Intro - 3.

1.7K 44 5
                                    

Met een versnelde ademhaling belanden onze lichamen op mijn bed. Nadat we nog wat geflikflooid hebben in de club en onderweg naar mijn huis zijn we al snel in de gang beland. Jassen en schoenen zijn zo snel mogelijk uitgeschopt, lichamen werden al snel tegen de muren geduwd. Hij maakt mij geil met alles wat hij doet. Zijn handen die over mij heen gaan geven me een tintelend gevoel en zijn lippen laten me smachten naar meer van hem.

Zijn lichaam is zo prachtig. Oke, misschien is er al wat meer uit gegaan in de gang. Onze bovenlichamen zijn bloot, en mijn broek is ook al open. Matthyas draait zich op mij en zit zo met zijn heupen op die van mij. Zachtjes kust hij me vanaf mijn mond naar mijn nek, maar vanaf daar blijft het niet bij zachte kusjes en begint hij te zuigen. Het voelt verdomd goed en met zijn heupen die zich naar voren en terug rollen wordt dat allemaal maar meer.

Wanneer hij een spoor van zuigzoenen van mijn nek naar mijn borst heeft gemaakt komt hij trots boven mij hangen. "Je bent prachtig..." Zegt hij zacht en laat zijn ogen over zijn eigen gezette zuigzoenen gaan. "maar zonder kleding zul je er nog beter uitzien" Vervolgt hij. Om zijn woorden waar te maken krabbelt hij op zijn knieën wat meer naar achter en gaat op mijn benen zitten. Hierdoor kan hij gemakkelijk bij mijn broek. Omdat die al half open was hoeft hij niet veel meer te doen. Zijn handen glijden van mijn buik naar de rand van mijn broek waarna hij die langzaam van mijn heupen aftrekt. Dit kledingstuk gooit hij ergens op de vloer neer.

Grijnzend kijkt hij mij aan terwijl hij zijn hoofd naar de tent beweegt die ondertussen in mijn onderbroek ontstaan is. Hij haakt zijn vingers in de elastieke band en trekt die dan ook van mijn lichaam af. "Ik had gelijk;" Hij kijkt mij even aan. "je bent nog prachtiger zonder kleding" Ik merk dat ik een klein blosje op mijn wangen krijg van zijn woorden. Al snel legt hij zijn aandacht weer op mijn lichaam en begint hij kleine likjes te geven aan mijn erectie. Ik begin zwaarder te ademen en leg mijn hoofd wat dieper in het kussen. Ik probeer mij nog in te houden maar zodra hij zijn lippen om mij heen plaatst verlaat een kreun mijn mond.
Hij gaat steeds dieper en uit automatisme breng ik mijn hand naar zijn hoofd toe en begraaf mijn vingers in zijn haar om hem dieper te kunnen duwen. Zijn lippen voelen zo goed om me heen. "Fuck, Matthyas" Kreun ik zodra hij zijn tong meer begint te gebruiken. Eerst wilde ik niet eens uitgaan, maar achteraf is het een van de beste keuzes in mijn leven. "Ik ga komen" Hijg ik dan. Ik voel hem om mij grijnzen. Op het moment dat hij nog wat zuigt wordt het mij te veel en kom ik in zijn mond klaar. Glimlachend en met een sprankeltje trots komt hij weer naar voren geslopen en komt hij weer terug op mijn heupen zitten.

"Je smaakt goed" Grijnst hij naar me. Hij likt zijn lippen nog en blijft mij even aankijken. Dan begint hij zijn eigen broek uit te doen en gooit die bij de mijne; op de vloer. Zodra hij zijn onderbroek uit heeft getrokken en zich weer in mijn nek begraaft schiet mij iets tebinnen. Al vind ik dit alles uitermate geil en wil ik niks anders dan meer van hem voelen, heb ik toch een vorm van angst. Ik heb überhaupt nog nooit iets met een man gedaan, laat staan seks gehad. Deze kleine angst wordt alleen maar erger als ik zijn hand richting mijn been voel gaan en hij die probeert op te tillen nadat hij zijn knieën tussen mijn benen heeft gezet. "Matthyas wacht-" Zeg ik. Een beetje verschrikt kijkt hij mij aan. "Niks ergs ik- ik heb dit gewoon nog nooit... gedaan" Stamel ik.

"Vertrouw je mij?" Op zijn gezicht staat een geruststellende glimlach. "J-ja" Zeg ik. "Ik zal voorzichtig doen, goed? Als je wilt stoppen dan zeg je het gewoon, er zijn echt nog wel andere manieren om plezier te hebben" Zegt hij dan met een kleine grijns. Ik knik en zucht even uit. Ik moet niet zoveel denken. Ik vertrouw hem en vertrouw er ook op dat het goed komt. Dat hij dit zegt geeft mij al een fijner gevoel, en hierom laat ik hem ook mijn been naar mijn torso drukken.

Hij buigt voorover en drukt zijn lippen op de mijne terwijl ik zijn hand over mijn lies voel gaan en vanaf daar steeds verder naar mijn opening. Ik ril zacht als hij er een vinger overheen laat gaan, maar hij sust me. "Ik doe eerst een vinger, oke?" Vraagt hij mij. Opnieuw knik ik. Terwijl ik zijn vinger voel begint hij mij kleine kusjes te geven. Zijn lippen geven me wat afleiding terwijl hij zijn vinger in en uit mij beweegt. In het begin voelde het vreemd, maar het begint steeds beter te voelen. "Kan ik verder?" Vraagt hij me lief. "Ja-"
Mijn antwoord is wat kort, maar ik heb gewoon veel spanning in me.

Zijn tweede vinger voelt al als veel meer dan die ene, maar het voelt goed. Ik begin steeds zwaarder te ademen en wanneer hij zijn vingers kromt verlaat een kreun mijn mond. "Hmja? Voelde dat goed?" Vraagt hij teasend. Ik slik maar kan geen woord uitbrengen. "Wil je meer?" Sluit hij zijn vragen af. "Ja" Zeg ik hem. "Er liggen condooms en glijmiddel in m'n nachtkastje" Wijs ik hem de weg. Hij grijnst naar me en haalt zijn vingers uit me om vervolgens naar mijn nachtkastje te leunen.
Wanneer hij die spullen gepakt heeft begint hij met het glijmiddel. Een beetje doet hij op zijn vingers waarmee hij weer richting mij gaat. Hierna pakt de condoom en schuurt de verpakking met zijn tanden open. "Geil" Zeg ik hem. Hij likt zijn lippen. "Weet ik" Zegt hij dan grijnzend, waarna hij het stukje plastic uit zijn mond haalt. De condoom rolt hij om waarna hij mij weer aankijkt. "Weet je zeker dat..." Begint hij. "We kunnen ook stoppen als je wilt" Ik zucht. "Dan moet je het gewoon aang-" "Neuk me nou gewoon Matthyas!" Zeg ik hem. Hij grinnikt zacht en eindigt met een grote grijns op zijn gezicht. "Het is Matthy, trouwens" Glimlacht hij. Ik glimlach ook even naar hem, tot we weer over naar geil gaan. Hij gaat goed op zijn knieën zitten en positioneert zich voor mij. Één hand zet hij naast mijn lichaam terwijl hij de ander naar mijn erectie brengt. "Vertrouw me maar, en als er wat is; gewoon zeggen" Maakt hij me nog een keer duidelijk.

Ik voel hoe hij langzaam in mij glijd, maar het doet meer pijn dan dat het fijn voelt. Dit had ik ook wel verwacht, maar wanneer het dan echt gebeurd is het toch wat anders. Pijnlijke kreunen verlaten mijn lippen naarmate hij dieper gaat. "Shh, shh..." Sust hij me. "Fucking hell wat ben je strak" Vloekt hij erachteraan. Ik grinnik zacht van zijn kleine moodswitch. "Ben je oke?" Vraagt hij. "Ja, je kan een beetje bewegen" Zeg ik hem. Hij doet wat ik zeg en gaat voorzichtig en langzaam in en uit. Mijn hand grijpt in het dekbed zodra hij dit doet uit pijn.

Hij herhaalt deze bewegingen een paar keer, en tot mijn verbazing begint het fijn te voelen. "Kan ik wat sneller?" Ik merk aan zijn stem dat het bij hem al de hele tijd heel goed voelt. "Ja, graag" Glimlach ik naar hem. Hij kijkt mij even aan en brengt zijn hand naar de mijne. Ik laat het dekbed los en laat onze handpalmen tegen elkaar aankomen. Het is lief van hem, en ik hoop dat hij het niet erg vind als ik in zijn hand ga knijpen. "Zeker? Ik kan oo-" "Jezus christus Matthy, ga gewoon hard en snel" Roep ik. Hij lijkt het maar leuk te vinden dat ik geen geduld meer heb en knikt.
Niet veel later doet hij wat ik hem vroeg: hij begint hard en snel in me te stoten. In tegenstelling tot wat ik had verwacht doet het helemaal geen pijn. Kreunen verlaten om de seconde mijn lippen terwijl ik niet in zijn hand knijp uit pijn, maar om genot. Ik wist niet dat dit zo goed zou kunnen voelen. Hij begint mij nu ook nog af te trekken waardoor mijn ogen naar achter rollen en ik mijn hoofd diep in het kussen duw. "Oh~ fuck! Daar- daar..." Kreun ik luid als hij precies een goed plekje raakt. Keer op keer wordt dit plekje geraakt en de combinatie van het stoten en aftrekken wordt mij al snel te veel. "Ik ga zo weer komen" Zeg ik hem. Hij laat een kreun vrij voordat hij mij antwoord. "Ik ook"

We kreunen elkaars naar op het moment dat we tegelijk klaarkomen. Hij stoot nog even door, maar verlangzaamd zijn tempo geleidelijk aan.
Hijgend buigt hij naar voren, terwijl hij nogsteeds in mij zit. "Je voelde zo verdomde goed" Hijgt hij uit. Ik glimlach en hijg met hem uit.
Nadat hij zich uit mij heeft gehaald doet hij het condoom af. Ik wil overeind gaan zitten en alles voor hem opruimen, maar zijn hand die hij voor mijn borst houd weerhoud mij daarvan. "Absoluut niet. Laat mij voor je zorgen, je hebt het al goed genoeg gedaan"

Van Mij Zijn Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu