Seviyormuş gibi...

8 4 2
                                    

Biraz taslak biriktireyim dedim. Bunu o yüzden şu an yayımlıyorum. Bu arada hayat nasıl gidiyor? Daha doğrusu gidebiliyor mu? 

...

Felix

Bu gün benim için ve aynı zamanda Hyunjin için bir milat. Aşkımızın doğuşu, benim yıllarca beklediğim zaman. Bu anın o kadar fazla hayalini kurdum ki... Şimdi hangisini yapmam gerektiğini bile bilmiyorum. Kafam karmakarışık, düşüncelerim birbirine giriyor. Ben ana o kadar kaptırmışım ki kendimi Hyunjin'in bana sevgi dolu bakışlarını yakalayamamışım bile. Oysa ne kadar da güzel bakıyormuş bana. Sanki bir daha hiç bakamayacakmış gibi, ya da bunca zaman beklemiş ve şimdi bakmaya doyamıyormuş gibi...

"Hyunjin bana niye öyle bakıyorsun?"

"Nasıl bakıyormuşum?"

"Seviyormuşsun gibi..." 

"Öyleyim zaten. Böyle bakmam normal değil mi?"

Bu anı yaşayacağımı söyleselerdi daha önce kesinlikle inanmazdım. Ama şimdi bunların yaşanıyor olduğunu bilmek... Anlatılamayacak derecede güzelmiş. Benim ilk ve son aşkım bu adam. Ve hep de öyle kalmasını diliyorum...

-(Amin civcivim amin)-

"Felix aklıma bir şey geldi."

Işıldayan gözlerine baktım. Acaba şu an bir rüyada olabilir miyim? Bunları yaşamak bir rüya çünkü benim için.

"Ondan önce ben sana bir şey sormak istiyorum."

O ışıldayan gözler bu sefer merakla bana baktı. Söyleyeceğim cümleleri özenle seçmem gerekiyordu. Ama bir cümle zaten bir kişiyi kıracaksa o cümleyi süslemeye ne gerek var ki?


Şah MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin