Merhaba sevgilim,
Hyunjin sevgilim, sensizlik çok ağır. Artık dayanamıyorum, seni istiyorum. Seni sevmekten asla vazgeçmem ama sen beni sever misin sanmıyorum. Her gece resimlerine bakarak uyuyorum. Şarkılarımızda senin partın gelince sayamıycağım kadar çok tekrarlıyorum. Dün seninle kayıt odasındayken nasıl heyecanlandım bilemezsin. Hata yapıcam diye o kadar çok korktum ki... Hata yaparsam bana kızarsın diye. Üzgündün dün, keşke seninle konuşabilseydik de üzüntünü alabilseydim. Ama benimle konuşmuyorsun Hyunjin.
~Felix
Ben kafeteryada bunları yazarken Jisung yanıma geldi. Kağıdı nasıl sakladığımı bile anlamadan arkamda belirdi.
"Hey ne yapıyorsun Felix?"
"Hiç öylesine şarkı sözleri karalıyordum."
"Ben de bakıyım."
Yanıma gelip kağıdı almak istedi. Tabi ben almasın diye geri çekerken tek kaşını havaya kaldırıp bana baktı.
"Ne saklıyorsun sen?"
"Çok kötü oldu bu yüzden bakmanı istemiyordum."
"Ama ben bakmak istiyorum-"
Ben daha ne olduğunu anlayamadan kağıdı elimden çekip aldı ve havaya kaldırıp okumaya başladı. Kağıdı almaya çalışıyordum ama izin vermiyordu. En sonunda alamıycağımı anlayıp almaktan vazgeçtim. Zaten okuycağını okumuştu elinden alsam ne olacaktı. Mektubu okuduktan sonra afallamış bir şekilde bir bana bir de mektuba bakıyordu. Küçük sırrımı öğrenen ilk kişi o olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
FanfictionFelix ve Hyunjin çok ünlü bir müzik grubu olan StrayKids üyeleridir ilk başta arkadaş olan hyunlix birbirlerine aşık olurlar