"Met Raoul en Milo naar Bali?!" Matthy schiet in een seconde rechtovereind waardoor mijn hoofd van zijn borst afvalt en ik op mijn rug terecht kom. "Oh, vind je dat geen goed idee?" Vraagt Robbie bezorgd. Mijn hartslag gaat zowat 200 slagen per minuut terwijl ik mezelf overeind probeer te duwen met mijn ellebogen. "Waar de fuck heeft hij het over?" Fluister ik naar Matthy. Hij stoot me hard aan met zijn arm om me te sussen en ik kijk hem een beetje geïrriteerd aan. "Ja, nee, uhm... vind je het oke als ik daar nog uhm, even over nadenk?" Stamelt hij dan. Ik knik met hem mee, als een soort bevestiging van dat wat hij zegt goed is. "Tuurlijk! Laat 't me wel even weten als je eruit bent; kan ik gaan boeken" Matthy en Robbie spreken af om over twee dagen terug te bellen en na nog wat smalltalk hangen ze dan eindelijk op.
"Bali? Wij? Dat gaat gegarandeerd mis" zeg ik meteen. Matthy laat zich opnieuw achterover vallen en komt zo met zijn hoofd op het kussentje van de bank terecht. Ik leun met mijn rechter elleboog omhoog en sla mijn linkerarm over zijn lichaam heen waardoor ik nu een beetje op hem leun. "Het zou wel heel leuk kunnen worden" Zijn verbaasde blik slaat om in een grijns en hij legt zijn hand op mijn gezicht. "Dan moeten we doen alsof we elkaar nog maar net kennen he, en alsof we gewoon 'vrienden' zijn. Ik kan niet acteren Matt" Zeg ik hem moedeloos. Matthy's duim streelt over mijn lip heen en trekt hem daardoor een beetje naar beneden. "Dat kunnen wij best wel. Lijkt het je niets om het daar te doen?" Vraagt hij me. Hij weet dondersgoed dat ik sowieso graag een keer ergens naar Indonesië wil en dat Bali me dus ook fantastisch lijkt. Het enige wat mij tegenhoud is de angst ontdekt te worden. Ik hou wel van wat risico nemen, maar ik weet ook zeker dat dat geheid een keer mis zal gaan. Als we in de mood zijn en de kans is er, laten we ons nog wel eens meeslepen.
"Jawel..." Geef ik dan zacht toe. Ik laat mijn ogen van hem afglijden en kijk door het raam wat achter hem is naar buiten. Het miezert, maar de zon schijnt wel. "Maar we moeten echt voorzichtig zijn Matt, anders hebben we wat uit te leggen" Fuck it ook. Naar Bali met mijn beste vrienden en de geilste jongen ooit? Graag.
"Ja?" Vraagt Matthy enthousiast. Ik kijk hem weer aan en knik glimlachend. "We gaan er wat leuks van maken, beloofd" Zegt hij, net voordat hij zijn lippen op die van mij plant. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en verplaats mezelf zoenend weer in de positie waar ik zat voordat we het plan hadden om naar Bali te gaan; op zijn schoot.
JE LEEST
Van Mij Zijn
Fanfiction"Oke, alleen seks dan. Niets anders" Concludeert Matthy. "Geen kusjes, geen knuffels en geen gevoelens." Bevestig ik. We knikken tegelijk. "Geen kusjes buiten seks, neem ik aan?" Grinnikt hij dan. Hij buigt wat voorover waardoor onze neuzen elkaar r...