İyi uykular Moonbin...

14 5 7
                                    

Evet tekrardan merhaba. Bölümü bir oturuşta yazmayı planlıyorum (umarım bunu başarabilirim). Bu gün bayram o yüzdeeen bir tık sıkıldım ve dedim ki ne yapsam? Aklıma birden bölüm atmak geldi ve buradayım. Ya ben geçen bölüm Hyunjin'e çok üzüldüm. Ben de bir ara birinden saplantılı bir şekilde hoşlanıyordum. Ancak o kişi aynı zamanda benden nefret ediyordu, yani sanırım çünkü niye koskoca bir senemi rezil etmeye uğraşsın, ve ben onun benden nefret ettiğini bilmiyordum... 

Onu bunu boş verelim kpop fandomu olarak büyük bir yastayız aynı şekilde ben de öyle... Ve ben de bu olaya bir değinmek istiyorum. Büyük ihtimalle duymuşsunuzdur Astro grubunun bir üyesi olan  Moonbin, 19.04.2023 tarihinde hayata gözlerini yumdu. Nedenini bilmeyenleriniz olabilir o yüzden ufak bir şekilde konuya değinmek istiyorum. Moonbin aldığı linçler yüzünden intihar etmiş. Umarım gittiği yerde daha mutlu olur. Ve bu olayın bize bir kaç şeyi tekrardan hatırlattığını düşünüyorum ,her ne kadar bir canın artık bu alemde olmadığı duygusunu kavrasak da, gerçekten bir kaç önemsiz ve basit bir kelimenin bir kaç cümleye toplanıp ne kadar ağır sonuçlar verdiğini görüyoruz hep birlikte. Unutmamalıyız onlar da birer insan, bizim de olduğumuz gibi, ve onların da duyguları hayalleri vs var. Ve bizim onlardan bunları almaya hakkımız yok. Çok klasikleşen bir cümleyle konuşmamı sonlandırmak istiyorum; bize yapılırsa üzüleceğimiz ve yapılmasını istemeyeceğimiz davranışları başka insanlara yapmamalıyız. Buraya kadar okuyup bazı dersler çıkarmış olmanızı umuyorum.(teşekkürler)

Şah MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin