.Mavii_Bulutt345.

174 21 15
                                    

İlk röportajımı yaptığım Mavii_Bulutt345 çok  teşekkür ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum... 

🫧 Kısaca kendinizden bahseder misiniz?

19 yaşındayım, Türk Dili ve Edebiyatı 1. Sınıf öğrencisiyim. Adım Elif ama takma ismim olan "Mavi" yi kullanmayı daha çok seviniyorum, bu yüzden genelde beni böyle tanıyorlar.


🫧 Wattpadde ilk okuduğunuz kitap nedir?

Yanlış hatırlamıyorsam "Benim Kocam Kim?" olması gerek.


🫧 İlk kitabınız nedir ve nasıl yazmaya karar verdiniz?

İlk kitabım "Mavinin Yeşili". Okuduğum bir kitabın devam kitabı yazılacaktı. Ben de ikinci kitabı hayal edip durdum. Daha sonra fark ettim ki hayal ettiğim kurgu ile kitap arasında dağlar kadar fark vardı. Kurgusu çok hoşuma gitmişti ve o yaşımın verdiği özgüven ile o yazardan daha iyisini yapabileceğimi düşünerek bu yola adım attım. Yaptığım şeyi şu anki gözle bakınca doğru bulmuyorum ama beni buralara getiren de o davranışım oldu.


🫧 İdolünüz olan bir yazar var mı, eğer varsa hangi yönü sizi etkiledi?

İdol aldığım bir yazar yok.


🫧 Yazma metotlarınız nelerdir?

Genelde bölüm için yazdığım yerleri okuyorum, daha sonra devam ediyorum. Karanlık yerlerde yazmak bana daha iyi geliyor. Farklı farklı şarkılar dinleyerek ilham aldığım unsurlar oluyor.


🫧 Okurlarınızdan gelen, sizi en çok etkileyen yorumlar neler?

Hepsinin beğendiğini dile getirmesi beni çok etkiliyor, hoşuma da gidiyor. Özel olarak söyleyebileceğim yorum yok aklımda ama hepsinin beğenisini dile getirmesi beni mutlu ediyor :)


🫧 Çevrenizde sizin gibi yazar arkadaşlarınız var mı? Varsa aranızdaki diyaloglardan biraz bahsedebilir misiniz?

Var tabii ki. Bu platformda tanıdığım kişilerle elimizden geldiğince birbirimize destek olmaya çalışıyoruz. Bunun haricinde yakın çevremde yazan en yakın arkadaşım "Elif" var. Onunla yazmak için birbirimizi gazlıyoruz ve bu yazarken beni çok motive ediyor.


🫧 Kitaplarının karakterlerinden kendine en yakın hissettiğin karakter hangisi ve bize biraz ondan bahsedebilir misin?

Mavinin Yeşili'ndeki Emre adlı karakterimi kendime çok yakın hissediyorum. Bütün karakterlerim benden az ya da çok şey barındırıyorlar ama şu anlık açık ara farkla o önde :)


🫧 Wattpadde yazdığın süre boyunca 'işte bu be, sanırım başarıyorum' dediğin an oldu mu, olduysa ne zaman?

Uzun zamandır bu platformda yazıyorum. Bıraktığım ve devam edemediğimi hissettiğim çok an oldu. Yine de bu kadar geçene zamana bile devam eden okuyucularımın olduğunu görmek bir şeyleri başardığımı hissettiriyor.


🫧 Ve son olarak sevgili, biricik okurlarımıza ne demek istersiniz?

Yazan kişilere oy ve yorumları ile destek olsunlar. Diyeceklerim bu kadar :)

.

.

.

-Röportaj Kızın Röportajları-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin