POV CAMILLA
Camilla ik weet dat jij me leuk vind zegt samuel. Ik vind je ook leuk,nu wel. Samuel komt steeds dichterbij dan 2 mm met zijn lippen van mijn lippen vandaan zegt hij "kus jij me?" ik ga op mijn tenen staan en zet mijn lippen op die van hem en het voelt fijn. Plotseling schiet ik wakker ik kijk op de klok en zie dat het 20:00 uur is. Waarom droom ik over samuel,en ik vondt het fijn bahbah. Ik vervloek mezelf dat ik het leuk vondt en sta op. Dan gaat de bel ik ga kijken wie het is. Ik doe de deur open en daar staat samuel. Wat doe jij hier alweer? vraag ik. Mag ik binnen komen? Vraagt hij. Ik laat hem binnen en hij loopt naar woonkamer. Wil je wat drinken ofso iets vraag ik een beetje ongemakkelijk. "Nee hoeft niet". Oke dus wat kwam je doen. "Ik kwam sorry zeggen van daarnet ik wou niet.... Het was die de bedoeling dat.....".probeert samuel. Oke stop maar excuses aanvaard zeg ik lachend. "Waarom lach je?" vraagt samuel. Nou omdat je nou verlegen enzo doet en meestal ben je wel zelfverzekerd. "Jaa ik haat sorry zeggen maar ik doe het toch" zegt samuel. Ik haat ook sorry zeggen en ik doe het nooit dusja. We moeten allebei lachen en dan kijk ik weer serieus. "Waarom ineens zo serieus babe" zegt samuel en slaat een arm om me heen. Here we go again gaan we weer zeg ik. Zullen we uitgaan? Vraagt samuel. Wie? Jij en ik? HAHAHA nooit! Waarom zo moelijk ga gwn met me uit dan wordt je dronken kunnen we wiepen en dan laat ik je weer. Oke wegwezen! Ik wou toch al gaan. Aangekomen bij de deur zegt hij "babe,ik kom terug". Jaaaa zal wel doei samuel leijten. Ik ga weer terug naar de woonkamer en ik besluit om iets te tweetten. @CamillaLaFontaine : ik verveel me en ik heb het koud AF.
@officialdioni : ik kom je wel even warm pompen
@KAJVANDERVOORT :zullen we samen joggen?
@SamuelYPL : sorry baby ik ben al terug thuis
@amberdelil :OMW
@CamillaLaFontaine :met slaapspullen? @amberdelil
@amberdelil :YASS ik ben onderweg schatje ik ben op de wegNa 20 minuten gaat de bel ik loop naar de deur en doe open. CAMIIII! Gilt amber. BAMBOOSSS! gil ik terug. We zetten ambers spullen weg en we gaan op mijn bed zitten en we praten over van alles en nog wat.
Om 3:45
"Camiii we gaan nu echt slapen" zegt amber tegen mij. Oke oke. Ik ga in mij bed liggen langs amber en zeg " welterusten ambie" welterusten camil".Surprise prise toch nog 1 ik kont hett niet laten
JE LEEST
I know you love me
Fanfictioncamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...