Yaptığımız röportaj için nefhayazare çok teşekkür ederim. Yazarlık hayatında başarılar diliyorum...
🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Merhaba Ben Nefha Yazare ,18 yaşındayım ve İlahiyat Fakültesi Hazırlık Sınıfını okuyorum. Yazı yazmayı çok seviyorum çünkü ancak böyle duygularımı sizlerle paylaşıyorum bu yüzden bu platformdayım. Yazdığım hikayelerimle kendi içimde biriken her şeyi dökmek benim ruhumu rahatlatıyor.
🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?
Wattpadde ilk okuduğum kitap , KARANTİNA'ydı hatta ilk yazıldığı zamanlarda okumuştum. İlk okuyanlardan bir tanesiydim ve çokta sevmiştim. Yazarınıda çok seviyorum.
🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?
Benim İlk kitabım ACININ SESSİZLİĞİ zaten ilk burada onu yazmakla yavaş yavaş okuyucu kitlem oldu diyebilirim. Yazı yazmaya nasıl karar verdim şöyle oldu. İlk başlarda içimdeki duygularımı paylaşmanın bir yolunu ararken buluyordum kendimi sonra dedimki sen küçüklüğünden beri bir sürü günlük tutuyorsun neden kitap yazmayasın ki duygularını sonuçta bir sürü kişi okuyacak ve sende onlara hitap etmiş olacaksın neden olmasın dedim ve kendi içinde bir arayışı olan karakterlerimi belirleyip kurgumu yazmaya başladım. Sonra zaten gerisi geldi diyebilirim. Yazmak gerçekten beni çok iyi hissettirir ve iyi ki burada yazıyorum.
🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?
İdolüm olan yazar iki tane aslında birisi Aslı Arslan diğeri ise Hikmet Anıl Öztekin. İkisinin de ortak yönü ise aslında örnek almamım sebebi bu duygularını içtenlikle bizlere aktarması. Bu yüzden bende onlar gibi olmak istiyorum. Beni en çok etkileyen özellikleri bunlar olabilir çünki bir insanın içindeki hissiyat alemi en önemli yeri bence.
🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?
Yazma metotlarım şu şekilde başta ben böyle yazmazdım ama yeni kurgumla beraber alışkanlık kazandım her bölüm başı yazdığım hikayemi giriş, gelişme, sonuç bölümlerine ayırmak bu şekilde hikayelerim gerçekten bir düzene oturuyor ve işe de yarıyor diye düşünüyorum. Bu yazma metodunu ise Bana Lisedeyken , Edebiyat hocam tavsiye etmişti sağ olsun onun verdiği metod sayesinde kurgumdaki olayların gidişatını yavaş yavaş belirleyebiliyorum. Buda en güzel yanı tavsiye ederim.
🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?
ACININ SESSİZLİĞİ Adlı hikayeme bir okuyucum , "Raflarda görülmesi gereken bir hikaye." yazmıştı o yorumu unutamıyorum umarım bir gün öyle olur ve kitaplarım sizin gibi güzel yürekli insanlar tarafından okunur benimde hayallerimden bir tanesi bu.
🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?
Çevremde benim gibi yazar olan hiç arkadaşım yok. Bu üzücü lakin olsun.
🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?
Kendime en yakın hissettiğim kitap karakterim ACININ SESSİZLİĞİ Adlı kitabımdaki "Rüya Güney." Onunda benim gibi içinde yaşamış olduğu bir sürü şey var ve benim en sevdiğim çiçek olan Azelyayı seviyor.
🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?
Başarıyorum dediğim an ACININ SESSİZLİĞİ'nin "16 bin." okunmayı aldığı gün olabilir , daha nicelerine inşallah diyelim.
🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?
Yazan kişileri desteklesinler , Oy ve Yorum yapmayı , O yıldızı parlatmayı unutmasınlar , duygularını her zaman güzel tutsunlar bir de yüzlerindeki tebessüm eksik olmasın.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Röportaj Kızın Röportajları-
Teen FictionHerkese merhaba, eğlenceyle ve sağlıcakla kalmanız dileğiyle röportajlarıma hoş geldiniz...