TAEHYUNG
Evlenmek... evlenmek kadar büyük bir olaya dahil olmak istemiyordum. Cidden bunu istemiyordum çünkü tanımadığınız bir adamla evleniyorsanız, bu daha kötüydü.
Hadi en başından başlayalım.
14 yaşımdan beri gay olduğumu fark etmiş, bunu ne kadar babamdan saklamak istemeyip ona söylemek için fırsat kollasam da her zaman bir şey olmuş ve ugun zaman oluşmamıştı.
Ben Kim Taehyung, Prens Kim Taehyung. Kral Kim'in yegâne oğlu Kim Taehyung.
3 saat öncesine kadar, artık 23 yaşında olduğum için evlenme zamanım gelmiş, hatta geçtiği icin babam bana uygun bir kız bulmaya çalıştığı için -ki bunu 2 gündür aralıksız yapıyor- artık beni delirtmiş ve en sonunda "Ben gayim baba!" Diye bağırmama neden olmuştu. Atışmalı gecen saatler sonrasında babam, Tamam o zaman! Blah blah ülkesinden blah blah ın oğlu bilmem ne Jungkook ile evleneceksin! Demesi sonucu krallıktan kendimi atmıştım. Ahırdan aldığım rastgele bir at ile, üzerimdeki gündelik şeyleri (arkadaşlar gündelik dediğimiz de hani eskiden robin hood zamanlarında falan. Tayt gibi bir şey giyip üzerine v yaka ten rengi bir kıyafet giyorlardı ya. Üzerine de deri bir yelek. Altına da kahverengi çizmeler düşünün. Fotoğrafı koydum.⬇️ ) umursamadan son hız giden atımla az ilerimizdeki ormana girmiştim. Ne zaman kafa dağıtmak istersem buraya gelirdim.
Bugün bir çılgınlık yapıp ormanın derinliklerine kadar ilerleyecektim. Fakat atım o kadar gitmezdi. Bu yüzden ben de atımı krallığa geri itmesi için saldım.
Ormanda ilerlerken saat tahminen 6ya geliyordu. Bu umrumda değildi çünkü krallığa gittiğim anda evlilik için haber verildiğini öğrenecektim. Ve buna daha hazır değildim.
Ormanda ilerlerken kahkaha sesleri duymamla biraz durdum. Sesler uzaklaştığı zaman yürümeye devam ettim. Çok kısa bir süre sonra minik ama yeni bir evle karşılaştım. Ev, neredeyse 2.5 metreydi. Eve biraz daha yaklaştığımda, evin kapı önü merdivenlerinde birisinin oturduğunu gördüm.
Oturan kişi, çok küçüktü. Nereden bakarsan bak 1 m kadardı. Cüce kadar bir adamdı ve giyimi de öyleydi. Kırmızı şapkası, mor kıyafetleri ve büyük pabuçlarıyla kelimenin tam anlamıyla bir cüceydi.
Daha ne oldu olduğunu anlayamadan kapıdan bir cüce daha girmiş ve "hyung! Jin tüm kekleri yedi!" Demiş, ağlamaya başlamıştı.
Kapıda oturan cüce ise onu takmamış, "yenisini yap hobi?" Demişti. Kıtlıktaymış gibi elindeki kekleri yiyen ağzı doluyken "yumurta bitti" demişti. Vr yine kapıda oturansa bıkkınlıkla nefss vermiş "onca yumurtayı naptınız amına koyim?" Diye bağırmıştı. Ağlayansa sakinlesince "jin tavaya kırıp onları da yedi..." demişti.
Ben ne olduğunu anlayamazken evin arkasından 3 cüce daha çıkagelmişti. Daha garibiyse, ikisi diğerini taşıyordu.
Kapının önünde oturan hızla ayağa kalkmış ve siyah şapkalının yanına gitmişti.
"Noldu jungkooka?!"
"Ağaçtan düştü namjoon hyung..."
"Bunu nasıl becerdiniz jimin!?"
"Hepsi jiminin suçu hyung."
"Hadi bu ikisi neyse. Sen neredeydin yoongi?"
"Uyuyordum..."
"İyi bok yiyordun. Götürün içeri. Bu arada sen yakışıklı adam. Bizi izlemek yerine içeride seni misafir edebiliriz. Haline bakılırsa derdin başından aşkın."Bana seslenilmesi ile yerimden sıçramış ve girdiğim şoktan da çıkmıştım.
Kırmızı şapkalının dediğinden sonra tüm hepsi bana dönmüş ve beni belimden, daha doğrusu popomdan itekleyerek içeri sokmuşlardı. Hatta içeri itmişlerdi çünkü kafam kapıya çarptığı için alnım acımaya başlamıştı.
Bundan daha garibi ise, evin dışından daha büyük olmasıydı....
Merhaba arkadaşlar. Wattpadde yeniyim. Dolayısıyla acemiliğimi mazur görün lütfen 🙏🏻
Bölümleri her akşam, gece yükleyeceğim. Günde bir bölüm atarım.
Kendinize iyi bakın👐🏻Taehyung'un giydiği kıyafet⬇️
Aottaki eren gibi düşünün. Fakat üzerindeki o tişört üzerine bir de yelek giyiyor. Ve pantalon yerinde dar bir tayt gibi ama daha bolu. Of anlatamadım nolur anlayin.
Hikayedeki taehyung'umuz⬇️
Ve cücelerimiz ama prensimizi takmıyoruz.👌🏻
Arkadaşlar semekook uketae demişim ama ukekook semetae olucaktı.Kendinize çok iyi bakın akşam görüşürüz👐🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 DRAWES, AND A COTTON PRINCE |TAEKOOK
ФанфикJungkook, yalnışlıkla cüce olan bir prenstir. Taehyung ise yasak ülkedeki kralın oğluyla evlenmek istemediği için ormana kaçan bir prens... femtae içermez × ukekook semetae