POV CAMILLA
"Sssooooo heb jij een wasbeurtje door de hemel gehad" zegt DIONI. (Dioni is de boy die camilla gaat #VERLEIDEN). "Hoezo? Ik zie er toch altijd zo uit" zeg ik. "Jaa maar gister zag je eruit als een zombie die nooit had geslapen en gestoken is door een wesp op zn oog" zegt dioni. "Maar gister was ik ziek... Lovesick om precies te zijn maar nu ga ik weer verder met mijn leven en is het tijd voor iets nieuws, fris en fruitigs" zeg ik vrolijk en knipoog naar dioni. Als we in de volgende les lopen wat meteen ook onze laatste les is loop ik naar jai en dioni. "Jjaaaaaai? Mag ik daar zitten" vraag ik lief. "Sure doei" zegt hij en is meteen weg. Dat ging makkelijker dan ik had gedacht. "Camilla heb je weer eens een nieuwe plek?" vraagt mvr van breukelen. "Jaaaa" zeg ik vrolijk. "Wat ben jij vrolijk vandaag ineens?" vraagt dioni. "Gewoon ik denk even niet aan samuel" zeg ik. "Misschien is dat ook beter voor je, even weer tijd voor jezelf. Je bent een mooie meid dus je verdiend een goeie jongen die goed voor je kan zorgen" verteld dioni. Ik lach en geef hem een kus op zijn wang waardoor hij een afdruk van mijn lippestift heeft. Dioni komt dichterbij en zet zijn lippen bij mijn oor. "Misschien ben ik die jongen wel" zegt hij sexy. Ik lach en bijt op mijn lip. Dioni pakt met 1 hand mijn wang vast en gaat met zijn duim over mijn lippen heen. Dan legt hij zijn duim stil op mijn lippen en ik geef er kusje op. "DIONI! Opletten" roept mevrouw. In mijn ooghoek zie ik samuel woedend kijken. Hij heeft zijn handen tot vuisten gebald en zijn knokkels trekken helemaal wit. Als de bel gaat sta ik op. Ik voel een hand op mijn kont.ik draai om en zie dioni. hij geeft nog een kus op mijn wang en loopt daarna weg. "Waar ben jij mee bezig" roept charlotte. "Ja joh schreeuw het nog harder" zeg ik. "Vertel" zeggen nour en amber tegelijk. "Om een lang verhaal kort te maken... Ik ga samuel jaloers maken met dioni als hij niks doet geef ik hem nog een kans als hij mij ook jaloers gaat proberen te maken dan niet. Ik wil gewoon weten of hij echt verliefd op me is" vertel ik. "Je bent gestoord! wie bracht je op dit idee?" vraagt nour. "Valentina" zeg ik. "GEK! val is 15" roept amber. "Het klonk al zo kinderachtig" zegt charlotte. "Oke ik weet dat het fout is maar ik ga er heus niet lang mee door alsjeblieft meiden niks zeggen tegen niemand! Ikhouvanjullie?" ratel ik. "Goed dan" zegt nour. "Oke" zegt charlotte. "Ik ben het er niet mee eens en ik vind je een kluns val is 15 dit is echt iets voor 15-jarige jij bent bijna achttien besef" zegt amber. "Ambie iknow ik stop er zo vlug mogelijk mee" zeg ik. "Voor de zomervakantie!" roept amber. "Isgoed" zeg ik en we lopen het klaslokaal uit waar we nog steeds stonden. "Hey beautifal" hoor ik de stem van cassius zeggen. "Jaaaa" zeg ik blij. Ik draai me om en zie de jongens van b-brave staan. Ik loop er naartoe en cassius zegt "wat is er met jou gebeurd zeg" vraagt hij verbaasd. "Waarom vragen jullie dat ik zie er toch altijd zo uit" zeg ik. "Nou gister niet eens in de buurt en ik dacht dat je nooit meer bij zou draaien" zegt cassius. "Dat was ook de planning maar ik heb me bedacht" zeg ik en knipoog naar dioni. "Hij likt zijn lippen en bijt erop. Jai kijkt van mij naar dioni en weer terug. "Ulggg" zegt jai dan. "Wat is er?" vraagt cassius. "NIKS!" schreeuw ik. "Cassius kom je vrijdag chillen" zeg ik om snel van onderwerp te veranderen. "Zoë komt vrijdag avond" zegt cassius. "Naaauw" zeg ik teleurgesteld. "Sorry baby" zegt cassius. "CASSS zullen we school skippen?" roep ik. "Jjj bent niet echt 100" zegt cassius. "CASS alsjeblieft, pleassss, we melden ons ziek" vraag ik zeurend. "Oke dan DEZE ENE KEER" zegt cassius. "Yesss" roep ik en knuffel hem. "Wie is de beste?" vraag ik. "Cassius is de beste" zegt cassius.
Als ik thuis aangekomen ben gaat de bel alweer. Ik doe de deur open en daar staan joanna en cassius. "Millaa" roept joanna. "Hey poepii was het gezellig" vraag ik. "Jaa ik bleef tot heel laat op oooh" giechelde ze. "Heb jij cassius heel de nacht wakker gehouden?" vraag ik. "Ja dusss, was oompie zijn eigen schuld dikke bult hij gaf energie drinken aan mij" vertelde joanna en maakt een ik-weet-het-niet gebaar met haar handen. "CASSIUS VERBOND!" schreeuw ik. "Ooh sorry " zegt hij schuldig. "Ik ga later als ik groot ben met cassius trouwen" zegt joanna trots. "HAHAHAHA jajaa kom nou maar naar binnen kleine" lach ik. "Ey jojo?kus?" vraagt cassius. "Jaaa zoenen" roept joanna blij. Cassius gaat op zn hurken zitten en joanna pakt zijn hoofd tussen haar handen vast en kust hem op zijn mond. Ik pak snel mijn telefoon en maak er een foto van. Dan laat joanna hem los en roept "doei schat" en loopt blij naar boven. Gierend sta ik bij de deur. "HAHAHHAHAHA geweldig kind" roep ik. "Dit is jou werk eh! Met je gezoen" roept cassius. "Jaaa hilarisch" zeg ik. "Nou ik ga. Zou ik je morgen ophalen?" vraagt cassius. "Jaaa isgoed kwart over 8 hier" zeg ik. "JAA EN DAT BETEKENT NIET OM 5 VOOR HALF jou kennende" schreeuwt cassius. "Jaja gaa nou maar "schat". Cassius lacht geeft me een kus op mijn wang en loopt weg.S'avonds lig ik uitgeput in mijnn bed. Alleenstaande "moeder" bij wijze van spreken is echt vermoeiend. Ik pak mijn telefoon en gaan naar twitter ik zie dat samuel heeft getweet hij tweette
SamuelYPL: if loving you was bad? I was the baddest person on earth.
Ik negeer zijn tweet en post de foto van cassius en joanna.
@casszron: my wife
@zrtauran: ze steelt mijn vriendje ahaha
@jwmusicofficial : HSHAHAHAHHAH
@officialdioni: waneer krijgen wij zon prachtige foto. Ik reageer op dioni en zeg
@CamillaLaFontaine : soon soon.
@samuelYPL : dioni stfu
Weer negeer ik zijn tweet en dan krijg ik een appje van hem binnen waarin staat "welterusten Babygirl ik denk aan je". Ik lees het en wil iets terug zeggen maar da ga ik offline en ga slapenJoanna wil trouwen met cassius nou ja zeg..... BLIJF VOTEN, COMMENTEN en ik heb toch een hoodstuk geupload ik kon het niet laten en hij was toch al af dus ja BYE❤
JE LEEST
I know you love me
Fanfictioncamilla la fontaine is een gewoon meisje die in haar laatste jaar zit op Havo/VWO. camilla is 17 ze heeft blauwe ogen en ze heeft zwart haar. haar 3 beste vriendinnen charlotte,nour en amber. Nour en amber zitten in een meidengroep TP4Y zoë en sterr...