POV CAMILLA
Ik wordt wakker met mijn telefoon naast mijn hoofd. Ik denk 2 keer na en dan herinner ik me dat samuel voor mij heeft gezongen en om eerlijk te zijn was het echt prachtig. Het was ook nog eens mijn lievelings liedje. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat al kwart vooor 8 is!!! Mijn les begint om half 9. Ik stap snel onder de douche,kleed me om en haal snel een borstel door mijn haren heen. Ik loop naar mijn kast en pak een zwarte croptop en een zwarte kokerrok.(zie bijlage). Het is al 5 over 8 en charlotte is er nog steeds niet. Ik besluit gewoon aan te fietsen. Als ik op school aankom heb ik nog vijf minuten. Ik zet mijn fiets weg en ren naar mijn kluisje. Net waneer ik de deur opendoe gaat de bel. "Ze is weer is te laat hoor" zegt dioni. "Hou je bek" zei ik en loop naar de stoel naast nour. "Waar is charlotte?" vroeg amber die voor ons zat. Ik weetnii ze kwam me vanochtend ook niet ophalen zei ik. Toen kwam charlotte als geroepen de klas binnen gelopen met een telaat briefje. De bel ging en ik,amber en nour begonnen gelijk te ratelen tegen charlotte. "En waar mevrouw vanochtend? Vroeg ik. "Zullen we eerst zitten dan vertel ik alles". We gingen zitten en ze begon te vertellen: gister na school vroeg- "KAJ" onderbrak ik haar. Jaa kaj vertelde ze verder. Hij vroeg dus aan mij of ik meeging naar zijn huis die kans kon ik natuurlijk niet afwijzen. Toen we bij kaj zn huis aankwamen stelde hij me voor aan zn moeder en ze was superlief. Daarna gingen we gelijk door naar boven. Eenmaal boven hadden we gewoon wat gepraat en shit MAAR TOEN! "Oeeeeh"zijden we alledrie. Hahahaha toen vroeg hij me mee uit en we gaan zaterdag UIT ETEN BIJ DE BENGELLL!! Zei ze vrolijk als wat.daarna hebben we nog wat gepraat enshit. "Jaa joh alleen maar gepraat eh" zei nour. Jaa we hebben ook alleen gepraat zei charlotte en ze bloosde. Maarja we gingen zo laat naar bed dat we vandaag pas om 8uur wakker werden en DAAROM was ik te laat. "OOOW dat verklaart alles zei amber". Nou ik heb ook wat beleefd jongens zei ik. Nou kijk na school kreeg ik ineens een appje van iemand en 3 x raden wie? "Samuel FUCKING leijten" zei ze alle drie tegelijk. Ja dat dus zei ik. Anyway, toen ik net wou slapen werd ik ineens onbekend gebeld toen ik op nam hoorde ik samuels stem. Hij heeft wat poep gepraat zodat ik niet zou ophangen en toen begon hij te zingen..... Het was gwn PRACHTIG. "Samuel is ook prachtig" zei nour. Ja kan wel ander onderwerp zei ik snel. 5 minuten later kwamen de jongens naar onze tafel. "Camii (camilla haar bijnaam) kan ik je zo spreken?" vroeg samuel. Nee dankje zei ik en zette een fake smile op. "Die lach was gewoon zo kaolo fake" zei cassius. Iedereen moest lachen.
We zaten in de klas en ik moest naar de wc. "Mevrouw mag ik naar de wc?" uuh ja ga maar zei ze. "Camii" zei iemand,ik draaide me om en zag samuel zn hoofd. "Ooh wat!!" sooo je hoeft niet zo te gillen hoor prinscess. Anyway even over gister zei samuel. Nee wacht ik heb 1 vraag zei ik. "Nou". Waarom dat liedje? Vroeg ik. Het is mijn lievelings lied zei samuel. Ik glimlachte een beetje. "Hoezo", het is ook mijn lievelings lied zij ik. Zie je nou wel dat we bij elkaar passen zei hij en hij sloeg zijn handen om mijn middel. "Laat los!!" nee zei hij met een grijns. "Haal maar snel die grijns van je bek af want ik ga dalijk gillen". Oke oke ik laat al los. Ik haalde mezelf uit zijn greep en liep terug naar de klas. "Eentje moest poepen" zei dioni. STFU! (Shut the fuck up) riep ik. "Nee dioni ze heeft gewoon haar maandelijks zo heet dat" zei jai. Iedereen moest lachen.Na school fietste ik naar huis en toen ik thuis aankwam rende mijn braviour zusje naar mij toe. "KIJKKK NUU JEE TWITTERR" gilde ze. Toen ik keek stond er.
@SAMUELYPL: cuz girl your perfect @CamillaLaFontaine
"Bahbah" zei ik. WAT BAH BAH DIT IS FUCKING LIEF gilde mijn zusje. "Zal wel". Ik liep naar boven en gooide mezelf op mijn bed. Mijn telefoon trilde ik had wss een appje binne gekregen. Dus ik ging kijken en het was van samuel.
Gesprek
S:hello my little prinscess
S:heb je mijn tweet gezien
C: 1.ja en ik vond het afschuwelijk
C: 2.ik ben jou "lil prinscess" niet dus noem me niet meer zo.
S: je bent het NOG niet maar wss binnekort.
C:NEEEHEE! Niet binnekort niet bijna niet volgend jaar niet over 100 jaar ik wordt nooit verliefd op jou! Je voelt jezelf helemaal alles met je boyband b-dinges.... Dat iedereen jou helemaal leuk vind betekent niet dat ik dat ook doe dus hou je freaking bek tegen mij! Dankjewel
S: denkje dat ik jou echt wil ofso? Alleen 1 keer wiepen en dan ben ik alweer klaar met je dus niet zo zeuren.
Einde gesprekIs dat hoe die jongen denkt,is dat wat er in dat jong zn hoofd afgaat wat achterlijk! zoiets zeg je toch niet! Ik maak een screenshot van ons gesprek en stuur het naar de GG (groepsgesprek) met de meiden.
Gesprek
Nour:n amber:a charlotte:c1
Camilla: c2
C2: dit is dus wat er in dat jong zn hoofd afspeelt
N: spoort hij wel helemaal!!!
C1: wtf is that!! Echt een idioot
A: ik denk dat hij niet helemaal lekker is
C1: morgen ga ik is ff flink de pan uit flippe tegen samuel fucking kut leijten.
N: ik ga mee
A: im in
C2:Neee niks doen!!!! Dan wordt het aleen erger.
A: oke is goed maar al komt hij naar onze tafel morgen en zegt 1 dom ding gaan wij 3en hem is even goed afleren!
C1: jaa DAT DUS!
N: preciess die!!!
C2 jullie zijn wel echt geweldig!
A: de beste!!!
N: de allerbeste!
C1: DE ALLERMEGASUPERBESTE!!
C2: kom jij HAHHAHA
C2 maar ik spreek jullie joe
A: ja is goed doeiii
C1:joo heduu
N: bye
Einde gesprek
S' avonds na het eten ga ik naar boven en trek mijn pyama aan ik ga in mijn bed liggen en val in slaap.
JE LEEST
I know you love me
Fanfictioncamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...