Hoodstuk 10

418 9 7
                                    

Whoop whoop hoodstuk 10 alweer en meer dan 300 reads!! Super thankss blijf voten,commenten
Luh yah all❤

POV CAMILLA
Outfit van camilla in de bijlage
"Doeiiii iedereen" zeg ik een loop naar buiten en dan zie ik dioni staan. Wat wil jij nou? Vraag ik. "Charlotte is vandaag ziek en dat moest ik van kaj komen zeggen en kon ik gelijk met je mee fietsen omdat je dat " wep leuk zou vinden" volgens kaj maar blijkbaar niet dus dan ga ik maar" zegt dioni. Neee blijf.....we...... fietsen wel samen zeg ik ongemakkelijk. "Je ziet er mooi uit" zegt dioni ineens tijdens het fietsen. Uuhm d-dankje zeg ik zenuwachtig."het gaat goed tussen jou en sam hoorde ik" zegt dioni. Hoe weet je dat? Vraag ik. " we hadden gister een show en die ging beter dan ooit hij was zo blij als ik weet niet wat en toen we na de show vroegen wat er was gebeurd vertelde die het" ratelt dioni. Echt? Zei ik en bloosde een beetje. " je lijkt verbaasd" zegt dioni. De liefde is mij niet gegunt dioni.... Ik heb in het verleden voordat ik bij jullie op school kwam, veel jongens gehad en  ze braken allemaal 1 voor 1 mijn hart telkens als ik dacht dat het de ware was had ik alweer gehoord dat hij met een ander meisje naar bed is geweest. Daarom deed ik zo moelijk tegen samuel,ik wil niet weer het zelfde voelen als wat ik een aantal keer heb gevoeld snapje? Dioni knikt. "Geloof me als ik zeg dat samuel je geen pijn gaat doen hij is een goeie jongen en om eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit zo gezien".  Ik hoop het zeg ik.
(Ik skip de schooldag even)
"Camilla!! Camiii" hoor ik iemand roepen als ik net weg wil fietsen. Als ik me omdraai zie ik samuel staan. Heyy wat is er? Vraag ik. "W-wil je uuhm misschien wat gaan drinken bij uuhm starbucks.. N-nu.... M-met mij" zegt samuel al hakkelend.  Dude wtf doe je zeg ik lachend. "Wat is er?" Je klinkt als een nerd wil de "echte" samuel me vragen en niet dit stotterend gebeuren zeg ik nog steeds lachend. "Oke zullen we wat gaan drinken bij starbucks?" zegt samuel nu wat zelfverzekerder. Jaaa zo moet dat goedzo samuel. "HAHAHa oke ik ga me fiets halen" zegt hij met een knipoog.
Als we in de starbucks zitten zegt samuel ineens "ik zal je niet verlaten". Hoezo zeg je dat? Vraag ik verbaasd. "Dino heeft me alles verteld" zegt samuel zuchtend. 'Oh'
"Ik wist niet dat jongens je zo slecht hebben behandeld in het verleden" zegt samuel. Daarom wil ik er ook niet over praten ja? Oke dankje zeg ik een beetje bot. "Ik probeer alleen te helpen ga je zo doen" zegt samuel. Ik wil niet dat jij me helpt. "Maar natuurlijk krijgen we deze attitude weer ik snap wel waarom je elke keer wordt verlaten" zegt samuel. En ik heb je nog wel een kans gegeven toen je me daarnet vroeg of ik meeging was ik om eerlijk te zijn superblij,maar daar heb ik dus echt spijt van zeg ik teleurgesteld. "Camii sorry schatje het was niet de bedoeling dat het uit mijn mond kwam" zegt samuel. Maar het kwam er wel uit..... Samuel, laat maar ik ga zeg ik en sta op. Als ik buiten ben en mijn fiets wil pakken pakt samuel me bij mijn arm. " baby blijf alsjeblieft" zegt hij zeurend. Nee je hebt het zelf verpest. Waneer ik oo mijn fiets wil stappen tilt samuel me zowat op en pakt stevig mijn gezicht vast. Ik voel zijn adem op mijn neus endan zegt hij " weet je ik ben nooit "echt" verliefd geweest, ik weet dus niet hoe ik hiermee moet omgaan. Het was nooit mijn bedoeling geweest om je te kwetsen dat weet je het spijt me" zegt samuel. Met tranen in mijn ogen antwoord ik 'oke'. "Zullen we naar het park gaan?" vraagt hij. Ja is goed. Aangekomen bij het park gaan we op een bankje zitten. Na 1 uur diepe gesprekken te hebben gevoerd wil ik gaan. 'Samuel ik ga nu,ik spreek je vanavond vast nog wel' zeg ik. " dat is goed" zegt samuel. Waneer ik hem een kus op zijn wang wil geven voel ik een harde bitchklap tegen mijn wang.
"Dat dacht ik dus effe niet" zegt de persoon

OH OH SAMUEL wat zeg je nou weer allemaal. En camilla krijgt en klap van wie oh wie?

I know you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu