Jisung şoku atlatamamıştı. Ve bunca yıldır sakladığım bu sırrı öğrenmişti. Aslında niye bu kadar şaşırdığına da bir anlam veremedim. Sonuçta insanlar aşık olabilir tek taraflı da olsa, karşılıklı da olsa...
"Sen benimle dalga geçmiyorsun değil mi?" Jisung aşk konusunda dalga geçilir mi?
"Ne saçmalıyorsun jısung? Ne oldu birden bire tamam evet şaşırabilirsin ama niye bu kadar mutlu oldun?" Duyduklarına o kadar sevinmişti ki Jisung ağzı resmen kulaklarına varıyordu. Felix Jisung'a anlamayan gözlerle bakarken hiç beklenmedik bir anda Jisung Felix'e sarıldı. Felix elini kolunu nereye koyacağını bilemedi. Öylece kalakaldı. Jisung delikanlıdan ayrıldı ve bir aşkı birleştirmek için planlar yapmaya başladı.
2 saat sonra...
"Hyung yalvarırım bırak beni gideyim, dışarıda işlerim var bu planları sonra yaparız.!"
Felix bilmem kaçıcı kez tekrar yalvardı ama Jisung tekrardan onu duymazdan geldi. Jisung işi gurur meselesi bilmişti. Sizin aranızı yapmadan rahat edemem diyordu başka da bir şey demiyordu. Odayı turlamaktan yorulmuş olmalı ki sonunda sandalyeye oturduğu sırada öyle bir hışımla kalktı ki Felix'in ödü koptu ve arkadaşına anlamayan gözlerle bakmaya başladı. Jısung ona döndü ve mutlu bir şekilde zıplamaya başladı.
"Felix sonunda buldum!!!"
"Gene ne buldun acaba?"
"Bak bu kesin işe yarayacak!"
"Hiç sanmıyorum Jisung..."
"Anonim bir şekilde mektuplaşıcaksınız."
"Ne?!"
"Hatta adın da 143 olucak."
"143 mü? Sormaya korkuyorum ama o ne Jisung?"
"I love you..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
FanfictionFelix ve Hyunjin çok ünlü bir müzik grubu olan StrayKids üyeleridir ilk başta arkadaş olan hyunlix birbirlerine aşık olurlar