Jak rozwinęła się wasza przyjaźń?

78 4 3
                                    

Ichigo

Tatsuki wiedziała, że chłopak od początku nie pałał do ciebie miłością. Kilka razy nawet próbowała z nim o tym rozmawiać, jednak ten zawsze unikał tematu nie chcąc robić jej przykrości. Postanowiła więc działać. Przekonała go, abyście razem w trójkę wyskoczyli na miasto. Początkowo bardzo się wachał , jednak nie chciał jej zawieść. I nie pożałował, bo szczera i otwarta rozmowa z Tobą przekonała go na tyle, że chciał siedzieć obok Ciebie na zajęciach.

Renji

Po tym, gdy go uratowałaś poczuł, że musi cię poznać bliżej. Kilka dni zajęło mu odnalezienie ciebie, ale tym razem nie był sam. Przyprowadził ze sobą swoją paczkę przyjaciół, którzy słysząc historię o tobie, od razu chcieli cię poznać. Początkowo nie chciałaś zadawać się z kimkolwiek z Rukongai, lecz myśl o byciu samotnikiem nie była dla ciebie zachęcająca. I tak nie miałaś dokąd pójść , więc postanowiłaś z nimi zostać.


Aizen

Odkąd się poznaliście, zaczeliście spędzać ze sobą coraz więcej czasu. Czy to na wypełnianiu dokumentów, czy terningu ; w jego towarzystwie nigdy się nie nudziłaś. Doszło to do takiego momentu, że w oddziale rozniosła się plotka o waszym rzekomym romansie, na który zwrócił uwagę NAWET wasz kapitan. 


Byakuya

Odkąd po raz pierwszy go zobaczyłaś, od razu poczułaś potrzebę poznania go bliżej. Jego niezwykła tajemniczość była dla ciebie bardzo intrygująca ale też w małym stopnu niepokojąca. Gdy po dłuższym czasie dowiedziałaś się, że jest Kapitanem Szóstej Dywizji , postanowiłaś zrezygnować z marzenia o wstąpieniu do Trzeciego Oddziału i specjalnie dla niego dołączyłaś do jego drużyny.


Jushiro 

Zaraz po twojej wizycie u kapitana Ukitake, (która swoją drogą przedłużyła się o cztery godziny), od razu wpadłaś do biura kapitan Unohany z prośbą, abyś to ty codziennie przynosiła mu lekarstwa. Początkowo kobieta stanowczo zaprzeczyła ze względu na to, jak poważna jest choroba siwowłowego kapitana. Jednak widząc jak bardzo ci na tym zależy, po dłuższych namowach się zgodziła. I to był jej największy błąd, bo po około tygodniu złożyłaś wypowiedzenie i za namową Ukitake dołączyłaś do Trzynastego Oddziału. 


Hisagi 

Tydzień po waszym pierwszym spotkaniu, zdecydowaliście ponownie wybrać się do baru. Jednak tym razem we dwoje. Co jak co, ale musisz przyznać, że Hisagi to idealny kompan do picia. Mimo, że chłopak wleje w siebie kilka butlek sake, to i tak zachowuje trzeźwy usysł.           Od tamtego pamiętnego dnia chodzenie co tydzień do baru stało się waszym rytuałem.


 Witajcie słodziaki :D

Po pierwsze ,wszystkim kobietkom w dniu naszego święta chcę życzyć wszystkiego co najlepsze. Spełniajcie swoje marzenia, żyjcie tak jak chcecie i otaczajcie się samymi życzliwymi ludźmi <3

Po drugie, czy chcielibyście abym kogoś do tych scenariuszy dodała? Piszcie!

śrd.08.03.2023r.

PaniPierniczek 


Bleach Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz