hoofdstuk 29

56 1 1
                                    

Hey Back at iT again !!!
Ik zal alles even ophelderen. Het is nu ongeveer 1 maand geleden dat Camilla haar ouders zijn vertrokken. Ik begin te schrijven vanaf 1 dag voor Camilla haar verjaardag het is vrijdag. Camilla moet vandaag naar school het is vrijdag en morge is haar verjaardag

POV Camilla
Ik schrik wakker. Ik wrijf in mijn ogen, ga overeind zitten en zoek naar mijn telefoon. Ik doe hem aan en knijp mijn ogen bijna helemaal dicht, vanwege het licht. Het is 03:30. Ik zucht en ga weer liggen. Er is de afgelopen maand veel gebeurd Bedenk ik me. Ruzie gehad met Samuel, mijn ouders Zijn verhuisd, ik moest leren om 3 kinderen te verzorgen als een echte moeder. Alhoewel het om eerlijk te zijn best wel goed gaat. Ze luisteren meestal prima want ze houden er gelukkig ook rekening mee dat het voor mij ook moeilijk is. Wat ik eigenlijk niet had verwacht. Ik trek mijn deken nog verder over mijn hoofd en val binnen no time weer in slaap.

Ik schrik weer wakker. Ik hoor heel hard gelach beneden. Het klinkt als jack, hij is namelijk 1 van de weinige die zo hard lacht. Ik kijk op mijn telefoon ; 8:40. Ik zucht, we hadden eerste 2uur vrij dus ik moest om 10:00 uur op school zijn. Ik sta op en besluit te gaan douchen. Na 20 minuten stap ik uit de douche en poets mijn tanden. Als ik uit de douche ga loop ik weer terug naar mijn kamer. Ik doe mijn kast open en kijk er twijfelend naar. Ik pak een witte kanten lingerie en doe hem aan. Daarna pak ik een lichte highwaisted spijkerbroek met enkele kleine gaten en een witte off the shoulders shirt. Het is 9:15, ik heb nog ongeveer 25 minuten voor mijn make up. Ik ga voor mijn spiegel zitten en begin met de foundation. Daarna pak ik mijn contour palette en begin de lichtste kleur onder allebei mijn ogen te smeren. Dan pak ik het donkerste kleurtje en smeer ik het onder mijn jukbeenderen, zijkanten van mij neus en zijkanten van mijn gezicht. Ik smeer het goed uit en vervolgens doe ik baking powder op mijn gezicht om de make up matte te maken. Daarna doe ik gouden highlighter op en tenslotte doorzichtige lipgloss. Ik doe mijn haar in een hoge staart en trek mijn witte allstars aan. Ik ren snel naar beneden. Jack en joanna zitten rustig tv te kijken ze hebben namelijk studiedag. Valentina is zelf al naar school gegaan. "Jongens ik ga naar school geen ruzie valentina komt zometeen thuis" zeg ik. "Doei camii" zegt joanna zachtjes. Ik lach naar haar en sprint dan naar de deur. Ik pak mijn fiets en fiets op een snel tempo naar school. Als ik op school aankom ren ik naar mij kluisje om mijn boeken te pakken en spuit nog een geurtje op. Als de bel gaat doe ik de deur open. "Net op tijd Camilla ga Zitten naast samuel" zegt mijn leraar engels. Als ik eenmaal zit en voor me uitkijk voel ik dat samuel me aanstaart. Ik draai me hoofd en zeg lachend "kan je het zien". "Oh yes baby you looking beautifal" zegt samuel met een zware stem. Ik schud lachend mijn hoofd en let verder op. Als we de laatste 5 minuten mogen kletsen zegt samuel "morgen de grote dag!" "Ja eindelijk volwassen" zeg ik blij. "Jij en volwassen?" Hoor ik jai roepen. Nour charlotte, samuel en dioni moeten erom lachen. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en kijk hem vies aan.

Deze schooldag vliegt voorbij en waneer ik net uit school wil lopen met bbrave, charlotte en nour trekt er iemand aan mijn arm. Ik ruk me los en draai om. "Wat moet je joelle" zeg ik bot. "Nounou ons princessje wordt morgen 18" zegt Ze vals lachend. "Geef je geen feestje schat" vraagt ze nep aardig. "Nee en als ik dat wel deed was jij niet uitgenodigd!" Roep ik. "Joelle gaan we" hoor ik dan iemand zeggen. Ik kijk om me heen en amber komt tevoorschijn. Joëlle knikt en ze lopen met ze 2en de school uit. Dan hoor ik amber nog net roepen " hoertje". Ik wil erop af lopen maar cassius houd me tegen."let it go" zegt hij dan. We lopen rustig verder naar het fietsenhok en dan komt Samuel naar me toe. Hij pakt mijn gezicht vast en kust mijn voorhoofd. "Ik ben op de scooter wil je hangen?" Vraagt hij. Ik knik vrolijk en dan rijden we aan. Onderweg naar huis kijk ik Samuel aan. Hij is zo mooi denk ik in mijn hoofd. Tussen mij en Samuel gaat het best goed. Het is nog niet officieel maar het gaat al echt goed. Als we voor mijn huis aangekomen zijn en we stappen af, vraagt Samuel " heb je zin in morgen?" "Ja tuurlijk" antwoord ik. Dan komt Valentina woedend naar buiten gelopen. Ze gaat voor me staan en roept " als je je vriendinnen uitnodigt zorg dan dat je thuis bent en zeg tegen ze dat ze me beter niet duwen !!!" "Wat? Duwen? Wie?" Vraag ik. "Wat is er precies gebeurd" vraagt Samuel. "Nou ik kwam van school en ik was in de woonkamer met jack en jo en er belde iemand aan ik deed open en zag een meisje, ze vroeg waar je was en toen ik zei dat je nog niet thuis was begon ze te schreeuwen en zei ze dat ze wist dat je wel thuis was en dat ik niet zo schijnheilig moest doen. Toen kwam amber opeens en die begon mee te schreeuwen en ze scholden me uit en eindstand duwde dat meisje mij en ik duwde haar terug en toen riep ze "wacht maar jullie allemaal" en ze rende weg met amber". "Jezus..." was het enige wat uit me mond kwam. Ik wist eigelijk wel zeker wie het was. "Hoe heette ze? Weet je dat?" Vroeg ik. "Jelle ofzo" . "Ik wist het" roep ik. " zij gaat het nu krijgen ook" riep ik. Ik was woedend en wilde zo snel mogelijk Joelle's haren uit haar kop trekken. "Samuel parkeer je scooter en stap in mama's auto! Val ga Jo en Jack roepen en stap ook in de auto nu!!!" Riep ik boos. 1 minuut later zat iedereen in de auto. Ik startte de auto en gaf vol plankgas. "Doe je rustig camil?" Zei Samuel bezorgd. Ik negeerde hem en reed gewoon door. Toen zag ik ze lopen precies waar ik dacht dat ze waren. Ik parkeerde de auto op de parkeerplaats voor het veldje waar ze liepen met 2 andere jongens. 1 daarvan herkende ik, ik kwam dichterbij en zag dat het jasha was. Hem negeerende liep ik op joelle af en duwde haar naar voren. "Ben je fucking gek geworden" riep ze.

Ohjeeeej denken jullie dat Camilla haar verder gaat slaan of niet? En hoe denken jullie dat jasha reageert?
Volgende hoofdstuk komt deze week nog .

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I know you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu