POV CAMILLA
Ik ben klaar met mijn make-up, haar en outfit als de bel gaat. (Outif van camilla en sam in bijlage).
"Jij weer" zeg ik bot als samuel daar weer staat. "Kom we gaan" zegt samuel droog. Uuuhm en waarheen dan wel niet? "Naar AIR misschien"? Zegt samuel alsof ik achterlijk ben. Waar is de rest?? "Die zijn daar al ze zeiden dat ik jou moest ophalen" zegt samuel. "Leuk hoor" zeg ik zet een fake smile op doe deur dicht en loop naar buiten. Samuel blijft daar nog voor de deur staan en staart me aan. HALLO AARDE AAN SAMUEL gaa je me nou nog 6 jaar aanstare of gaan wij eindelijk wieberen. Samuel komt dichterbij pakt me bij mn heupen vast en zegt in mijn oor " ik vind het heerlijk om naar je te kijken". Ik probeeer mezelf uit zn greep te krijgen maar hij is veel te sterk. Hij duwt me tegen zijn auto aan en komt dichterbij met zijn lippen. Ik hou mijn kaken strak op elkaar en kijk hem met angstige ogen aan. " niet zo bang Babygirl ik doe je heus geen pijn daar ben je veel te leuk en mooi voor" zegt samuel verleidelijk. "Kunnen we alsjeblieft gaan" zeg ik zachtjes. "Als je maar weet dat ik je zal krijgen" zegt samuel en geeft me een kus op mijn mondhoek. De rest van de autorit zeggen we niks tegen elkaar en kijkt samuel alleen maar voor zich met een big smile. Als we aangekomen zijn bij AIR stap ik uit en we lopen samen naar binnen. "Zozo leijten is dat je nieuwe chickie" zegt een man die bij de deur staat .
"Nee bro helaas niet... ze haat me " zegt samuel tegen de man. "Hoe heet je" vraagt de man. Camilla zeg ik. "Samuel is een goeie jongen en al helemaal een goeie jongen voor jou dus als ik jou was zou ik hem gewoon een dikke smakkert op zn bek geven vanavond" zegt de man. Ben jij wel goed bij je hoofd? JIJ gaat mij echt niet vertellen wat ik moet doen zeg ik en trek samuel mee. "Wat ben jij zielig zeg ga je mensen ook nog laten praten voor je?". Ondanks alle muziek schreeuw ik best hard en je hoort mij duidelijk. " ik mag jou niet en dat zal ik ook nooit doen vergeet dat nou niet elke keer" schreeuw ik boos. "En ik geef niet op en dat zal ik ook nooit doen tot dat je van mij bent" zegt samuel serieus. Ik draai me om en ga bij me vriendinnen staan.
"DAMESS EN HEREN ZIJN JULLIE ER KLAAR VOOR?" schreeuwt de man van de deur door de microfoon. "JAAAAAA" gilt iedereen "HIER ZIJN DE JONGENS VAN BBBBBB-BBBRAVEEE". Iedereen schreeuwt, ze beginnen met "bij mij". 1,2,3 is zo simpel als abc dat je in me hoofd zit babe als een melodie damdamdadadamdam zingt samuel naar mij. Ik rol me ogen ga naar de bar en haal wat te drinken.Naa bij mij zingen ze bad,ajvmb (als je van mij bent) en waddup.
Om 1:00 heb ik al aardig wat op en ben ik ook een beetje dronken. Ik sta met amber,nour en charlotte los te gaan op het liedje policeman van eva simons. Ineens voel ik 2 handen op mijn heupen en een lichaam achter me. Ik draai me om en zie een jongen ik dans wat met hem en dan ga ik met hem mee naar huis.
Ik wordt wakker van het felle licht en ik kijk om heen,dan kijk ik naast me en zie SAMUEL. "WAT DOE JIJJ HIER?... NEE WAT DOE IK HIER GIL IK!" gister vondt je het nog leuk" zegt samuel teleurgesteld. Ik wist niet dat JIJ het was want ik was dronken. WAT HEBBEN WE GEDAAN? Gil ik. "Alleen gezoend" zegt samuel. ALLEEEN ALLEEN IK WIL NIET ZOENEN MET JOU JIJ BENT WALGELIJK EN JE WIST DAT IK DRONKEN WAS EN DAN ZOEN JE ME GEWOON schreeuw ik. "JIJ BENT OOK VERDOMME IRRITANT ZIE JE NIET DAT IK JE ECHT LEUK VIND BEN JE NOU ZO BLIND ZIE JE NIET DAT IK ECHT VOOR JE WIL GAAN ALS JE ME HIER TELKENS LOOPT UIT TE SCHELDEN WEET JE DAT HET PIJN DOET IK HEB OOK GEVOELENS BEN IK OOIT ZOLANG ACHTER EEN MEISJE AAN GELOPEN ZOALS JE ZELF ZEI! NEE SNAP JE NOG STEEDS NIET DAT IK JOU ECHT WIL. Schreeuwt samuel. Hij pakt met allebei zijn handen mijn gezicht vast en roept "IK SAMUEL LEIJTEN BEN VERLIEFD OP JOU CAMILLA LA FONTAINE IK GA ERVOOR ZORGEN DAT JIJ OOK OP MIJ VERLIEFD WORDT HOEVEEL TIJD HET MOET KOSTEN HOEVEEL UITBARSTINGEN ER MOETEN ZIJN IK WIL JE EN IK GA JE KRIJGEN OOK IS DAT DUIDELIJK. Schreeuwt samuel 2 cm van mij gezicht vandaan. Ik ruk mezelf los uit zijn greep pak mijn spullen,ren zijn huis uit en pak de eerste bus naar mijn huis. Aangekomen thuis gooi ik mezelf op mijn bed en begin luidkeels te huilen met lange uithalen.
JE LEEST
I know you love me
Fanficcamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...