1.4

249 33 5
                                    

"Her şey gerçekten değişmiş miydi, yoksa değişen ben miydim?"

Sahnemden sonra hayatım alt üst olmuştu. Asla Jay'in yanına gidemiyordum onu her gürdüğümde daha çok utanıyordum. Peki ya bu daha ne kadar böyle sürücekti sonuçta biz sevgiliydik. -Ahh evet öyleydik- Artık duygularımı kontrol etmem gerekiyordu çünkü ne kadar kaçsamda hep yanında buluyordum kendimi.

Bugün Jay'in maçı vardı, her zamanki gibi onu izlemeye gidecektim ama bu sefer erkek arkadaşı olarak gidicektim. Benim için en önden yer ayırdığını söylememişti ne düşünceli ama... Hayır Jungwon bir an önce bu hayallerini bırakmalıydın. O buraya geliyordu yine mi terlemeye başlıyorum? Hayır kendine gel!

"Selam Jung-"
"SELAM JAY NASILSIN GÖRÜŞMEYELİ?"
Bu panik bana ne yapıyordu böyle daha bir saat bile olmamıştı konuşalı.
"Jungwon sakin olur musun burda kimse yok"
"Böyle dersem yine kaçabilirim Jay lütfen daha fazla yaklaşma bana"
"Jungwon merak etme seni bu sefer çok iyi tutacağım"
"Jay biri görücek lütfen..." İyice damla damla ter akmaya başlamıştı alnımdan, bana her adımında nefesi daha çok uğruyordu suratıma. Aslında beni bitiren şeyde buydu, belki hala alışamadığımdandır sahi insanlar bunu nasıl yapıyorlardı. Onun dudaklarına bakmak bile yetiyordu bana birde onları benim üstümde düşünmek delirtiyordu beni. Benim aksime Jay için durum öyle değildi sürekli onları istiyordu.

"Dur artık provama devam etmeliyim"
"Ama maç için son bir defa"
"Peki yaklaş bana" Tam başını bana yanaştırırken ona bir kafa attım ve her zamanki gibi kaçmayı seçtim. Yanımdaki çığlıkları aldırmadan ordan kaçmaya yeltendim ama bu sefer beni cidden sıkı tutmuştu.
"Jay bırak utanıyorum zaten"
"Bu sefer hiç şansın yok asla bırakmam kafam çok acıyor"
"Hadi özür dilerim bırak gideyim" Karşısında kıpkırmızı kesilmiştim o ise belime yapışmış bir halde bana gülüyordu.
"Sana tek çözümünü söyledim lütfen beni bir kez daha öper misin?" Siyah gözleriyle bana bakarken öyle tatlıydı ki, artık bu oyuna bir son vermem gerektiğini anlamıştım. Ardından ona son busesini verip ordan kaçtım.

Ordan hızlıca kaçarken yine kara oğlan karşımdaydı her seferinde ne yapıyordu burda çok meraklıydım. Jay'e her ne kadar baskı yapsamda ağzından hiç bir şey kaçırmıyordu. Ancak bu oğlan hakkında bildiğim bir şeylerde vardı, Jay için çalışıyordu ve karşıdaki sanat kulübünündeki Aida'ya abayı yakmıştı. -Yani bence öyleydi-

...


PUBLIC PEOPLE😚

JongJAYb
herkese selam

cokyakisiklihoon
konuya gir

DDEONU
yine kedi suratli sevgiline birseymi
oldu

JongJAYb
bir sevgilimle boyle konusmayin
iki sizden bir sey isticem ^_^

LAYLADADy
o surat ne lan niki sakanin zamanimi
abijim

japonbaligi
yok abi su sefer ben degilim

JongJAYb
sunoo ve hoon lutfen
wonumla tekrar konusa bilir misiniz
misiniz bu aralsr cok yalniz goruyorum onu
canı çok sıkkın
provalardan kafayı yedi lutfeen

japonbaligi
Sunoo'nun 'S'i buyuk olsun yalnjz

cokyakisiklihoon
azcik daha yalvar yalvarman hosuma gitti

JongJAYb
hoon alicam ama ayagimjn altina
kirk yilda bir bir istedim hadi
@DDEONU

DDEONU
bilemedim simdi cokmu
yalnizmis

JongJAYb
bir haftaligina mint
chocoların benden;)

DDEONU
kabul😍

cokyakisiklihoon
bende birsey isterim hojam

JongJAYb
insanjn sevdigi mutlu olunca oda mutlu
olur derler hooncum

cokyakisiklihoon
taam jaycim oyle olurmus ama ben
oraya gelmeden kac istersen
bakalim insanin cani yaninca sevdigininde
cani yaniyomuymus onu deniyicem

JongJAYb
gelme yawsak herif

dertliHEE
ne yasandigini anlayan varmi

DDEONU
benim anladigim tek sey var bu
hafta cok mint choco yiyicem

LAYLADADy
ben bir seyler anladim galiba...

japonbaligi
bende💔

...


Sonunda maç saati gelmişti Jay'in benim için tuttuğu koltuğa oturmuş maçın başlamasını bekliyordum. Ta ki yanıma kurnaz tikti ve egoist çocuk oturana dek. Onların burda ne işi vardı? Yoksa tüm bu olanları Jay mi planlamıştı? Cidden ona inanamıyordum tüm maç eziyet gibi geçicekti sanki.
"Selam Won konuşmayalı uzun zaman oldu"
"Evet Sunoo haklı Won nasılsın?"
"İyim Sunghoon siz nasılsınız?"
"Biz mi biz çok iyiyiz günlerdir bu maçı bekliyoruz Hoon'la iddiaya bile girdik"
"Aa öylemi ne güzel"

Maç başlamıştı bile, her şey iyi gidiyordu. Onlar sohbet ederken sohbet ederken bazen araya bile giriyordum. Anlaşılan fena değildi birlikte fotoğraf bile çekmiştik aramızı düzeltmek iyi olucaktı sanırım... Maça gelirsek tüm maç gözlerim onu izledi tabiiki, her zamanki gibi bir 'Star' havasında oynuyordu bu onu daha havalı yapıyordu. Onu izlemek tamamen rüya gibi geliyordu bana...




Aida:Sanat kulübüne gidiyor, kulübün başkanı, En yakın arkadaşı Siuah, Sunghoon'la kavgalı olduğu için grubu sevmiyor-Jungwon o gruptan değil- utangaç biri ama liderlik karakteri bunu bastırıyor, daha önce kimseyle çıkmadı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

evet yine baya uzattim arayi uzgunum ama bu aralar buraz yogunum o yzden

aslinda final yapicaktim yakin zamanda ama daha bitmeyen bir sury sey var
mesela aida eun-woo, jungwon ve digerleri gibi gerci jungwon bu bolum hoon ve sunoo'yla arayi duzelti gibi sizce?

bide artik secin vakti geldi SunSun mu SunKi mi ona gore yazacagum ben bu iki ship arasinda cok noturum bu yuzden karar veremeyecegim yani size sormam gerek sizce?

birde lutfen oy verirmisiniz :")NYS
~iyi okumalr~

Zorba -JayWon-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin