Nawoord

1K 28 21
                                    

Hola 👋🏻
Na 27 hoofdstukken is het boek af, en eigenlijk ben ik niet heel goed in nawoorden of iets maar ik ga het toch doen:

Ik heb dit idee voor dit boek echt al máánden, maar ik heb er nooit echt de motivatie voor gevonden om te beginnen te schrijven. Vaak heb ik ook dat ik dan een heel verhaal heb bedacht maar dan ben ik aan het schrijven en dan komt er iets totaal anders uit...
En toen vond ik toch ergens de motivatie om te beginnen. Et voilà; het is af.

In eerste instantie was ook het idee niet echt dat het zo'n lang boek ging worden. Ik had het idee om het ook vooral nog in Nederland af te laten spelen. Maar zoals ik al zei; vaak komt er een heel ander verhaal uit. (Hoop dat 't niet té lang was trouwens) En ja ik weet het; Bali, origineel. Ik kon niks anders bedenken...
Toch ben ik best blij met het resultaat, en heb ik het voor m'n gevoel al best snel afgekregen. Soms ben ik in mijn hoofd alweer met 20 andere verhalen en ideeën bezig, maar ik kon me prima focussen op dit boek.
( Zoals Raoul ook zei: Ja René van der Gijp, ik vind het ook een goed verhaal )

Voor de rest; laat zoals altijd eventjes weten wat je ervan vond en natuurlijk bedankt voor het lezen :))

liefs,
Nynke <3

Van Mij Zijn Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu