Eveeet, maalesef bazı okuyucularım için kötü bir haberle geldim. Bu bölümden sonra iki bölüm daha yayınlayıp final yapıcam. Ama merak etmeyin bu bölümler çok dolu dolu bölümler olucak ve bütün StrayKids üyeleri bu son üç bölümde yer alacak. Aslında finali daha geç yapmak istiyordum ama çok beğenilmediği için bu fikrimden vazgeçtim ve finali bayağı erkene aldım. Ama bu Felix ve Hyunjin'in masalının sonu olduğu anlamına gelmiyor. Şu an ne dediğimi anlayamadınız tam olarak ama olsun.
Chan
"Hadi artık. Düzgün durun da yayını açalım."
Minho
"Sen onu bu tilkiye söyle. Sabahtan beri başımın etini yedi!"
I.N
"Aaa! Kim ben mi? Benimle konuşmak isteyen sen değil miydin?"
Chan
"Başlamayın gene. Offff"
Seungmin
"Yayını açmıyorsak ben yemek yemeye gidiyorum."
Changbin
"Ne yemek mi! Nerede beni de götür. Çoook açım!"
Hyunjin
"Senin aç olmadığın bir zaman yok ki binnie."
Han
"Seungmin sen bırak şu Changbin'i de beni yemeğe götür. Nolur nolur lütfennnn!"
Minho
"Ben götürürüm seni bir kere."
Han
*SİDE EYE*
Felix
"Yürü be sincapcık kim tutar seni!"
Chan
"Yeter artık!
*Sabır dileniyor*
*7 bebekten sessizlik*
Çok şükür (çaktırmayın Chan bu çocuklar yüzünden müslüman oldu.)
Sustuğunuza göre artık yayını başlatıyorum. Biraz yaklaşın da kadraja sığalım. Hyunjin Felix yakınlaşsanıza duvara mı konuşuyorum ben burada?
Hyunjin
"Ben I.N'in yanına yere otursam olur mu?
O günden beri Felix ile yan yana gelmiyorduk ama bu canlı yayın yüzünden aynı ortamda kalmak zorundayız. Aslında diğer üyelere türlü bahaneler uydurmuştum ama en başta Jeongin olmak üzere hiç biri benim bu bahanelerimi yutmadılar. Konuşmaya başlamışken şunu da eklemeden geçemiycem. Jeongin bu aralar çok tuhaf sanırım bu konuyu Minho ile konuşmalıyım. Bakalım o da böyle düşünüyor mu?
Chan
"Bana niye soruyorsun Hwang? Oturuyorsan otur işte.
Han
"Sakin patron. Az kaldı yicen ha çocuğu."
Chan
"Sakinim ben. Ayrıca biraz daha böyle davranmaya devam ederseniz hepinizin yemek hakkını ben yicem ona göre!"
Changbin
"Susmayanı ben döverim hepiniz hizaya girin çabuk."
*Ardından odada sadece 8 gencin gülüşmeleri yankılandı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
FanfictionFelix ve Hyunjin çok ünlü bir müzik grubu olan StrayKids üyeleridir ilk başta arkadaş olan hyunlix birbirlerine aşık olurlar