Bugün Jay'in doğum günü. Aslında nasıl başlasam bilmiyorum ama bir yerden başlamalıyım. Jay benim için hep özel biri oldu grubu ilk tanıdığımda bile diğerlerinin aksine gözümde adeta parlıyordu Jay. Onun sayesinde Enhypen'ı bu kadar sevdim sanırım. İlk başlarda benim için harika bir 'bias'tı ancak onu tanımaya başlayınca önün etkilileyici yönlerini görmeye başladım. En sevdiğim yönü? Bu gerçekten zor bir soru. Çünkü onu her yönden tam olarak kendime örnek görüyorum. Azmi, hırsı, tutkuları ve başarısı bu bir insanda toplanabilecek en iyi özellikler değil mi? Ama bana kalırsa insanın hırsı onu çok daha büyük yollara götürüyor, Jay'de olan büyük hırsıda İland'dan rahatça görebiliyorum(ruz).
Onu neden bu kadar kendime yakın gördüğümü bende pek aşına değilim ama sanrım kafa yapımız ve zevklerimiz önde geliyor. Siz bir insana nasıl ısınırsınız bilemem ama ben ilk olarak yapısına bakarım. Jay çoğu American çocuktan farklı oldukça terbiyeli ve aile saygısı eksik olmayan bir çocuk. Bu özelliği her nerde olursa olsun Jay'i iyi bir evlat en önemli olarak iyi bir insan yapıyor.
Jay'le uyuşan daha çok şeyimiz var. Mesela en basitinden uyumak, film izlemek, modayı takip etmek, dans etmek en önemli olarak müzik dinlemek. Jay'in ilk başta müzik tarzındanda oldukça etkilendiğimi hatırlıyorum. Mesela Jay'in en sevdiğim gruplardan Pink Floyd t-shirt giydiğini gördüğümde çok sevinmiştim ve bende kendime almıştım. Hata o fotoğraf aylarca ana ekranım olmuştu. Ayrıyeten Yuuri'de Jay sayesinde tanımıştım bir kaç tane albümünü dinledikten sonra bende şarkılarını baya sevmiştim.
Jay'in tarzı pek çok kişiye onu yaşlı gösteren kıyafetler giydirdiğini düşünebilir ancak benim için gerçekten bir 'Fashion
İkon' onun gerçekten iyi bir tarza sahip olduğunu düşünüyorum(ruz). 'JAY FASHION'da kullandığı kokuların bile onun ne kadar modayı takip ettiğine bir işaret. Stilistlerin onun için yaptığı kıyafetlere yaptığı dokunuşlar bile çok etkileyici. Kim ne derse desin Jay sen bizim 'Fourth Generation Fashion İkon'ımızsın.Çoğu insan idolleri sadece lafta sevdiğimizi onların ise bize asla değer vermediği söylüyor. Ben katiyen öyle düşünmüyorum, Jay fanlarına hatta herkese gerçekten değer veren biri. Üyelerine karşı bile onu ne kadar kızdırsalarda onlara karşı tek bir kin taşımayan oldukça merhametli bir kişilik. Jay fanlarına karşı oldukça nazik biri. Bir keresinde Weverse'da fanlarıyla konuşmayı sevdiğini söylemişti ve elinden geldiğince onlarla mesajlaştığını söylemişti. Unutma Blue Jay's biz onun için çok değerliyiz.
Son olarak Jay'i nasıl tanıdığımı anlatmak istiyorum. Jay'i yalnızca bir yıldır tanıyorum, biliyorum çoğu Engene için oldukça az bir süre kimileri Debut sayesinde, kimileri İland'dan tanıyor. Ama maalesef ben biraz geç kaldım. Enhypen'ı ilk 'Drunk Dazed' şarkısı dinleyerek tanımıştım. Daha farklı şarkılarını dinlerken grubu daha çok sevmiştim. Grup üyelerini ezberlemem çok uzun sürmüştü ancak özellikle dikkatımı oldukça çeken üye Jay'di. İlk başta tüm Mv'lerde onu izlemeye başlamıştım ve onun için 'Fandom'a girmiştim. Gerçektende Enhypen 'Fandom'ında olmak ayrı bir şeref bence. Onu daha fazla tanıyınca onun söylediği şeyler yaptığı davranışları kendime yol edinmeye başladım. Hani derler ya "İnsan sevdiğine benzermiş" diye. Onun yayınlarında söylediği şeylere dikkat etmiştim verdi tüm tavsiyelere uymaya çalışmıştım. En önemlisi "Her gün dünden daha iyi bir adam olamak" için uğraşmıştım.
Her şey için teşekkürler Jay. Bugün senin doğum günün. Benim için her şeyden özel olduğun için sana böyle bir yazı yazmak istedim. Her ne kadar hayatın sonuna kadar anlayamayacak olsan bile sana ait bir yazı yazmak beni daha iyi hissettiriyor.
Hayatımda olduğun günden beri her derdime devasın, her yarama ilaçsın. Ama şimdilik sana sadece teşekkür edebiliyorum. Sana içimde olan tüm sevgiyi vererek son kez doğum gününü kutlayıp yazıyı bitiyorum.İyki doğdun Jay iyiki varsın seni çok seviyorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba -JayWon-
Spiritüel" Kendi nefesimin sesi ile yalnızdım çünkü kimsem yoktu, kimseye ihtiyacımda yoktu. " "Biz birbirimizin yaralarını sarmak için yaratılmıştık." "Bana iyi geldiğine emin değildim ancak, beni değiştiren çocuk çoktan gitmişti."