neva: Çok merak ediyom seni sürekli engellersem ve yeni hat almanı sağlarsam, tüm servetini bitirebilir miyim?

0554: Mantıken mümkün değil.

Neva: Şaka yapmıştım.

Neva: Neyse şimdi okula gitmem gerek yoksa geç kalıcam.

0554: Görüşürüz.

Telefonu kapattım cebime koydum. Aslında geç kalmıyordum, sadece onunla konuşmak istemiyordum. Çok soğuk davranıyordu. Fazla düşünmemeye çalışarak aşağıya indim.

Kahvaltı sofrasına oturduğumda babam Uğur'a kızıyordu. "Oğlum artık şu paranı kontrollü harca. Tamam gençsin anlıyorum ama sınırı aşma."

"Ya baba ne yapayım arkadaşlarım hep pahalı mekanlara gidiyor. Onların yanında rezil mi olayım?"

Annem araya girip "Sende az evde otur. Bizimle vakit geçir."dedi. "Anne sen ablama 'hep evdesin az sosyalleş' diye kızmıyor musun? Bak ben sosyalleşiyorum yine kızıyorsun."

"Oğlum, ablan hep evde sende hep dışardasın. Sizinde bir ortanız yok ki. Hem anneye çemkirme."

Uğur bir şey diyemedi. Deseydi babam kızıcaktı.

Annem, babama dönüp "Yok bu çocuklar bozuk."dedi.

Alınmış gibi yapıp "Ay anne ya biz tarihi geçmiş yiyecek miyiz?"dedim.

"Küçük Emrah'ı oynama bana."

Babam, Uğur'a "Harçlığını azaltıyorum. Bundan sonra idareli kullanmayı öğrenirsin."

"Ama baba ya." Uğur'un sızlanmalarına karşılık babama otoriter bir sesle "Aması falan yok. Bu konuda burda kapanmıştır."  dedi.

Ve gerçekten Uğur bu konuyu açamazdı. Babam çok iyi birisidir ama sinirlenince çok fena kızdığı için daha fazla ısrar edemezdi.

~~~

Sınıfa girdiğimde Emre ve grubunun seslerini duydum. "Ooo Emre, bir kızla konuşuyorsun ve bize haber vermiyor musun?"  Konuşan Muratdı.

"Oğlum susun lan. Kızın ben olduğumdan haberi yok."

"Oğlum niye kıza söylemiyorsun? Bir kıza ismini söylesen bile hemen seninle çıkar." Dedi Kaan.

"Bilmediğiniz şeyler var. Söyleye-" Emre'nin beni görmesiyle sözü yarıda kaldı. Hiçbir şey çaktırmamaya çalışarak yerime oturdum.

Kulaklığımı takıp şarkı listemden herhangi bir şarkı açtım. Ne çaldığını bilmiyorum zaten aklım o kadar karışıktı ki dinleyemiyorum.

Anonimin söylediği her şeye uyuyordu. Yani çok az şey biliyorum ama en azından zengin olduğunu biliyorum. Hem bu konuşmalardan sonra kesin emin oldum.

Peki Emre anonim ama ben onun gibi biriyle arkadaş olmak istiyor muyum?

Bilmiyorum.

Herkes onunla arkadaş olmak, grubuna girmek ister. Ben o herkesin içinde miyim?

Peki şimdi nasıl davranmam gerekiyor?

Karşısına  mı çıkmalıyım yoksa beklemeli miyim?

__________________________________

Bölüm sonu.

Emre mi?

Neva şimdi ne yapsın?

Niran / Yarı  textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin