O kogo jest zazdrosny?

91 4 1
                                    

Ichigo

O Keigo. Po kilku dniach od waszego pierwszego spotkania rudowłosy zapoznał cię ze swoim przyjacielem co było ogromnym błędem. Od tamtego dnia spędzałaś coraz więcej czasu z Asano a na chłopaka nie zwracałaś uwagi.

Renji

O nikogo. Chłopak wiedział, że jesteś w nim bardzo zakochana, więc nie musiał się martwić, że ktoś mu cię odbije.

Aizen

O Kapitana Hirako. Wasz dowódca od początku nie był zadowolony widząc rodzącą się między wami więź, więc próbował robić wszystko, aby stosunki między wami układały się jak u zwykłych kolegów a nie kogoś więcej.

Byakuya

O nikogo. On nic do ciebie nie czuł 🥲

Ukitake

O Ichigo. Z Kurosakim dogadywałaś się znakomicie, przez co kilka razy olałaś swojego kapitana, aby pobyć  z rudowłosym. Później chłopak zastanawiał się, dlaczego Ukitake się do niego nie odzywał.

Hisagi

O Kapitana Piątej Dywizji. Aizen od początku twojej znajomości z chłopakiem przejawiał niezdrowe zainteresowanie twoją osobą. Czasem myślałaś nawet że Hisagi i Sosuke są w osobistym konflikcie, bo nie raz widziałaś jak na siebie krzywo patrzą.


____________
No Cześć słodziaki ❤
Kolejny rozdział już we wtorek! A jak narazie życzę wam smacznego obiadu i udanej niedzieli!

Ps. Dziś jest rocznica śmierci Papieża, więc zostawiam znicza [*]

niedz.02.04.2023r.

PaniPierniczek

Bleach Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz