Bu gün yeni şarkının kayıt kısmını yapıcaz. Hyunjin ile bir ortak partımız var. Bu haber ile sevinçten havalara uçan ben Hyunjinin bunu öğrenince vereceği tepkiyi düşününce gülüşümü soldurdum. Tabi ki de o asla buna izin vermezdi. Boşa hayal kuruyorum. Ama düşününce içimi bir sıcaklık kaplıyor. Ne olurdu sanki o da beni sevseydi?
Felix tek aşkını görme umuduyla stüdyoya girdi. Ama o yoktu. Gözleri bir süre stüdyoda gezindi. "Normalde geç kalmazdı..." diye düşündü içinden o sırada kapı açıldı. Kalbi içeriye onun girdiğini söylüyordu fakat Felix cesaret edip arkasına bakamadı. Çünkü onun geldiğini biliyordu. Kalbi normalden daha hızlı atarken Felix ne yapacağını bilemedi. "Merhaba" deseydi çok mu garip olurdu? Hiç bakmayıp önünden geçseydi pişmanlık duyar mıydı? O bunları düşünürken Hyunjin onun önünden geçip gitti. Bir sandalye bulup oturdu ve sözlere çalışmaya başladı.
"Sanki bu gün morali bozuk gibi." diye geçirdi Felix içinden. Ve kayıt başladı...
Bütün herkes kayıtlarını bitirmişti, Felix ve Hyunjin hariç. Felix ona baktı ve meğerse Hyunjinin bu işe itiraz etmediğini fark etti. "Gerçekten morali bozuk olmalı ki bununla uğraşmak istememiş." Felix ve Hyunjin kayıt stüdyosuna girdiler. Zaten dar olan alan bu ikisi girince daha da daralmıştı. Felix gerildiğini hissetti, ilk defa onunla bu kadar yakındı. Kulaklıklar takıldı ve şarkı başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
FanfictionFelix ve Hyunjin çok ünlü bir müzik grubu olan StrayKids üyeleridir ilk başta arkadaş olan hyunlix birbirlerine aşık olurlar