İyi okumalar . Oy kullanmayı ve yorum yapmayı unutmayın ♥️
"Sen " dedi Karaca gözyaşlarını tutmak için direniyordu .
"Selam " dedi Fulya itici sesiyle .
Karaca kapıyı kapatmak istediğinde durdurmuştu.
"Korktun mu yoksa "
"Ne saçmalıyorsun "
"Korkuyorsun evet . Azeri elinden almamdan korkuyorsun . "
Yılmaz sesleri duymuş kapıya gelmişti.
"Merhaba Yılmaz " dedi Fulya elini Yılmazın omzuna koyarak . Yeni uyanmış olan Duygu ellerini gözlerinden çekip sinirle kadına baktı ve Fulyanın elini itekledi .
"Ne işin var senin burda "
"Hiç öyle Karacayı ziyarete geleyim dedim"
"Sen kimsin de Karacayı daha doğrusu yengemi ziyarete geliyorsun"
"Sakin ol canım şaka yapıyorum "
"Bana bak " dedi sertçe Yılmaz.
"Abimden de yengemden de uzak dur . Eğer ikisini de üzecek olursan seni mahvederim "
"Karaca için söz veremem canım ama abini çok mutlu edicem" diyerek Karacaya döndü.
"Ne de olsa oğlunu doğurdum " dedi Fulya Karaca'ya bakarak . Gözlerini karnına indirip tekrar gözlerine baktı.
Karaca gözyaşlarını gizlemeye çalışırken Duygu sinirle Fulya'ya yürüyordu . Belinden tutan eller onu durdurdu .
"Seni var ya çok fena yaparım he defol git . Ya Yılmaz bıraksana beni "
"Sana da şaşırıyorum gerçi abine çekmişsin . Kötü zevkleriniz var neyse ki Azer beni buldu "
Karaca olduğu yerde duramamıştı artık . Fulya'ya tokat attı .
"Sen nasıl bana tokat atarsın " dedi Fulya elini yanagına koyarak .
"İşte böyle " diyerek bir kez daha vurdu Karaca . Sonra elleri saçlarını sıkıca tuttu .
"Seni öldürmemem için hiçbir sebebim yok biliyor musun . İnan bana bunu yapabilirim . Bir daha gözümün önünde gözükme . Mahvederim seni "
Duygu ve Yılmaz şaşkınlıkla bakarken Azer arkada belirdi . Hızla Fulyanın yanına geldi
"Ne işin var senin burda "
"Aradım ulaşamadım Yılmaza sorayım dedim "
Azer Fulyayı kolundan tutup çekiştirmeye başlamıştı .
"Defol git hadi "
"Aa Azer Karaca var diye böyle şeyler yapmana gerek yok bilsin o da "
Karaca bakışlarını Azer'e yöneltmişti . Karacanın bakışlarını üzerinde hisseden Azer ona baktı . İkiside hayal kırıklığı yaşıyordu ama farklı sebeplerdendi .
"Bin arabaya " diyince Karaca şaşkınlıkla Azer'e döndü . Azer'in ona yaklaşmasıyla tokat attı .
"Sana aşık olduğum güne lanet olsun "
Gözlerini yummuştu Azer . Tokat mı daha çok yakmıştı canını yoksa Karacanın sözleri miydi bu gözyaşlarının sebebi .
"Neden yaptın ya bunu neden aldattın beni . Tamam kavga ettik seninle sen de gittin beni aldattın bu mu yani he cevap versene . Hani çok seviyordun beni . Hani beni asla bırakmazdın. Hani beni hep sevicektin . Hani beni aldatmazdın . Söyle cevap ver neden yaptın " dedi Karaca son cümlesini vurgulayarak .
"Ne desem boş senin için neden soruyorsun "
Azer hızla dönmüş arabaya binmişti. Fulya arabadan Karaca'ya zafer kazanmış gibi bakıyordu.Karacanın gözyaşları hızla düşerken Azer arabayı çoktan çalıştırıp yola çıkmıştı . Bir anda frene basmıştı Azer .
"O mu söyledi sana bunları yapmanı he " dedi Fulyanın boğazını sıkarak
"Ne diyorsun anlamıyorum " dedi Azer'in ellerini engellemeye çalışıyordu.
"Defolup gidiceksin burdan anladın mı yoksa gebertirirm seni "
Güldü Fulya . O bu savaşı çoktan kazanmıştı.
"Kaybettin Azer kabul et ."
"Ne diyorsun sen ya ne saçmalıyorsun"
"Yapma ama böyle aylarca senden uzakta çok sıkıldım . Hem bak bir oğlumuz oldu . Bırak artık şu kızı " diyerek güldü
"İn arabadan "
"Azer "
"İn dedim " Azer'in bağırmasıyla arabadan inmişti Fulya . Ama bu işin peşini bırakmayacaktı . Telefonu çalınca gülerek açtı .
"Nasıl gitti "
"Mükemmeldi " dedi gülerek . Kimdi konuştuğu ?
"Ben bir sıfır öndeyim zaten Azer'in oğlunu doğurdum ben . Rahat ol " diye ekledi ve gülmeye basladi
"Aynen öyle " dedi telefondaki .
"Sen hazır mısın bundan sonrası için onu söyle "
"Tabiki . Bu anı bekledim kaç yıldır "
Azer kendini yine orada bulmuştu . İçini dökebildiği tek insanda . Elinde içki şişesiyle içeri girdi .
"Azer " dedi kadın telaşla yanına giderek .
"İyi misin "
"Değilim " dedi kendini koltuğa bıraktı .
"Çok yoruldum . Sevdiğim kadın için bile uğraşacak gücüm kalmadı. Bana inanmayan bir kadın için nasıl savaşıcam " dedi hüzünle .
"Her ilişkide böyle sorunlar olabilir Azer . Yanlış anlaşılmalar "
"Her ilişkideki sorunlar bu kadar uzun sürüyor mu "
"Bazı insanlar yıllar sonra buluşuyorlar tekrardan . Tamam senin eşin biraz inatçı ama sende inatçı ol o zaman . Pes etme . Sevilmek sevmek bunlar en güzel duygular "
"9 ay oldu hiç gücüm kalmamış gibi hissediyorum . Sen sana inanmayan biri için uğraşırmıydın aylarca "
"Bana inanmayan biri için uğraşmazdım muhtemelen ama bana inanmayan eşim ve o kişi gerçekten aşık olduğum kişiyse uğraşırdım "
Elini Azer'in elinin üzerine koydu kadın .
"Aşık olmak sevilmek bazen kavga etmek bile çok güzeldir Azer . Bence pes etmemeli ve eşinin tıpkı ilk günkü gibi sana bakmasını sağlamalısın "
Azer kadına bakıyordu öylece . Gözlerini yumup başını salladı . Kadın bir süre Azer'e baktı . Gülümsedi . Dolaptaki battaniyeyi Azer'in üzerine örttü.
"Sabah görüşürüz Azer . Karacayla güzel rüyalar " diyerek odadan gülümseyerek çıktı . Peki bu kadın kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokunun İzi
Fiksi RemajaBirbirlerinden ilk başta nefret eden Azer ve Karaca büyük bir aşka düşmüştü. Ama bu aşkın asıl sınavı Azerin yaptığı büyük bir hatayla başladı .