Jak na to zareagowałaś?

66 5 1
                                    

Ichigo 


Nadal byłaś trochę zawstydzona całą sytuacją, ale potem poczułaś, że twoje marzenie stało się rzeczywistością. W tym momencie można było tylko dziękować Bogu za to, jak się sprawy potoczyły.


Renji 

Byłaś jednocześnie zawiedziona jak i szczęśliwa. Nie podobało ci się to, z jaką łatwością chłopak mówił o śmierci waszych przyjaciół, lecz wtedy wiedziałaś, że Abarai nie zostawi cię samej.  Miałaś nadzieję , że tak będzie już zawsze.


Aizen

Bardzo żałowałaś swoich wcześniejszych słów. W tamtym momencie poczułaś, że musisz walczyć o życie, a nie przy pierwszej lepszej okazji się poddawać. Dzięki chłopakowi odzyskałaś wiarę w to, że twoje życie  jeszcze nie dobieka końca.


Byakuya 

Myślałaś że to jakiś sen. Bo co jak co, ale kto by pomyślał, że Kapitan Szóstej Dywizji, wielki Byakuya Kuchiki ma jakiekolwiek ludzkie uczucia. A jednak. 


Ukitake 

Po twoich niekontrolowanych słowach, poczułaś jak mężczyzna lekko rusza się pod dotykiem twojej ciepłej dłoni. Zrozumiałaś wtedy, że kapitan doskonale rozumie co mówisz, a utwierdził cię w tym również fakt, że po chwili również otworzył on swoje brązowe oczy. Szczęście jakie wtedy czułaś było nie do opisania. 


Hisagi

Byłaś niezwykle zaskoczona jego zachowaniem. Od zawsze myślałaś, że podoba mu się Matsumoto. Trochę podejrzewałaś też, że kręci z Hinamori, lecz kompletnie nie spodziewałaś się, że to właśnie ty wpadłaś mu w oko. 


__________________________

Dzień Dobry! 

Jutro znów poniedziałek i znów do szkoły :/ Nienawidzę tego uczucia. Ale spokojnie jeszcze trochę i majówka. Miłego tygodnia życzę!

ndz.17.04.2023r

PaniPierniczek

Bleach Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz