Hoofdstuk 11

323 13 5
                                    

POV CAMILLA
'Joelle!!! Waar the fuck ben jij mee bezig' schreeuw ik en sta op. "Ik weet niet of je het weet maar samuel is van mij" zegt joelle en trekt samuel naar zicht toe. "Helemaal niet, wie denk jij wel niet dat je bent? En het grappigste van alles is dat ik jou nooit leuk heb gevonden dus flikker op van mij en laat camilla met rust anders ben jij nog lang niet jarig" roept samuel. "jullie zullen zien" zegt joelle en ze loopt weg. "Zou ik je naar huis brengen?" vraagt samuel       'ja is goed' zeg ik.
Als we aan het lopen is het stil tussen mij en samuel geen ongemakkelijke, maar een fijne.  Als we voor mijn huis staan vraagt samuel"Camilla? Mag ik je iets vragen" 'Sure' zeg ik glimlachend. Dan staat hij stil en pakt allebei mijn handen vast. Ik kijk hem zenuwachtig aan en dan vraagt hij "wil je zaterdag met mij uit eten?" 'uuhm ja natuurlijk' zeg ik. "Oke fijn ik bel je nog over de tijd enzo" 'is goed' hij geeft me een knuffel en een kus op mijn wang  loopt dan weg. Met tintelinge op mijn wang sta ik na een minuut nog steeds op dezelfde plek. Hij is zo veranderd hij is lief,leuk,grappig,bezorgzaam, beschermend. "Wattefuck sta je hier zes jaar te staan". Ik draai me om en zie valentina bij de deur staan. "Hallooo wAt sta je hier" zegt ze nog een keer. 'Uuuhm.....laatmij' zeg ik en loop naar binnen. "CAMIIIIIII!"
'WAT!!' schreeuw ik. "Niet zo schreeeuwen! Roept mijn moeder.
Ik loop de trap op en daar staat joanna mijn jongste zusje. "Ooeeh jij ging zoenen met samuel" zegt ze plagerig. 'Helemaal niet' zeg ik. "Jajaaaaaa" zegt ze en loopt naar beneden.
Als ik op mijn bed lig krijg ik opeens een appje binnen ee staat
' camii,camii.... Niet zo slim eh met samuel daten? Je weet dat hij van MIJ is. Je blijft van hem af en anders ben je nog lang niet jarig sletje'. Ik schrik.eerst een beetje en daarna maak ik een screenshot en stuur het naar samuel. Dan besluit ik te reageren ik zeg 'HAHAHA joelle meid, als samuel "van jou" dan zou hij net met jou zijn en niet met mij dus beter laat je hem en mij met rust. 'En anders?' reageert ze. Dat zul je wel zien als je het wel doet doei! antwoord ik. Dan krijg ik een appje van samuel hij zegt 'laat haar maar lullen,raar wijf dat ze is wij komen er wel samen als we niet op de haters afgaan,ik geloof erin dat wij alles aankunnen,als we alle negatieve mensen negeeren. Ik voel ineens een warme golf door mijn buiken heen borrelen. Wat is dit waarom voel ik dit. Ik zie dat samuel aan het typen is hij stuurt 'heb ik iets verkeerds gezegd?' ik antwoord 'nee sorry ik vond het gewoon mooi nooit gedacht dat jij dat zou zegggen...... Maar je hebt gelijk.
'Im always right baby' zegt hij.
'Jaja samuel niet overdrijven' zeg ik.
'Hahhaaha' zegt ie. Dan ga ik naar twitter en ik zie ineens dat  meisjes met dezelfde achternaam als samuel  mij volgen. Ik maak een screenshot en stuur het naar samuel. 'Heb je zoveel famillie? vraag ik. 'Ik zit in een boyband weet je nog.......'  zegt hij. 'Owjaahh..... B-dingess hoe heet het' vraag ik 'b-brave schatje, voor de 1 miljoenste keer. Zegt samuel. 'Hhahahaha owja'.
S'avonds nadat ik klaar ben met eten douchen huiswerk en shit ga ik in mijn bed liggen, en net waneer ik wil slapen gaat mijn telefoon. Ik pak hem en zie dat het samuel is. 'Hallo' zeg  ik slaperig. "Hey sorry was je al aan het slapen?" vraagt hij. 'Ja zon beetje wel maar wat is er?'. "Ik wou alleen welterusten zeggen". 'Nou zeg het'. "Welterusten Babygirl" zegt samuel. 'Welterusten samuel' zeg ik lief. Dan hangt hij op. Hij noemde me Babygirl denk ik bij mezelf. Met die gedachte val ik in slaap.

Joelle toch........ Het gaat nog eens wat worden. Ik heb borden vol ideeen dus ik ga proberen zovaak mogelijk te updaten meer dann 500 readss all im so happy i love you all. Blijf commenten en voten xxx marie

I know you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu