Hoofdstuk 17

305 11 0
                                    

POV CAMILLA
"Eruit!" roep ik naar mijn moeder. "Camilla ik weet dat je" voordat ze haar zin kon afmaken riep ik weer "eruit zeg ik!". Ze kijkt me geschrokken aan. "Ben je doof? Ik zeg dat je eruit moet!" zeg ik. Mijn moeder blijft zitten en ik zie dat ze verdrietig is, maar nu kan het me even geen barst schelen. "Moet ik je eruit duwen kan ook?" roep ik. Er loopt een traan over mijn moeders wang. Ze staat op en loopt weg. "FUCK!!!" schreeuw ik en ga huilend onder mijn dekens zitten. Ik schrik wakker en kijk op de klok, het is 17:45. Ik loop naar benenden en alleen valentina en joanna zitten daar tv te kijken. "Waar zijn ze?" vraag ik. "Wie?" vraagt valentina. "Die twee naaiers" zeg ik. "Ze zijn naar tante victoria in belgië ze komen aan het eind van de week terug zodat jij ze niet meer hoeft te zien deze week" vertelt valentina. "Ulgg" zeg ik. "WOEEHOEE WE GAAN BINNEKORT OP ONS ZELF WONEN YEASS YESS YESS YESSERDE YES YES" schreeuwt mijn broertje jack terwijk hij van de trap afkomt rennen. "Hola wacht eens even doe maar niet zo blij ik weet niet of je het door hebt maar ze gaan verhuizen  ik weet niet of je dat weet of wat" zeg ik. "IK WEET ZUSJELIEF DAAROM, WE GEVEN EEN HOUSEPARTY JAAAA MET ALLEMAAL LEKKERE WIJVEN EN JIJ CAMILLA MAG SAMUEL OFSO OOK UITNODINGEN!!" schreeuwt jack nog harder. "SAMUELL" roepen valentina en joanna tegerlijker tijd. Joanna komt op me afgerend en zegt "als samuel mag komen krijg jij zelfs 6 koekjes". "HAHAHAH als het doorgaat mag jij zowiezo niet komen met je 5 jaar" zeg ik. 'Ik ben 6 poepzak" zegt ze en loopt boos terug naar haar plek. "DUS HET GAAT DOOR" schreeuwt jack in mijn oor. "JACK JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN! Ik zal er nog over na denken" zeg ik. "YESSSS" roepen ze alle drie in koor. "Hebben jullie al gegeten?" vraag ik. "Mama heeft lazanja in de koelkast gelegd maar dat willen we niet" zegt joanna. "Met wie ze auto zijn pap en mam weg?" vraag ik. "Met papa ze auto" zegt jack. Ik ren naar de keuken la en pak  mama's autosleutel. "Kom we gaan" zeg ik. "Waarheeeeen?" vraagt joanna. "Maccie ofso man" zeg valentina. "Hoe weet jij dat nou weer?" vraag ik. "Jij bent verslaafd aan mac" zegt ze. "Vroeger eh-"  zeg ik. "Jajajajaa vroeger ging je altijd naar mac donalds met pap en mam toen je eenigskind was en hoe meer kinderen hoe minder je naar de mac donalds ging " zegt valentina. "WE kennen het verhaaltje" zeggen ze alledrie in koor. "HAHAHAHA het is wel zo". Als we in de auto zitten gaat valentina's telefoon af. Het is samuel die zingt. "Wil je dat katten gebler nu uitzette" vraag ik. "Ulg" zegt ze en zet hem uit. "Jij mag niet eens auto rijden " zegt jack. "Is goed we kunnen ook terug gaan?" zeg ik. "NEEE SORRY RIJ DOOR"  schreeuwt jack nogmaals in mijn oor. "WAAROM SCHREEUW JIJ ALTIJD ZO HARD LUIDRUCHTIG KIND" schreeuw ik nu. Als we in de mac zijn en begonnen zijn met eten schreeuwt joanna opeens "OOMPIE CASSIUS". Ik kijk op en zie cassius onze kant op lopen. "Hey schatje alles goed?" vraagt cassius aan joanna. "Jaaaaa!" zegt joanna veel te blij. "Cassius, camilla ging auto rijden" zegt ze klikkend. "Hou je bek" zeg ik. "Ey camilla gedraag je even ik weet dat het tegenzit maar je hoeft zo chagerijning te doen tegen iedereen en al helemaal niet tegen mijn schatje" zegt cassius. "Yoo cass hoor deze pap en mam gaan over 2 weken verhuizen naar L.A. voor hun werk dus dan zijn we alleen en we willen een houseparty geven kom je ook?" zegt jack opgewonden. "Wie zei dat het doorgaat? Ik zei dat ik er over na ging denken!" zeg ik. "Maar camiii samuel mag ook komen" zegt jack. "Ik zei toch dat ik die naam niet meer wil horen" zeg ik boos. "DAT ZEI JE NIET" riep valentina. "Dan zeg ik het nu" zeg ik. "Hij is hier" zegt jack. Ik kijk op en zie samuel onze kant heen lopen. Ik kijk boos naar cassius. "Famillie La Fontaine" zegt samuel. Ik rol met mijn ogen. "Samuel wil je met mij op de foto?" vraagt valentina. "Dat vraag je altijd, heb jij nooit genoeg van iets" zeg ik. "Laat haar lekker chagerijn" zegt cassius. "Vroeg ik jou iets" zeg ik tegen cassius. "Ja camilla het is goed met jou hou je mond" zegt cassius boos. Ik vindt het niet leuk als cassius zo tegen mij praat, en dat weet hij. "Cass?" zeg ik. "Wat camilla?" zegt hij. "Als jullie klaar zijn met jullie familie reunie breng ze dan naar de auto" zeg ik en loop weg. "Camil blijf gewoon even het is gezellig" zegt samuel. "Ik ben niet gezellig en ik wil niet gezellig doen met jullie" zeg ik,loop naar de auto en ga erin. Ik weet dat ze het leuk vinden dat cassius er is. Cassius was vanaf kleins afaan al mijn beste vriend toen verhuisde hij naar hier ik heb hem nooit meer gesproken. Toen ik hier de eerste dag kwam en ik zag hem op school sprong ik gelijk zijn armen. Hij wist eerst niet wie ik was maar toen zei hij "camilla ben jij het?". Jaa ik ben het zei ik blij. Sindsdien zijn ik en mijn allerbeste vriend weer herenigd. Zijn ouders en mijn ouders konn het ook heel goed met elkaar vinden en ik kwam heel vaak bij hem thuis en andersom. Vandaar vinden joanna, valentina en jack hem zo geweldig vinden en ze hem "oom" noemen wat ik zelf niet snap maar ja. Mijn auto deur wordt open gesloopt door joanna. "Camiii?" zegt ze zoetjes. "Jaa jojo (bijnaam)" zeg ik. "Mag ik bij cassius slapen?" "nee strax steekt hij je aan met zijn virus" zeg ik. "Alsjeblieft camii pleasss" zegt joanna zeurderig". "Oke dan" zeg ik zuchtend. "IK WIL DAN OOK" schreeuwt jack weer. "Zodat je cassius doof kan maken zeker? Denk het niet instappen!" zeg ik. "Oke goed maar ik ga wel bij cassius in de auto want jij bent te chagerijning" zegt jack. "Ik ook jou chagerijning heid is slecht voor mijn imago" zegt valentina. "Ik vindt het best" zeg ik. "Cassius steek ze niet aan" zeg ik. "Aansteken met wat?" vraagt cassius. "Met een aansteker" zegt joanna. Iedereen lacht dan lopen ze naar cassius zijn auto en rijden weg. Eenmaal thuis pak ik joanna haar spullen al vast want ze zijn er nog niet. Dan gaat de bel ik loop naar de deur en jack en valentina rennen naar binnen ik loop naar cassius zijn auto en geef de spullen aan. "Jojo kusje?" vraag ik. "Ben je niet meer boos?" vraagt ze lief. "Tuurlijk niet schatje" zeg ik en geef haar een kus". "Camil krijg ik er ook 1?" vraagt cassius. Ik loop naar cassius toe een geef hem een kus op zijn wang.  "Doei" zeg ik. Samuel die op de bijrijderstoel zit steekt zijn hand uit het raam en trekt mij terug. "Krijg ik er ook 1" vraagt hij. "Het enige wat jij krijgt is een klap als je me niet loslaat" zeg ik boos. Hij laat me los en ze rijden weg. Ik loop terug naar binnen en ga op de bank zitten. Valentina komt de woonkamer binnen gelopen terwijl het al 22:00 uur is. "Slaap je nog niet?" vraag ik. "Nee maar wat is er tussen jou en samuel?" vraagt ze. Ik vertel haar het hele verhaal en ze luisterd aandachtig. Als ik klaar ben zegt ze. "Je moet hem uit testen" zegt valentina. "Hoe bedoel je?" vraag ik. "Maak hem jaloers zoen met jongens, neem een nep relatie met een jongen als je ziet dat hij jaloers wordt geef je hem een kans als hij hetzelfde terug doet dan niet" zegt valentina.

Hahahhaha valentina toch. Ik heb dat verhaal van cassius er even bij verzonnen het leek me wel leuk. Blijf commenten en voten X marie p.s. het meisje wat jullie altijd zien op de fotos is camilla. Soms niet want dan gaat het om de kleren

I know you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu