POV CAMILLA
Paar dagen later op donderdag na schoolIk zit op mijn bed wat met mijn telefoon te kloten totdat ik een appje van nour kreeg in de groep.
C= camilla CH= charlotte N=nour A=amber
N: Heyyy meisjaahs zullen we zaterdag eens naar de stad ofso aangezien we allang niet hebbe afgesproken.
A:JAA TOFF!
CH:YASSSS
C: uuuhm ik kan niet
N:WHYYY
C: ik heb een date.....
A:AAAAH MET WIE? Dioni?
CH: VERTELLLLLLL
N: CAMILLL VERTELL
C: niet boos worden......
C: met samuel.....
A: WAAAAAAAAAT?!
N: SAMUEL? SAMUEL LEIJTEN? SAMUELYPL? EN JIJ?
CH: UUUUUUHTTTTTTT! SAMUEL FFUCKING LEIJTEN????!!!
N: JIJ HAATTE HEM ALS DE PEST EN NU DATE JE HEM?? BEN JE WEL GOED STRAKS BELAZERD HIJ JE NOG.
C: nee hij is veranderd....
A: HAHAHHA CAMII HOU OP WE WETEN ALLEBEI DAT SAMUEL LEIJTEN, SAMUEL LEIJTEN IS EN BLIJFT.
C: kom anders morgen bij mij slapen tot zaterdag en dan ga ik alles vertellen van begin tot eind goed?
Ch:doen we!
N: JEEJ
A: JOEE
Einde gesprekVolgende dag op school
Het laatste les uur hebben we mentoruur. We zitte gewoon een beetje te kletsen en ineens zegt dioni " hey prinscess heb je al geshompt met sam". 'Kan jij ook je bek houden? Dankjewel' zeg ik. "Nee maar serieus hebbe jullie iets?" vraagt hij. 'Nee dino' zeg ik. "Nog niet *hoest*"zegt nour. En dioni,jai en de meiden beginnen te lachen. Dan komt joelle naar onze tafel gelopen. " als je het over samuel hebt beter ben je dan stil nu over hem" zegt joelle. Voordat ik iets wil zegge onderbreekt jai me "zij praat over samuel waneer ze dat wil ja?". "Jij bent samuel niet eens waard het enige wat jij kan is neuken en daarna wordt je ookal door iedereen weggegooid" voegt dioni er aan toe. "Ach joh moet jij zegge kleine kut spanjaard" zegt ze. En loopt weg. Dan komt de directeur binnen. "Hallo klas, ik heb leuk nieuws voor jullie,jullie krijgen er een nieuwe jongen bij,hij zat hier al op school maar hij wou vanwege omstandigheden naar deze klas,jullie kennen hem vast wel, kom maar binnen......."Nieuwe jongen??? Ik denk dat jullie het wel weten. Volgende hoodstuk volgt snel.
JE LEEST
I know you love me
Fanfictioncamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...