Wasz pierwszy pocałunek

81 4 2
                                    

Ichigo

Pierwszy raz pocałowaliście zaraz po jego wyznaniu. Tego momentu nie zapomnisz do końca życia. W końcu czujesz się naprawdę chciana i szczerze kochana. 


Renji

Było podobnie jak u Ichigo z tą różnicą, że zostaliście przyłapani przez Rukię, która najwyraźniej nie była zadowolona z tego co zobaczyła przed sobą. Wy tym się jednak nie przejmowaliście, i skupiliście się na sobie i waszym szczęściu. 


Aizen

Miał on miejsce tydzień po tym, gdy wyszłaś ze szpitala. Porucznik widząc cię w koszarach piątego oddziału szybko do ciebie podszedł i delikatnie wcisnął się w twoje usta. Zupełnie tak, jakby bał się że może cię skrzywdzić. Gdy się od ciebie oderwał mocno cię przytulił a do ucha wyszeptał słowa: "Dziękuje, że się nie poddałaś..."


Byakuya

Mężczyzna poprosił cię o pomoc przy dokumentach. Miałaś wolny wieczór więc zgodziłaś się pomóc swojemu chłopakowi przy wszystkich niezbędnych formalnościach. Nie spodziewałaś się jednak, że w podzięce za okazaną pomoc mężczyzna jak gdyby nic wpije się w twoje malinowe usta. To było dla ciebie duże zaskoczenie, bo on nigdy prawie nie okazywał uczuć, a tu prosze, taka miła odmiana. 


Ukitake  

Po kilku tygodniach spędzonych w szpitalu ,Ukitake pełen sił wrócił do swoich obowiązków jako kapitan Trzynastej Dywizji. Wtedy też, pewnego deszczowego dnia gdy przyniosłaś mu herbatę, podziękował ci pocałunkiem za to, że cały ten czas nad nim czuwałaś. 


Hisagi

Stało się to wtedy, gdy uratował cię przed pijanym Ikkaku. Wiedział, że puszczenie cię samej nie będzie dobrym pomysłem i przeczucie go nie zmyliło. Dopiero wtedy, gdy widział jak jego kolega się do ciebie dobiera zdał sobie sprawę, że przez jego głupią nieśmiałość może cię stracić. 

______________________________________

Hejka!

Kolejny rozdział gotowy, na następny musicie jeszcze chwilkę poczekać :P

Mam nadzieję, że maturki wam dobrze poszły :D

04.05.2023r

PaniPierniczek

Bleach Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz