"HOBİ TAEGGUK'U YERE BIRAK! JİMİN ARTIK BİR MİN'İN BEZİNİ DEĞİŞTIRMESİ İÇİN YOONGİYE YARDIM MI ETSEN? JİN O PASTALARİ YENİ YAPTIM GÜZELİM ÜSTELİK TAE İLE KOOK NEREDE!? BU EVDE KAFAYI YİYECEĞİM!"
Ah.. ben size olayları anlatmadım değil mi?
Hadi kaldığımız yerden devam edelim.O gece gecenin karanlığını tamamıyla yeryüzüne saldığı zaman 5 cüce ve 2 deli aşık yola çıkmışlardı.
Her zamankisi gibi yol boyunca Jin tıkınmıştı. Yoongi ise durdukları her noktada uyumuştu. Jimin'se Yoongi uyurken onu izlemişti. Namjoon ise yolu bulmaya çalışmış ve hobi'nin "yoruldum" yakarmalarını dinlemek zorunda kalmıştı. Ve tabii tae ile de kook durdukları her yerde birbirlerine sokularak dinlenmişlerdi.Böylelikle eve geldikleri zaman tae ile kook epeyce şaşırmışlardı. Çünkü bekledikleri şey minik bir evken, geldikleri ev kocaman, 2 katlı bir müstakil evdi.
Daha garibi ise odalarında cüceler için yataklar beklerlerken normal insanlar için olan yataklardan bulmuşlardı.
Burası normal bir evdi lafın kısasıyla.
İşte geldikleri zaman öğle saatiydi. Ve yemeklerini yedikleri zaman herkes kendi köşesine çekilmişti.
Tabii bizim ikili durur mu? Asla. Yalnız kalmak için bahçeye çıkmışlardı ve arkadaki bahçe salıncağında oturup, tae dizine yatan kook'un saçlarını okşarken hafif esen rüzgar ile sallanmayı ihmal etmemişlerdi.
Saf aşıklar birbirleri ile ilgilenirlen Tae sevgilisinin tatlığına dayanamamış (her zamankisi gibi) eğilip öpmek istemişti.
İşte her şey böyle olmuştu. Tae'nin eğilmesi ile Kook'un gözüne giren güneş de engellenmişti.
Tae bebeğinin dudaklarına minik bir öpücük verdikten sonra burnunun ucunu da öpmüştü. Tae'nin öpüşüyle üzerinden bir ağırlık kalktığını hisseden Kook Tae ile göz göze gelmişti. Aralarından birisi söze girmek için hazırlandığı zaman evin içerisinden "Kook! Tae! Pasta yiyoruz!" Diyen Namjoon'un seslenmesi ile kalkmış ve eve girmişlerdi.
Fakat evdeki yükselen sesler eşliğinde kızgın bir ses aynen şunları demişti bağırırken:
"HOBİ TAEGGUK'U YERE BIRAK! JİMİN ARTIK BİR MİN'İN BEZİNİ DEĞİŞTIRMESİ İÇİN YOONGİYE YARDIM MI ETSEN? JİN O PASTALARİ YENİ YAPTIM GÜZELİM ÜSTELİK TAE İLE KOOK NEREDE!? BU EVDE KAFAYI YİYECEĞİM!"
Daha ne olduğunu anlamadan Kook'un kucağına atlayan minik beden Kook'a sarılmış ve masumca bakarken dudaklarını öne doğru büzmüştu.
Ne olduğunu anlamasa da Kook, miniğine yanağını uzatmış ve öpmesine izin vermişti.
Bu sırada göz göze geldiği Tae ona mutluluk ama anlamsız gözlerle bakıyordu. Sevgilisine anlamadım demiş ve omuz indirmişti.
Bu sırada ise kucağında sarışın ama kediye benzeyen bir minikle gelen Jimin "Kook geberticem sizi. Biz burada 3 cocukla uğraşıyoruz siz bahçede yiyişin."Derken içeriden Jin "BEN ÇOCUK DEĞİLİM" demiş hemen sonrasında ile bir öpücük sesi gelmişti. "Öylesin sevgilim. Sus ve pastanı ye şimdi."
Namjoon sevgilisinin ağzına tıktığı pasta ile bir tane de kendisi yemişti.Salondaki görüntü aynen şuydu:
Jimin, kucağındaki bebeği koltukta uyuyan Yoongi'nin koluna bıraktığı gibi Yoongi kollarını yavrusuna sarmıştı. Bir diğer koltukta ise Hobi sevgilisi ile telefonda mesajlaşırken televizyondan film açmaya çalışıyordu. Joon ile Jin ise birbirlerine pasta yedirirken bunları salonun kapısından bir Tae bir de Kucağında 4 yaşında, kıvırcık ve kabarık saçlı tatlı mı tatlı oğullarını tutan Kook izliyordu.
Film bulan Hobi "gelin bak mükemmel bir film buldum. 6 cüce vr bir de prensin hikayesiymiş. Baya ilgimi çekti. Ayol gelsenize."
Demesi ile küçük Taegguk Kook'un kucağından atlayıp amcası Hobi'nin yanına oturmuştu. Böylelikle de Hobi'nin saçlarını sevmesine izin vermişti.
Hâlâ olanları anlayamayan ikili birbirlerine saniyelik bakmışlardı. Ve o bakışta birbirlerine çok şey anlatmışlardı ama kimse duymamıştı.
Sonunda film bittiğinde 7 adam ve 2 çocuk uyumak için odalara dağıldıklarında Joon son kez Taegguk ile takıldı.
"Hadi bakalım bücür. Uyu da benim boyuma gel. Gerçi işte genlerii bilemeyiz ki"
"Joon amca ben seni geçemem ki! 180 boyundaki bir adamı nasıl geçeyim?!"
"Uyursan geçersin bücür."
"Uyursam senin gibi kaslarım olur mu?"
"Ahaha olur bücür. Hadi babanların yanına git bakalım."
"Tamam!"İlk ficim böyleliklr bitmiş oldu. Nasıldı? Yorumlarda buluşabilir miyiz?
Kendinize iyi bakın! Başka ficlerde görüşmek üzere!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 DRAWES, AND A COTTON PRINCE |TAEKOOK
ФанфикJungkook, yalnışlıkla cüce olan bir prenstir. Taehyung ise yasak ülkedeki kralın oğluyla evlenmek istemediği için ormana kaçan bir prens... femtae içermez × ukekook semetae