._varmisbirnedeni.

32 14 1
                                    

Röportaj için _varmisbirnedeni çok teşekkür ederim. Yazarlık hayatında başarılar diliyorum.


🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?

İsmim Eylül 16 yaşındayım Ankara'da yaşıyorum.



🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?

Maça kızı 8.



🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?

İlk kitabımın ismi 'Baş Belası' cringe bir hikaye komikliğine yazıyorum.



🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?

Beyza Aksoy, kitapları hakkında çalıntı diyorlar ama yine de cidden güzel.


🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?

Ciddi bir kitap yazmayı hiç düşünmedim o yüzden yazma metotlarım yok.



🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?

Komik yorumlar diyebilirim.



🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?

Yazar bir arkadaşım yok ben yazarım onlar eğlencesine okur öyle.



🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?

Kitap karakterlerinden 'Baş Belası' kitabında yine Eylül karakterini kendim olarak görüyorum öyle.



🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?

Cumartesi günü kitap yazmaya başladım ve yazdıktan sonra okuma sayısı ve takipçi sayımda artış oldu dün baktığımda öyleydi yani dün.



🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?

Cevap yok.

.

.

.

-Röportaj Kızın Röportajları-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin