13

757 81 77
                                    

sunoo
ya of gerçekten beğenecek mi sizce?

sunghoon
ay sunoo!

jungwon
oğlum çocuk paraya bakmıyor işte
hediyenin pahalı olup olmadığına bakmayacak
ver işte mis gibi

sunoo
ama atkı da çok basit oldu sanki ya offf

heeseung
ama gece boyunca uyumayıp bu atkıyı ördün sunoo.
bunu düşünürsek pahalı hediyelerden daha iyi bence, ben böyle düşünüyorum yani

sunoo
öyle mi diyorsun :(
offf
çok gerginim
birazdan mesaj atıp çağırıcam onu
pasta da aldım
göt kadar şeye 100 lira verdim zaten.
sevse iyi eder.

jungwon
hxlwyxowuxownx
yürü git hadi

sunoo
ŞANS DİLEYİN

heeseung
ihtiyacın olmayacak 💪
hadi bakalım tavla gel

seon woo
RIKI!!!! (18.07)

riki
SEON WOO (19.01)

seon woo
geç döndü|
NE YAPIYORSUN?

riki
evdeyim.
akrabalarım geldi de.
bana sürpriz yapmışlar :"
doğum günümü kutlayacağız
sen de gel hadi
seni onlarla tanıştırmak istiyorum.

seon woo
ha
yani
olur mu ki?
ailecek kutlasaydınız siz...
ben bozmayayım

riki
yanımda istediğim tek kişi sensin, gel hadi 💗

seon woo
peki 💗

zile yavaşça bastıktan sonra stresli bir şekilde beklemeye başladım. omzumdaki çantayı düzelttim ve derin nefes aldım. çanta almış olmamın sebebi hediyeyi onun içine koymuş olmamdı. hediye paketi bulamamıştım maalesef...

kapı tanımadığım bir yüz tarafından açıldığında kalakaldım. ne diyecektim? korece biliyor muydu acaba? biz birbirimize öylece bakarken arkadan riki göründü. kurtarıcım.

"seon woo!" bana sarıldı. "gel hadi, kapıda kalma." tanımadığım çocuk ikimize de dik dik bakarken gergin bir biçimde ayakkabılarımı çıkarıp vestiyere koydum. "asahi senpai," yanımızdaki oğlana baktım riki konuşunca. "bu seon woo. erkek arkadaşım." korece konuşmuştu.

işin garip olanı, asahi de korece karşılık vermişti. "erkek arkadaşın ha?" yüzümü inceledi bir süre boyunca. ardından elini uzattı. "riki'nin kuzeniyim. memnun oldum." elini iki elimle tutup eğildim hızla. "ben de çok memnun oldum."

birlikte içeriye geçtiğimizde kahkahalara ev sahipliği yapan sohbete ara verildi. herkes bana dönünce kaçmak istedim oradan. ama riki ellerini omuzlarıma koymuş, destek vermeye çalışıyordu. her bir hücremse oraya ait olmadığımı haykırıyordu.

"sevgili ailem, sizi seon woo ile tanıştırmak istiyorum. komşum."

"şu meşhur komşu mu?" benden bahsetmişti sanırım onlara.

"evet, o." riki tebessüm edip bana baktı. "seon woo, sırasıyla tanıştırayım." eliyle bir bir gösterdi onları. "koltuğun tepesinde oturan kişi hinata ablam. kendisi içimizdeki en büyük kişi aynı zamanda. hemen yanındaki shun abim." hafiften sarhoş olduğu belli olan çocuk sarhoş bir gülümseme ile selam verdi bana. "karşı kanepedeki de haruto. hinata ablanın kardeşi oluyor." bana kapıyı açan çocuğu gösterdi. "asahi abimle tanıştın zaten kapıda."

uykusuz kalınan geceler # sunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin