Met zijn wijsvinger wijst Robbie ergens naar links toe, waarna hij ons weer enthousiast aankijkt. "Kunnen we hier niet heen?" Vraagt hij ons. Met een achterdochtige blik blijf ik hem aankijken. Maar ik ben niet de enige want Robbie's ogen gaan over de andere drie jongens voordat hij zucht. "Der liep net een lekker wijf naar binnen" Geeft hij toe. "En ze zal vast niet alleen zijn dus hup, naar binnen"
Al zit ik niet op een vriendin van een wijf dat Robbie lekker vindt te wachten, de club ziet er gezellig uit. Er zijn hier wel zeven straten met allemaal clubs. We zijn hier dus nog niet klaar voor de rest van de week.
Na een seconde van twijfel stemt iedereen in met Rob's idee. Met z'n vijven lopen we naar de ingang van de club waar een bewaker onze ID's checkt. "Nou Rob, succes" Ik sla mijn hand bemoedigend op zijn rug als ik hem zie loeren naar het meisje die hij net de club in zag lopen.Als ik Robbie bij het meisje zie staan schud ik lachend mijn hoofd en draai ik me weer om naar de rest. Het blijft leuk; die kleine smurf die een chick probeert te regelen. "Milo, biertje?" Ik knik enthousiast naar Koen die mij die vraag stelde.
Natuurlijk wil ik een biertje, waarvoor denk je dat ik hier sta? Met een glimlach draai ik me weer om om in de ronde te kijken, maar stoot dan iemand met mijn elleboog aan. "Oh! Sorry" Verontschuldig ik mezelf. Mijn taal gaat op automatische piloot en ik zeg sorry in het Nederlands, terwijl ik dat beter in het Engels had kunnen doen. "Hey, Nederlands?" Op een goede manier kijk ik de meid die voor me staat verbaasd aan. Kleine kans dat je hier in een random club op Bali een, nog een knappe ook, chick tegen komt."Ja, toevallig wel inderdaad" Zeg ik haar. Mijn ogen scannen haar op en neer. Het oudroze met glitters bekleedde jurkje laat haar figuur perfect zien, en staat ook nog eens mooi bij haar donkerblonde haar. "Heel toevallig ja. Niet vaak dat je een Nederlander tegenkomt hier," Haar ogen gaan ook over mij heen. "En al helemaal niet zo'n knappe jongen" Ik grijns van haar woorden en lik mijn lippen kort. "Oh ja?" Vraag ik, om er wat meer uit te kunnen halen. Het tasje dat ze op haar schouder heeft hangen haalt ze nog een keer extra goed omhoog voordat ze een stap dichterbij zet. "Hmhm" Bevestigd ze. Voorzichtig brengt ze haar hand naar mijn borst terwijl ze met haar ogen haar handeling volgt.
"Zin om te dansen?" Vraagt ze me met een grijns. "Met jou? zeker." Antwoord ik haar. Haar hand grijpt nu in mijn shirt en trekt me dicht naar haar toe. "Wel een beetje je best doen he" knipoogt ze voordat ze zich omdraait en van mij wegloopt, richting de dansvloer.Na een paar seconden van verstijving probeer ik een been vooruit te zetten en achter haar aan te lopen, maar ik word meteen gestopt door iemand die mij aan de achterkant van mijn shirt vastpakt. Geïrriteerd draai ik me om, waar ik een paar net zo geïrriteerde ogen ontmoet. Het is Raoul. "Wat is er?" Vraag ik hem. Ik heb hier geen zin in een papa-speech, ik wil met die meid gaan dansen. "Milo kijk nou even" Raoul knikt naar recht van hem, waar ik dan mijn ogen heen volg. Hij wees naar Koen, Robbie en Matthy die in een groepje een biertje aan het drinken zijn. Niets geks in mijn ogen. "Heb je het dan echt niet door?" Vraagt hij dan. Ik wordt steeds geïrriteerder en begin mijn geduld nu wel een beetje te verliezen. Wat is er nou en waarom houd hij me tegen om mee met die chick te gaan? "Matthy." Is de enige hint die hij me geeft.
Ik open mijn mond om hem te vertellen dat ik er geen kut van snap, maar hij is mij voor. "Hij is jaloers, Milo" Nu glimlacht Raoul naar me. Ik haal mijn wenkbrauwen op en kijk hem aan alsof ik niet verstond wat hij zei. "Zie je hem niet naar je kijken? Hij blijft maar zuchten en zeuren elke keer als hij zijn ogen op jou en die meid heeft gelegd" Vertelt Raoul me. Even kan ik mijn oren niet geloven, maar aan de andere kant begrijp ik het meteen; Matthy is een ontzettend jaloers typ, waardoor ik er eigenlijk ook wel weer om kan lachen. We weten beiden echt wel dat we allen voor de seks samen zijn, maar ook weet ik dat hij het niet kan hebben als hij ziet dat ik met iemand anders bezig ben. Ik heb ook eigenlijk de behoefte niet om met iemand anders seks te hebben of iets, maar deze kans kon ik echt niet voorbij laten gaan.
Ik ben van plan om er blij op in te gaan, maar er vloeit een gevoel van angst en schrik door mij heen op het moment dat ik me afvraag hoe Raoul dit weet. Hoezo weet hij dat hij jaloers is? "Wat-hoe-?" Stamel ik. Ik hou mijn mond open om nog meer te zeggen maar het enige wat mijn lippen doen zijn zacht trillen. Raoul grinnikt en steekt zijn handen in zijn zakken terwijl hij zijn blik op de vloer laat glijden. "Herinner je je het niet meer? De avond dat jij en Matt elkaar ontmoetten?"
[ pov Raoul. Hoofdstuk 2 ]
Ik leg net als vanmiddag mijn hand op Milo's schouder. Ik denk dat hij het zelf niet eens doorheeft, maar hij staat al meer dan een minuut naar Matthy te staren, die voor hem alleen maar een blonde, onbekende jongen is. Ik weet absoluut niet of het een slim idee is om hem samen te brengen, maar om Milo een steuntje in zijn rug te geven om in ieder geval wat te proberen met een man kan absoluut geen kwaad. Hij heeft mij in een dronke bui wel eens wat verteld over zijn twijfels over zijn geaardheid, maar nooit heeft hij er iets mee gedaan. Nu hij zo naar Matthy zit te staren lijkt mij dit het perfecte moment om hem een beetje te helpen; Matthy is de persoon waarvan ik weet dat hij niet kut tegen hem zal doen, en zijn grenzen zal accepteren als hij die zou aangeven."Ga gewoon op hem af Milo. Ik denk dat je het zelf niet doorhebt, maar hij heeft jou kant ook al een paar keer opgekeken" Vertel ik de zenuwachtige jongen die naast mij staat.
Ik hoop maar dat Matthy mij niet met Milo heeft zien staan; ik zou liever niet hebben dat Milo weet dat ik Matthy ken. Ik denk namelijk dat ze oprecht leuk zouden zijn samen, en ik wil niet dat ik daar in de weg zou kunnen gaan zitten.
"Wat is het ergste dat er mis kan gaan? Hoogstens is hij niet gay" Spreek ik hem toe. Ik moet een grinnik onderdrukken aangezien ik wel 100% zeker weet dat Matthy gay is. Hij heeft het me zelfs persoonlijk verteld. Niet dat Milo dat weet, natuurlijk.
JE LEEST
Van Mij Zijn
Fanfiction"Oke, alleen seks dan. Niets anders" Concludeert Matthy. "Geen kusjes, geen knuffels en geen gevoelens." Bevestig ik. We knikken tegelijk. "Geen kusjes buiten seks, neem ik aan?" Grinnikt hij dan. Hij buigt wat voorover waardoor onze neuzen elkaar r...