"Tyfus hey" Roept Koen uit zodra we uitstappen bij de taxi. We zijn gestopt voor een hotel, en niet zomaar een. Dit is denk ik wel een van de mooiste hotels die ik ooit heb gezien. Het is omringt met planten en heeft watervallen aan de muren. "T is nog mooier in het echt" Zegt Robbie. Ik ben het met hem eens; Thuis hebben we met zijn allen het hotel uitgekozen en natuurlijk alle foto's en reviews bekeken, maar in het echt is dit hotel nog honderd keer zoveel mooier. Zeker perfect voor een week op vakantie met je beste vrienden.
Heel raar eigenlijk: Koen, die ik niet eens kende een paar maanden geleden, is nu een van mijn beste vrienden. Raoul ken ik al mijn hele leven, en zal daar ook niet zomaar uit gaan. Robbie kende ik ook al lang voordat Matthy er ook vrienden mee bleek te zijn, maar nog niet zo heel erg goed. We waren goede vrienden, maar niet dat we elke week afspraken of iets. En dan Matthy... Nog heeft meest rare van allemaal. Binnen 24 uur mijn sekspartner geworden. Hij heeft iets... Iets wat me wel verslaafd aan hem lijkt te raken.We kijken onze ogen uit bij binnenkomst in ons hotel. Twee aan twee lopen we naar de balie. Onze hoofden draaien steeds 180 graden omdat we alles goed willen bekijken. Ik krijg hier zo'n vakantiegevoel van; als een gek om je heen kijken en proberen te wennen aan de omgeving terwijl de geur van een buitenlands hotel je neusgaten binnendringen. Mensen met zwembanden en handdoeken die net het zwembad uit zijn gekomen en mensen met badjassen die richting het uitgelichte bordje 'spa' lopen.
"Milo" Het is Koen die mijn naam roept. Hij leunt met zijn onderrug tegen de grijze balie van het hotel aan terwijl hij teleurgesteld 4 kaartjes omhoog houd. Het zijn een soort bankpasjes. "Niet iedereen krijgt een eigen kamer, dat wijf van de receptie heeft een fout gemaakt" Hij zegt het alsof het het ergste is wat er op deze wereld gebeurd, maar als ik naar rechts kijk en ik Matthy lichtjes zie grijnzen weet ik dat hij hetzelfde denkt als mij; Dit is alles behalve het ergste wat er zou kunnen gebeuren. Het absolute beste wat er nu zou kunnen gebeuren, eigenlijk.
"Dat meen je niet" Ik zet mijn beste acteerkunsten op en doe alsof ik het heel ernstig vindt dat we maar 4 kamers hebben in plaats van 5. "Dan moeten er twee bij elkaar" Zucht ik erachteraan. Met een schuin oog blijf ik naar Matthy's reacties op alles kijken, terwijl ik me wel op de andere jongens focus. Dat er twee mensen samen moeten is 1, maar om die twee mensen mij en Matthy te laten worden is nog een 2e. Raoul is te aardig en lief om Matthy samen met iemand op een kamer te laten. Matt heeft vaak een momentje voor zichzelf nodig; een momentje waar hij even alleen kan zijn. Iedereen weet dit ook van hem, en iedereen houd er ook rekening mee wanneer dat kan. Ik durf te wedden dat Raoul zometeen voor zal stellen dat ik en hij samen op een kamer kunnen gaan; wij zijn de twee die het minste tijd voor onszelf nodig hebben. Mij boeit het dan ook oprecht niet of ik met iemand anders de kamer deel, in tegenstelling tot Koen, Robbie en Matthy.
"Hey Milo zullen wij anders samen?" Zoals verwacht is het Raoul die dit zegt. Ik wil ertegenin gaan als Matthy zijn mond al opentrekt. "Zou je het erg vinden als ik met Milo ga? Ik vind het eigenlijk wel fijn als er iemand bij me in de buurt is hier enzo" Verbaasd kijk ik zijn richting op. Ik had totaal niet verwacht dat hij met een smoesje zou komen en ik was al bang dat ik door de mand zou vallen als ik nu een of ander kut smoesje had moeten bedenken. Normaal kan ik dat wel, maar wat voor reden kan ik nou binnen een paar seconden vinden om met iemand op de kamer te willen slapen die dat normaal nooit zou willen? Daarom ben ik ook heel blij dat Matthy zelf aangeeft dat hij het 'fijn zou vinden om met iemand op de kamer te slapen'
"Oh ja dat kan natuurlijk ook" Glimlacht Raoul naar Matthy. Als de lieve vader als we hem kennen geeft hij Matt en mij het kamerpasje voor kamernummer 4078. Vierde verdieping dus. "Oke, geregeld dan? Matt, weet je zeker dat je met iemand op de kamer wilt?" Vraagt Koen aan Matthy. Matthy zet een een stap naar mij toe en slaat zijn arm grinnikend om mij heen. Hij moet zijn arm wel een stukje omhoog doen om tot aan mijn schouders te komen, en het zal er vast onnatuurlijk uit zien. "Als hij niet zo veel van die drukte aanvallen heeft wel" Beledigd draai ik mijn hoofd naar hem om. "Dat valt altijd best mee!" Hij tuit zijn lippen en knikt. "Oh ja nee meneertje heeft nooit drukte aanvallen hoor. Ook niet als je ineens driehonderd grappen over hetzelfde maakt of wild op en neer gaat springen als je wat leuk vind" Ik rol mijn ogen glimlachend naar hem. Hij heeft gelijk, maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven. "Goed..." Koen verbreekt de ongemakkelijke stilte tussen de andere drie jongens van toen Matt en ik aan het praten waren met een lekker Hollandse 'goed...' "Ik ga pitten, ik ben doodop" Vermeldt hij ons dan.
Een voor een druppelen de jongens af, tot alleen ik en de jongen die nog steeds een arm om mij heen heeft geslagen in de lobby van het hotel staan. Hij draait zijn lichaam voor mij en legt zo beide armen over mijn schouders heen. "Tijd voor onszelf, hm?"
JE LEEST
Van Mij Zijn
Fanfiction"Oke, alleen seks dan. Niets anders" Concludeert Matthy. "Geen kusjes, geen knuffels en geen gevoelens." Bevestig ik. We knikken tegelijk. "Geen kusjes buiten seks, neem ik aan?" Grinnikt hij dan. Hij buigt wat voorover waardoor onze neuzen elkaar r...