Yıldıza basmayı ve yorum atmayı unutmayın.
selambensim hesaptaki kitaba da bakarsanız sevinirim.
İyi okumalar._________________
"Abla!" Sesi duymamla bana seslenen Uğur'a döndüm. Hayır evde değildim. Anonimin Emre olduğunu öğrendiğinden itibaren sadece 2 ders geçmişti.
Bugün zaman bana inat yavaş geçiyordu. "Abla iki saattir sana sesleniyorum." Tenefüs bile yavaş geçiyor ya. "Ne var Uğur?" "Abla biliyorsun babam harçlığımı kıstı, e evden yemek alamayı da unutmuşum. Çok açım abla biraz para verir misin?"
"Dilenci misin oğlum o ne öyle 'abla Allah razı için para ver' der gibi." Bu sırada Emrelerin buaraya geldiğini gördüm. "Uğur?" Dedi sorar gibi. "Emre abi nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?" Uğur bana bakarak "İyiyim." dedi. Emre cebinden cüdanını çıkarıp "Paraya mı ihtiyacın var?"diye sordu. "Babam harçlığımı kıstı da."
Emre cüzdanından para çıkarıp Uğur'a uzattı. "Al bakalım." Uğurdan ayağa kalkıp parayı elinden aldım. "Sen kendini ne sanıyorsun? Hayırdır?" Benim ani yükselişimle sınıfta olan birkaç kişin gözleri bize döndü.
"Ben sadece yardım etmek istemiştim. Hem Uğur benim kardeşim sayılır." Diye açıklamada bulundu. "Uğur senin kardeşin falan sayılmaz! Hangi hakla böyle bir şey yaparsın? Babam ona ceza verdi. Akıllanana kadar harçlığını kıstı"
Elimdeki parayı ona doğru sallayarak "Git bu güç gösterisini başka birisine yap." diyip parayı attım.
Uğur'a dönüp "Yürü sınıfına sende."demle hızlı bir şekilde sınıftan çıktı. Ardından bende aşağı kata inerken biri kolumdan tuttu.
Arkamı dönüp baktığımda Emre'yi gördüm. "Neva yanlış anladın beni. Ben o anlamda vermedim." Kolumu hızlıca çektim.
'B-bırak kolumu acıyor' deseydim keşke. Neyse şimdi sırası değil.
"Ne olursa olsun yaptığın yanlış. Kim senden para istedi de para veriyorsun? Senin ne haddine?"
"Ne haddime mi? Tamam özür dilerim. Öyle yapmak istemedim."
"Ama yaptın." Diyip onu geride bırakıp kantine indim. Uğur'un sevdiği yiyeceklerden alıp onun sınıfına gittim. Sırasında öylece oturuyordu. Yanına geçip aldıklarımı verdim. Kafasını kaldırıp bana baktı.
"Abla özür dilerim." "Aile içi şeyleri millete söylememelisin." Suçlu bir çocuk gibi duruyor. "Sana duygu sömürüsü yapmak istedim belki para verirsin diye. Özür dilerim."
"Umarım gerçekten açsındır çünkü bunlar biticek." Kıyamıyorum napayım. "Çok fazla almışsın." Sıraya baktığımda gerçekten çok fazla şey aldığımı fark ettim.
"Gerçekten fazla almışım." "Beraber yiyelim." Uğur yemeye başladığında "Tabiki beraber yiyeceğiz o kadar para verdim."diyip bende yemeye başladım.
"Uğur, Emreden uzak dur." "Neden ki? Kötü biri değil." Ters ters baktım. "Ablacım uzak dur dediysem uzak dur." Uğur beni takmayarak "Mesajlaştığın çocuk o mu?" Diye sordu.
"Ne alakası var Uğur? Hem sen nerden biliyorsun?" Kendinden emin bir şekilde "Yani ablacım biriyle konuşmadığını anlamamak salaklık olur. Mesajlaşırken gülmeler, o mesaj attığında hemen cevap vermeler... Yani çok belli be abla." dedi.
"Gerçi ben diğeri diye tahmin ediyordum ama..." diyip durdu. "Kim? Kim diye düşündün?" Uğur cevap vericekken zil çaldı. Ayağa kalkıp "Neyse ben gideyim."dedim.
"Tamam görüşürüz."
Kendi sınıfıma gittiğim çoğu kişi gelmiş oturuyor, sohbet ediyorlardı. Asya yanıma gelip "Ooo kimler burdaymış?"dedi abartılı bir sesle.
'Ne oldu?' der gibi baktım. "Okulun haber sayfasına bak."
Telefondan Instagrama girip, okulun sayafasına baktım.
@altuğkolejihaberleri
Şok haber!
11/C sınıfından Neva Sever, Emre Kılıç'ın yüzüne para fırlattı.Neva, Emre'nin ona güç gösterisi yapmamasını göstererek vermek istediği parayı alıp fırlattı.
Altuğ kolejine dair istediğiniz tüm haberler burada. Takip edip gönderilerde hemen haberdar olun.
"Nasıl yazmışım ama. Aynı bir haberci gibi, helal olsun bana." Asya'ya dönüp "Ne diyon sen Asya, bi de saçma sapan bir hesap açıp saçma sapan şeyler gönderiyorsun." Dedim.Asya omzunu silkip "Bu hesapta kötü haberi çıkan herkes aynı şeyi söylüyor."dedi. "Bu benim için kötü bir haber değil ki."
"Senin için demedim zaten. Emre için demiştim."
Kafam allak bullak oldu bir de Asya'yı çekemezdim. "İyi." diyip kestirip attım. Yerime geçerken "Emre'nin ne dediğini sormayacak mısın?" Dedi. "Umrumda değil."
Sırama geçip bugünün bir an önce bitmesini diledim.
~~~
0554: Neva nasılsın?
Neva: İyiyim.
0554: Ne yapıyorsun?
Neva: Mesaj atmasaydın uyuyacaktım.
0554: Bir şey mi oldu?
Neva: Hayır.
0554: Niye soğuk davranıyorsun?
Neva: Sadece yorgunum.
0554: O zaman iyi geceler.
Neva: İyi geceler.
Neva: Neden böyle oldu? (Gönderilmedi)
Neva: Keşke Emre olmasaydın (Gönderilmedi)
Neva: Romeo neden romeosun (Gönderilmedi)
__________________________________
Bölüm sonu.
Emre sen naaptınnn?
Emre'yi seviyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niran / Yarı texting
Novela Juvenil0551- : Hayatımda gördüğüm en bencil insan olabilirsin Neva: ? 0551- : Sesinin çok güzel olup bunu saklaman büyük bir bencillik