Kiedy coś do niego poczułaś?

81 4 2
                                    


Ichigo

Mieliście w szkole bardzo dużo nauki. W tym tygodniu, prawie wogóle nie odchodziliście od książek. To właśnie stanowiło pretekst, abyście nie  mogli się spotkać że znajomymi i odpocząć od szkoły. Chłopak postanowił więc zaprosić cię do siebie do domu na wspólną naukę. Zgodziłaś się, ale kompletnie nie mogłaś się skupić na matematyce, bo ciągle byłaś w niego wpatrzona. Z transu wyszłaś wtedy, gdy chłopak powiedział ci, że musisz już wracać do domu. Pustka jaką wtedy czułaś była nie do opisania.

Renji

Po śmierci waszych przyjaciół bardzo zbliżyłaś się do Renjiego. I to aż za bardzo, bo gdy widziałaś go w towarzystwie Rukii nie mogłaś powstrzymać gotującej się w tobie złości. Jednak prawdziwy cios otrzymałaś pewnego wiosennego dnia, gdy kątem oka dostrzegłaś jak czule chłopak przytula twoją przyjaciółke. Poczułaś wtedy niezwykle bolesne ukłucie w sercu i dopiero wtedy zorientowałaś się dlaczego tak się czujesz.

Aizen

Kilka dni temu, Aizen został wysłany na misję. Z tego co się dowiedziałaś była ona cholernie niebezpieczna. Nawet nie raczył ci o tym powiedzieć, tylko zachował wszystko w tajemnicy do czasu swojego tajemniczego zniknięcia. Zamiast porozmawiać z tobą o tym w cztery oczy, zostawił ci jedynie list. Przez jego nietaktowne zachowanie, miałaś problemy ze snem i byłaś strasznie zmartwiona. Tak wyglądała twoją rzeczywistość. W nocy płaczesz w poduszkę ze stresu, a w dzień wyglądasz jak trup. Jednak, pewnego wieczoru, gdy ciągle o nim myślałaś zadałaś sobie pytanie. Dlaczego ciągle trzymasz go w swojej głowie.

Byakuya

Odkąd dołączyłaś do Szóstego Oddziału, prawie nigdy nie byłaś wysyłana na żadne misję. Cały czas siedziałaś w koszarach i smętnie wbijałaś wzrok w kolejne przechodzące przez twoje ręce dokumenty. Po pewnym czasie niezwykle cię to znudziło.  Miałaś już iść ze skargą do kapitana, jednak ten któregoś dnia zaprosił cię do biura abyś mu pomogła. Nie mogłaś opisać uczucia, które kłębiło się w tobie, gdy bez przerwy mogłaś obserwować go w trakcie pracy 

Ukitake

Razem z kapitan Unohaną, zanim jeszcze opuściłaś jej oddział, rozmawiałyście o siwowłosym kapitanie i jego ciężkiej chorobie. Gdy kobieta opowiedziała ci, jakie skutki ma działanie schorzenia na które cierpi Ukitake , nie mogłaś odpędzić od siebie myśli, że twój ulubiony dowódca w niedalekiej przyszłości może umrzeć.
Od tamtego momentu, ciągle chodziłaś przygnębiona, a za każdym razem gdy go widziałaś, coraz bardziej czułaś potężne ukłucie w sercu i dziwne uczucie w brzuchu.

Hisagi

Kilka dni temu wysłano was na misję do Świata Żywych . Byłaś tym niezwykle podekscytowana i wprost nie mogłaś doczekać się dnia wyjazdu.  Problem pojawił się w drugim dniu,  podczas konfrontacji z pustymi. Zauważyłaś, że potwory chcą zaatakować małego przerażonego chłopca chowającego się w jednej z pobocznych uliczek.  Bez namysłu rzuciłaś się, aby pomóc wystraszonemu dziecku, jednak pustych było  o wiele więcej . Na Twoje nieszczęście zostałaś ranna i nie zdołałaś ocalić chłopca. Po tym wydarzeniu miałaś ogromne wyrzuty sumienia i nie mogłaś pozbierać się do kupy. Jednak, ciągle miałaś obok siebie Hisagiego, który rozumiał co czujesz . Przez całą waszą misję,bardzo się do siebie zbliżyliście, przez co po powrocie do Soul Society czułaś się w jego towarzystwie niezwykle niezręcznie , lecz zarazem cieszyłaś się jego obecnością.

____________________

Witam ❤

Jak tam u was? Jeszcze tylko trzy dni chodzenia do szkoły i tydzień wolnego. Już nie mogę się doczekać!
Udanego weekendu i widzimy się jutro!

pt.31.03.2023r

PaniPierniczek

Bleach Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz