POV CAMILLA
"Ik zei dat je haar los moest laten ben je doof" zegt CASSIUS. (HAHAHA hadden jullie niet verwacht he)
Ik ruk me los van jorik en spring in cassius armen en begin te huilen. "Cassius wtf bemoei jij je mee" zegt jorik. "Omdat het mijn zusje is en je blijft er met je poten van af!!" zegt cassius nu wat harder. "Wat is hier aan de hand" hoor ik de stem van samuel. "Hou je meisje bij" zegt cassius tegen samuel. Ik ren naar samuel en hou mijn handen strak om zijn middel en begin weer te huilen. "HAHA ey sam als het jou meissie is zorg maar dat je haar afleerd dat ze niet andere jongens moet proberen te zoenen" zegt jorik met een scheve grijns. "WAT PROBEER IK JOU TE ZOENEN SPOOR JIJ WEL HELEMAAL" schreeuw ik. Ik doe mijn hakken uit ik loop naar jorik toe en geef hem een heel hard knietje in zijn ballen.Waneer ik uit wil halen proberen cassius en samuel me tegen te houden. Samuel loopt naar jorik toe en grijpt hem bij zijn keel. "Ey kleintje als jij nog 1 keer haar aanraakt dan heb jij echt een groot probleem" zegt samuel. "Met wie? Met die cassis daaro?" zegt jorik schijnheilig. "Hou je kop over cassius achterlijk iets" zeg ik. "Het is al goed ik ga me niet druk maken over wat zo'n lilliputter (of hoe je het ook schrijft) over mij zegt" zegt cassius. " je hebt me gehoord toch? Ofniet?" vraagt samuel. "Jaa zal wel ik wil toch niks met zo'n hoertje van de buurt" zegt jorik. Waneer ik weer op hem af wil lopen trekt cassius me terug. "Laat het gaan" zegt hij.Ik schrik wakker met een barstende koppijn. Ik kijk op de klok en zie dat het 9:00 s'ochtends is. Ik log in bed met de kleren van gister. Ik neem een asprintje in. Dan herinner ik me ineens dat vandaag de date met samuel is! Ik ga naar whatsapp en kijk of hij online is. Zijn laatst gezien was 10 minuten geleden. Ik besluit hem toch te appen. 'Samuel hoelaat kom je mij ophale?'. Na 3 minuten heeft hij het gelezen en typt " zorg dat je om 7 uur klaar staat en trek chique (of hoe je het okk schrijft) kleren aadoet maar ook een beetje sexy". 'Jaja dat bepaal ik nog altijd zelf lieve schat'. Typ ik glimlachend. "Dan zie ik je vanavond babe bye". 'Tot vanavond". Dan krijg ik een melding bij van twitter. @SamuelYPL :i have a date with a special girl who's makin me mad all the timw but she is worth it'staat er. Ik scroll door de reacties en de meeste zijn leuk. Dan lees ik een meisje dat zegt 'owjah tuurlijk met dat wijf van zijn school die zogenaamd zo mooi is nou ik vind der oerlelijk. Ik zie heel veel meiden erop reageren en dat maakt me een stuk blijer.
Om kwart voor 7 loop ik naar beneden. "En waar denk jij heen te gaan" vraagt mijn moeder. ' op date met samuel' zeg ik trots. " oohw zo heej! Waarheen?" vraagt mijn moeder. 'Palla' zeg ik. "Veel plezier meissie" zegt ze. 'Thankss maar waar is papa?' vraag ik. "Uuhm..... Die.... Is even wat uuhm... Regelen" zegt mama zenuwachtig. 'Okey..... Whatever'. Om 19:00 precies gaat de bel.Ik loop naar de deur toe en doe hem open. 'Hey samuel' zeg ik spontaan. "Wow" is het enige wat uit zijn mond komt. 'Wat?' vraag ik. "Je ziet er onweerstaanbaar uit" zegt hij. 'Dankjewel' zeg ik verlegen. "Zullen we" zegt hij en pakt mijn hand. Waneer we voor de Auto staan sta ik stil. Samuel komt achter mij staan slaat zijn armen om me heen en zet zijn kin op mijn schouder. "Do you like what you see Babygirl?". 'Tbh yes' zeg ik. We stappen in de auto en waneer we rijden legt samuel zijn hand op mijn been en hij kijkt me grijnzend aan. Ik zie vanuit me ooghoek hoe hij naar me kijkt en glimlachend kijk ik voor me uit. Het gaat nog eens wat worden vandaag denk ik bij mezelf.
Whoop whoop meer dan 700 reads all ooohh mahh goshhh thankyouu so muchh i really love you. Het volgende hoodstuk wordt echt leuk ik heb een super idee voor samuel en camilla. Wie shipt samuel en camilla nog meer?! Blijf commenten en voten bye X marie
JE LEEST
I know you love me
أدب الهواةcamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...