POV Samuel
"Echt wat?" onderbreekt ze me. En dan begint ze eindeloos te praten. Ze is zo mooi. Ik merk dat ze er echt, echt heel veel spijt van heeft. Het is genoeg geweest nu en ik druk mijn lippen op die van haar. Eerst schrikt ze ervan maar na een paar seconden doet ze mee. Als ik mijn lippe van de hare afhaal kijkt ze me geschrokken aan. "Sa...ma...da.." hakkelt ze. Ik lach en zeg "ik wil je een kans geven". "Owjaa dus jij denkt eerste kunnen zeggen dat je me haat en nu loop je hier binnen ga je me lopen zoenen en dan geef je me een kans?" zegt ze. "Daarover.... Sorry het spijt me, ik haat je helemaal niet. " zeg ik. "Oke excuses aanvaard" zegt ze glimlachend. "Jij ook, ik zie dat je heel veel spijt hebt en ik geloof je" zeg ik. "Dankjewel samuel" zegt ze lief en valt in mijn armen. Ze zucht. "Wat is er?" vraag ik. "Ik.... Uuuhm.... Heb nog steeds een beetje ruzie met Nour en charlotte.... En amber haar wil ik nooit meer spreken" verteld ze. "Wat wil je dan?" vraag ik. "Ik wou dat nour en charlotte hierbij dit feest waren. Zij wisten hoe erg ik dit vondt en ik wou dat ze mee afscheid konden nemen want het waren ook een beetje hun ouders. Ik mis ze heel erg en ik vindt de afstand tussen ons niet leuk" verteld ze. "Ik snap het, ik weet zeker dat ze weer bij draaien." zeg ik. "Dankjewel samuel nogmaals" zegt ze en ze lacht. "Geen dank, ik ga weer naar beneden goed?" zeg ik. "Jaa is goed ik ga me alvast klaarmaken" zegt ze. "Goed zo tot straks" zeg ik. Net als ik de deur open doe zegt camilla "samuel". "Wat is er?" vraag ik. "Mag ik......een knuffel" zegt ze zachtjes. "Tuurlijk schat" zeg ik en loop naar haar toe.POV CAMILLA
Als ik klaar ben met mijn haar,make-up, kleding etc kijk ik in de spiegel. Al zeg ik het zelf ik zie er mooi uit.
Ik loop van de trap af naar beneden en hoor al wat stemmen in de woonkamer. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Iedereen kijkt me lachend aan. "Camilla!! Wat ben je prachtig schatje" roept mijn moeder. "Dankjewel mama" en ik knuffel. "Papa's kleine meid is niet meer klein en ook geen meid maar een grote jonge mooie vrouw" zegt mijn vader. Een pink een paar tranen weg en knuffel mijn vader. Er zitten al een paar familie leden en wat vrienden en kenissen van mijn ouders. Nadat ik iedereen heb begroet en al 100 x keer heb gehoord hoe mooi ik ben vraag ik aan valentina waar samuel is. "Hij is in de tuin met de boys" zegt ze terwijl ze met de zoon van mijn vaders vriend praat. "Thankss veel plezier nog tijger" zeg ik en knipoog. Het feest bevindt zich bijna overal we hebben namelijk een hele grote woonkamer en onze tuin is ook gigantisch. Ik loop de tuin in en zie veel familie staan als ik die allemaal heb begroet kijk ik rond waar de jongens zijn. Ze hebben de loungebank verplaatst naar de hoek van de tuin en ik loop er heen. "Camiiii jij bent heeel mooooi nu toch samuel? Toch?" gilt joanna. "Jaaa prachtig" zegt hij terwijl hij lachend naar me kijkt. Ik bloos en ga naast hem zitten. "Camil ik heb zoë uitgenodigd are you okay?" zegt cassius. "Jaa tuurlijk ze is welkom" zeg ik. " dankjewel lieverd" zegt cassius. "IS ZOË DAT MOOIE MEISJE DIE ALTIJD MET JOU ZOENT!" gilt joanna terwijl ze op cassius schoot klimt. Dioni, jai en samuel gaan helemaal stuk. "Dat is mijn vriendin ja" zegt cassius. "Haha wij gaan als ik groot ben toch trouwen cass?" vraagt joanna. "Jaa schatje" zegt cassius terwijl hij zn lach inhoudt. "Kusje dan" zegt joanna en tuit haar lippen. "OKE genoeg kleintje!" roep ik. "Joanna kom is!" roept mijn moeder vanuit de tuin deur. Ze knipoogt naar cassius en stuurt hem een luchtkusje. Iedereen lacht zich dood inclusief cassius. "Waar is kaj eigenlijk heen?" vraag ik dan. "Hij komt zo terug" zegt samuel snel. "Okay...." zeg ik. "Over de duivel gesproken" zegt jai lachend en knikt naar de deur. "Kajj!" roep ik. "Hey mooi meisje" zegt hij glimlachend. Ik bloos en glimlach terug. "Er staan trouwens mensen bij de deur op je te wachten" zegt kaj en hij knipoogt naar samuel. "O...okay" zeg ik. Ik loop naar binnen en loop naar de voordeur. Ik doe hem open en zie daar de mensen waarvan ik alleen maar had gedroomd dat ze hiet waren. Mijn ogen vullen zich met tranen. "Nour....charlotte" fluister ik en spring in hun armen. "Het spijt ons heel erg camil, wat amber zei en deed kon echt niet en dat hebben we haar ook duidelijk gemaakt" verteld nour. "Dankjewel jullie zijn de beste" zeg ik. Hand in hand lopen we naar de tuin. Als we de tuin in lopen kijken de jongens ons lachend aan. We gaan zitten en dan zegt dioni "jaja de drie musketiers". "Kwik kwek en kwak" zegt jai blij en iedereen lacht.
JE LEEST
I know you love me
Fanfictioncamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...