TAEHYUNG
Krallıkta beni neyin beklediğini bilmeden yürüyordum. Öğreneceğim haberleri bilmeden yürüyordum....
Kapılar açılınca anladım. Misafirlerimiz vardı...
Krallığın kapısından girdiğim gibi oturma salonuna çıktım.
Tahmin ettiğim gibi, yasak krallığın kraliçesi ile babam hararetli bir görüşmedelerdi. Fakat ben umursar mıyım? Asla.
"Noluyor?"
"Ah sonunda gelebildiniz TAEHYUNG BEY!"
"Noluyor baba? Siz kimsiniz?"
"B-ben Kraliçe Jeon."
"Ah anlıyorum. Galiba oğlunuz Jeon Jungkook kayıp? Doğru mu bildim?"
"SEN NEREDEN BİLİYORSUN!? OĞLUM NEREDE!?"
"Ben nereden bileyim!?"
"Sakin olur musunuz?"Babamın sesi ile ikimiz de susmuştuk.
Üzerimi değiştirip geldiğimde ikisi de bana bir şey söylemek ister gibi bakıyorlardı.Taehyung kıyafet⬆️
Zaten neden böyle giydirirler anlamam. Rahatlığımızı da istemiyorlar anlaşılan...
Oturduğumda bile bana istekli gözlerle bakmaya devam ettiler.
"Ne?"
"Bay Kim.."
"Buyrun Bayan Jeon."
"Oğlum nerede~"
"Ben nereden bileyim Bayan Jeon? Oğlunuz olduğunu bile ilk defa duyuyorum."
"Oğlum, biz seni Jungkook ile evlendirmek istiyoruz. Bunu zoraki de yapabiliriz. Ama sana danışmak istedik"O nasıl mümkün olacaktı acaba. Bir cüce ile mi evlenecektim? Evlenirdim. Buna sözüm yok. Korktuğum şey, Bayan Jeon oğlunun bir- bir dakika?
"Bayan Jeon."
"Bay Kim?"
"Bana oğlunuzu tarif eder misiniz?"
"180 boyunda, senin boyunda kısacası, kahverengi gözlü, kahve saçlı, yapılı ve tavşan dişlerine benzeyen dişleri olan bir çocuk. Neden sormuştun?"İşte şimdi her şey anlaşılıyor...
"Belki görmüşümdür diye sormuştum. Ama maalesef..."
"Bir dakika bayan Jeon? Jungkook sizinle değil mi?"
"Maalesef Bay Kim. Söylemek istediğim de buydu. Kendisine yazdan beri ulaşamıyorum."Yazdan beri! Her şey cidden anlaşılıyor!
"Ama nasıl?"
"Bilmiyorum... ona, kendisini oğlunuz Bay Kim ile evlendirmek istediğimi söyledim. Fakat evi terk etti. O günden beri göremiyorum."Yalan bir ağlama başlatmıştı bayan Jeon. Neyse, çıkardı kokusu.
"Ben müsaadenizi istiyorum"
"Ama oğlum kararın?"
"Baba. Çocuk ortada yok. Kiminle evleneceğim? Üstelik kabul ediyorum. Jungkook ortaya çıksın, evlenebiliriz. Ve şunu da söyliyeyim;
Jungkook'tan başkasıyla evlenmem."Merdivenlerden çıkıp odama gittiğimde kendimi yatağa attım. Attığım gibi de uyudum...
Sabah yemek yedikten sonra direkt krallıktan çıktım. Bu sefer babamdan gizli çıkmıştım. Ve kooklara giderken de elim boş gitmek istemediğim için, hizmetlilerimziin yaptığı havuçlu kekin tümünü alıp onlara götürüyordum.
Ormana geldiğimde atımı bir ağaca bağladım. Bu sefer salmayacaktım çünkü dün yürümekten bacaklarımı hissetmedim.
Ormana ilerlediğimde ne kahkaha sesleri ne de başka bir ses yoktu.
Evi görür görmez adımlarımı hızlandırdım. İşte orada, Namjoon, Jin ve Yoongi kapı önü merdivenlerinde oturuyorlardı.
"Merhaba."
"Ah tae! Gelmişsin!"
"Evet, geldim. Size kek de getirdim."Keki duyan Jin neredeyse üzerime atlıyordu ki Namjoon keki alıp içeri geçti. Ardından da ben...
Kook, bu sefer koltukta oturuyordu. İyi olmalıydı. Yanına oturdum.
"Kookie? Nasılsın?"
"Çok iyiyim tae! Sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim. Yaralarına bakalım mı?"
"Ş-şimdi mi?"
"Hm hm."
"S-sen bilirsin..."Böylelikle Jimin ve Hobi çıkmıştı. Ben de Namjoon çıkınca Kooku koltuğa yeri yatırmıştım.
Tişörtünü çıkartırken utanmaması için onu lafa tutuyordum.
"Nasıl ağaçtan düşebildin acaba? Onu da geçtim jungkook ağaçta napıyordun?"
"S-saklanıyordum..."
"Kimden!?"
"J-jiminden!"
"N-neden!?"
"S-saklambaç oynuyorduk taetae..."Ben şimdi ne diyeceğim?
Üst kısmındaki sargıları değiştirince sırada alt tarafı vardı.
"Jungkook. Kalçandaki ve bilegindeki sargıları değiştireceğim tamam mı?"
"Tamam."Donunu çıkarttıktan sonra kalçasındaki sargıları değiştirdim.
Bileğindekileri de değiştirdikten sonra tamamdı."Tae?"
"Efendim jungkook?"
"Senin ismin ne?"
"Taehyung. Kim taehyung."JUNGKOOK
Kim Taehyung mu!?
Şimsi hatırlıyordum. Rüyamda evlenmemi istedikleri kişi Kim Taehyung'du.
Bi dakika ne?BU TANRI GİBİ ADAM BENİM Mİ OLACAKTI?!
"Jungkook?"
"E-efendim tae?"
"Gerçekten hiçbir şey hatırlamıyor musun..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 DRAWES, AND A COTTON PRINCE |TAEKOOK
Fiksi PenggemarJungkook, yalnışlıkla cüce olan bir prenstir. Taehyung ise yasak ülkedeki kralın oğluyla evlenmek istemediği için ormana kaçan bir prens... femtae içermez × ukekook semetae